loading...

follower

جذب فالوور در اینستاگرام با  سرعت بالا 18. کاربران مربوطه را برچسب گذاری کنید شما می توانید کاربران Instagram را که در عکسهای شما وجود دارد با ذکر @ در عنوان خود یا با استفاده از قابلیت برچسب گ

khodam بازدید : 49 1400/04/10 زمان : 18:36 نظرات (0)

جذب فالوور در اینستاگرام با  سرعت بالا

18. کاربران مربوطه را برچسب گذاری کنید


شما می توانید کاربران Instagram را که در عکسهای شما وجود دارد با ذکر @ در عنوان خود یا با استفاده از قابلیت برچسب گذاری Instagram در پست ، برچسب گذاری کنید. در هر صورت ، هنگام انجام این کار ، آنها اعلانی دریافت می کنند. فالووربگیر هک شده

پست Hootsuite در اینستاگرام که یک شریک را در عنوان نشان می کند (به عنوان نمونه ای از نحوه جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام)

برچسب زدن به شخصی او را ترغیب می کند تا با پست درگیر شود و آن را با افراد زیر به اشتراک بگذارد پست شما همچنین در برگه Tagged in در نمایه اینستاگرام آنها ظاهر می شود.

همچنین می توانید کاربران مربوطه را در Instagram Stories خود برچسب گذاری کنید. سپس ، آنها فقط با چند بار ضربه زدن می توانند محتوا را در Story خود دوباره به اشتراک بگذارند. در صورت انجام این کار ، همه افرادی که Story خود را مشاهده می کنند نام کاربری شما را می بینند و می توانند برای ورود به حساب شما کلیک کنند.

Hootsuite Story Instagram که یک کاربر را برچسب گذاری می کند (به عنوان نمونه ای از نحوه جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام)

متوجه خواهید شد که ما گفته ایم فقط باید کاربران مربوطه را برچسب گذاری کنید. علامت گذاری برچسب فقط برای جلب توجه او ایده خوبی نیست. فقط کسانی را که در عکس شما نشان داده شده اند یا مربوط به محتوای پست شما هستند ، نشان کنید.

Hootsuite Planner showing scheduled Instagram Stories

برخی از کاربران بالقوه مرتبط برای برچسب زدن ممکن است شامل موارد زیر باشد: فالووربگیر هک شده

مشتری ها
تأمین کنندگان
سایر مشاغل مرتبط
همکاران یا کارمندان
شخصی که به شما مهارتی آموخته یا در مورد چیزی که در این پست به اشتراک می گذارید به شما گفته است
هرکسی که در عکس ظاهر شود
19. دیگران را تشویق کنید تا شما را نشان کنند
روش دیگر برای معرفی حساب اینستاگرام خود به مخاطبان جدید این است که از سایر کاربران اینستاگرام بخواهید شما را برچسب گذاری کنند. وقتی آنها شما را در پستی نشان می کنند ، مخاطبان دسته شما را می بینند و اگر می خواهند بیشتر بدانند می توانند روی آن کلیک کنند.

بیو شما مکانی عالی برای درخواست مردم برای نشان دادن شما در اینستاگرام است.

به عنوان مثال ، بازدید از ایالات متحده آمریکا از Instagrammers می خواهد تا آنها را برچسب گذاری کند تا فرصتی برای نشان دادن در حساب آنها ایجاد شود.

پیروان اینستاگرام از برچسب ویژگی USA بازدید می کنند

منبع:visittheusa در اینستاگرام

20. حساب های مربوطه را دنبال کنید
فقط زمانی باید افراد را در یک پست اینستاگرام برچسب گذاری کنید که محتوا مستقیماً با آنها مرتبط باشد. اما می توانید هرکسی را که دوست دارید دنبال کنید. و هنگامی که شما یک کاربر را در اینستاگرام دنبال می کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که او خبرمایه شما را بررسی کند.

اگر خبرمایه اینستاگرام شما پر از محتوای جذاب مرتبط با علایق آنها باشد ، احتمالاً مورد پسند شما قرار می گیرد.

گوش دادن به شبکه اجتماعی راهی عالی برای یافتن مکالمات مرتبط با نام تجاری شما است. و از آنجا به راحتی می توانید کاربران تأثیرگذار (نفوذگرهای معروف) را برای دنبال کردن شناسایی کنید. ایده خوبی است که از دنبال کنندگان آن کاربران برتر نیز پیروی کنید.

بخش "پیشنهادی برای شما" در اینستاگرام همچنین منبع بسیار خوبی برای یافتن حساب های مرتبط برای دنبال کردن است. این در خبرمایه شما بین پست ها یا در سمت راست صفحه در رایانه ظاهر می شود. فالووربگیر هک شده

با رفتن به نمایه خود ، سپس با کلیک بر روی سه نوار در بالا سمت راست و کلیک روی Discover People ، می توانید به پیشنهادهای اینستاگرام دسترسی داشته باشید. در اینجا همچنین می توانید لیستی از حساب های محبوب Instagram را که براساس الگوریتم انتخاب شده اند ، پیدا کنید.

اما به یاد داشته باشید که نباید خیلی سریع حسابهای دیگر را دنبال کنید. نسبت پیروی شما برای اعتبار مهم است. نسبت پیرو شما تعداد افرادی است که شما را دنبال می کنند در مقایسه با تعداد افرادی که شما را دنبال می کنید.

و بازی را در جایی انجام ندهید که افراد را برای جلب توجه آنها دنبال کنید ، سپس بعد از اینکه دوباره شما را دنبال کردند ، دنبال کنید. این برای اعتبار اینستاگرام شما خوب نیست ، زیرا واقعاً یک حرکت تند است.

21. با جوامع موجود درگیر شوید


مانند همه شبکه های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام نیز درباره جوامعی است که در آن ساخته شده است. شما می خواهید با آن انجمن ها درگیر شوید.

با پسندیدن ، نظر دادن و به اشتراک گذاری مطالب از کاربران معتبر دیگر در انجمن خود ، درگیر شوید. از نظرات عمومی (مانند "پست عالی!") که به نظر می رسد از ربات ها آمده است ، خودداری کنید. فالووربگیر هک شده

این کمک می کند تا توجه (و پیروان بالقوه جدید) از دو طریق جلب شود:

وقتی افراد پست های شما را دوست دارند و درباره آنها نظر می دهند ، اعلان دریافت می کنند و ممکن است برای جلب لطف ، نمایه شما را بررسی کنند.
افراد دیگر نظرات شما را می بینند و اگر آنها را متفکرانه یا جذاب بدانند ، ممکن است نمایه شما را بررسی کنند.
22. با نفوذگران در جای خود کار کنید
در اینجا یک آمار مهم برای هر کسی که در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام فکر می کند وجود دارد: 60٪ از مصرف کنندگان می گویند که پس از مشاهده تبلیغ نام تجاری توسط اینفلوئنسر مورد اعتماد ، مارکی را در اینستاگرام دنبال می کنند.

ما یک راهنمای کامل در مورد بازاریابی Influencer برای کمک به شما داریم.

23. با مارک های دیگر همکاری کنید
از مراجعه به مارک های دیگر نترسید و ببینید راهی وجود دارد که می توانید در اینستاگرام با هم کار کنید. نوع همکاری مناسب می تواند به همه افراد درگیر کمک کند تا دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند.

به مارک ها یا مشاغل دیگری که قبلاً با روش های دیگری با یکدیگر همکاری کرده اید ، فکر کنید ، مانند یک انجمن بهبود مشاغل محلی یا منطقه خرید. چگونه می توانید در اینستاگرام با هم کار کنید؟

یکی از گزینه های رایج ، میزبانی یک مسابقه با محصولات چندین شرکت است ، مانند شرکت صابون راکی ​​کوه با آنیکا مانگ ازborntobeadventurous.

24. داستان های اینستاگرام را در آغوش بگیرید فالووربگیر هک شده


ما قبلاً در چندین نکته به Stories اشاره کرده ایم ، اما ارزش آن را دارد که به طور خاص از این ویژگی استفاده کنید. به زبان ساده ، اگر دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری می خواهید ، باید از Instagram Stories استفاده کنید. روزانه نیمی از حساب های اینستاگرام از Stories استفاده می کنند و 45٪ بیشترین بازدید از استوری ها مربوط به مشاغل است

افرادی که از Stories استفاده می کنند بسیار سرگرم هستند. طبق اینستاگرام ، از هر سه داستان یک پیام منجر به پیام مستقیم می شود.

از هشتگ و ویژگی های موقعیت مکانی در داستان های خود استفاده کنید تا آنها را در معرض افرادی قرار دهید که از قبل شما را دنبال نمی کنند. این هنوز هم راهی کم استفاده برای جذب فالوور در اینستاگرام به صورت رایگان است.

برای چند نکته بیشتر درباره Instagram Story Story ویدیوی زیر را تماشا کنید.

25. از ویژگی های تعاملی استفاده کنید
Instagram Stories از ویژگی های تعاملی فراوانی برای درگیر کردن کاربران مانند برچسب های نظرسنجی ، س questionال و گپ استفاده می کند.

برچسب های نظرسنجی بازدیدهای ویدیویی سه ثانیه ای را در 90٪ از کمپین های بتا اینستاگرام برای این ویژگی افزایش داده است.

با استفاده از ویژگی های تعاملی مانند نظرسنجی ها ، تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام بگیرید

منبع: اینستاگرام

اگر کاربران از یک هشتگ یا یک صفحه مکان با Story شما روبرو می شوند ، این فرصت فوری برای برقراری ارتباط راهی عالی برای ایجاد تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک تجاری شما است.

26. از موارد برجسته Stories بیشترین استفاده را ببرید

فالووربگیر هک شده
موارد برجسته Stories به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند معرفی کنید. این موارد برجسته را با انبوه اطلاعات و محتوای عالی بسته بندی کنید تا به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید دقیقاً چرا باید روی دنبال کردن کلیک کنند.

از عکسهای جلد در موارد برجسته خود نیز بسیار استفاده کنید. هواپیمایی Porter با نمادهای سفارشی که طلسم ناز آنهاست ، کار بزرگی انجام می دهد.

موارد برجسته داستان اینستاگرام خطوط هوایی Porter نشان می دهد که چگونه می توان با داشتن یک پروفایل زیبا و تمیز پیروان بیشتری را در اینستاگرام به دست آورد

منبع:porterairlines در اینستاگرام

27. همکاری Instagram Live را امتحان کنید

اینستاگرام بهترین مکان برای استفاده از ویدئوهای زنده است ، روندی که همچنان در حال رشد در شبکه های اجتماعی است. از طریق ویژگی های تعاملی مانند س questionsالات و نظرات ، می توانید در زمان واقعی با بینندگان ارتباط برقرار کنید ، و جذابیت ارزشمند بیشتری را ایجاد کنید که می تواند به شما در افزایش دسترسی کمک کند.

فیلم های زنده در Story مارک شما ظاهر می شوند. وقتی ویدیوی زنده به پایان رسید ، می توانید آن را از بین ببرید ، انتخاب کنید که آن را برای پخش در Story خود به مدت 24 ساعت در دسترس قرار دهید یا آن را به IGTV اضافه کنید. وقتی حسابی که دنبال می کنند به طور مستقیم پخش می شود ، به کاربران اطلاع داده می شود ، بنابراین یک ویدیوی زنده واقعاً جلب توجه می کند.

برای اینکه ویدیوی زنده خود را در معرض دید مخاطبان کاملا جدید قرار دهید ، از گزینه "Go live with a friend" برای میزبانی مشترک یک ویدیوی زنده با شخص دیگری در صنعت خود استفاده کنید. از شخص دیگر بخواهید یک ویدیوی زنده را میزبانی کند و سپس شما را به عنوان مهمان دعوت کند. شما دو نفر در یک صفحه تقسیم شده ظاهر می شوید و شما را با همه پیروان آنها آشنا می کنید.

در عصر COVID-19 ، Instagrammers از این ویژگی به صورت خلاقانه برای میزبانی نمایش های کوچک صحبت کرده اند. به عنوان مثال ، Design اضطراری میزبان هفتگی Live Instagram است که در آن از Go live با یکی از دوستان خود برای مصاحبه با چهره های اصلی دنیای طراحی استفاده می کنند و Wine Spectator نیز یک سریال با حضور شراب سازان را میزبانی می کند.

28. یک سریال IGTV را امتحان کنید

فالووربگیر هک شده
در حالی که هر دو سری ذکر شده در نکته قبلی در Instagram Live ارائه شده اند ، اما پس از پایان مکالمه زنده نیز برای IGTV ارسال می شوند.

فیلم های IGTV می توانند حداکثر یک ساعت طول بکشند ، به شما امکان می دهد موضوعات را به صورت عمیق کاوش کنید. همچنین می توانید یک سری IGTV ایجاد کنید ، که بینندگان را ترغیب می کند تا حساب شما را دنبال کنند نه اینکه فقط یک فیلم را تماشا کنند و ادامه دهند.

پستهای IGTV چهار برابر بزرگتر از عکسهای موجود در برگه Explore به نظر می رسند و باعث می شود پیروان بالقوه جدید روی محتوای شما کلیک کنند.

Hootsuite یک مجموعه IGTV به نام Fridge-Worthy: یک نمایش جوایز بسیار جدی و معتبر برای رسانه های اجتماعی ایجاد کرد که به مارک ها برای انجام کارهای منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی جوایز می دهد.


29. یک فیلتر AR ایجاد کنید
فیلترهای AR برای Instagram Stories جلوه های تصویری هستند که Instagrammers می تواند برای تغییر عکس های گرفته شده از طریق دوربین جلو و عقب تلفن همراه خود استفاده کند. آن پست هایی که گوش توله سگ دارند؟ این کارها با فیلتر AR (واقعیت افزوده) انجام می شود. کسانی که "شما [سبزیجات / پیتزا / شکلک / و غیره] هستید؟" نوشته ها؟ کسانی که از فیلترهای AR نیز استفاده می کنند.

اکنون هر کاربر اینستاگرام می تواند فیلتر AR ایجاد کند. فیلترهایی که ایجاد می کنید در بخشی از نمایه اینستاگرام شما که با یک نماد چهره مشخص شده است ، زندگی می کنند. اگر فیلتر شما تبلیغاتی یا مارک دار نباشد ، در گالری جلوه های Instagram Stories نیز نمایش داده می شود ، جایی که هر Instagrammarger می تواند آن را پیدا کند.

چگونه ایجاد فیلتر AR به شما کمک می کند تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام داشته باشید؟ هر زمان که کسی از فیلتر AR شما استفاده می کند ، نام حساب شما در گوشه بالا سمت چپ نشان داده می شود. قابل کلیک است و می تواند بازدیدکنندگان جدیدتری را به نمایه شما وارد کند.

فیلترهای AR داستان های اینستاگرام (نمونه نحوه جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام)

منبع:gucci در اینستاگرام فالووربگیر هک شده

30. به طور مداوم ارسال کنید
پیروان موجود شما می خواهند محتوای شما را ببینند. به همین دلیل آنها در وهله اول شما را دنبال کردند.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، وقتی کاربران با پستهای شما ارتباط برقرار می کنند ، افزایش تعامل به شما الگوریتم خوبی می بخشد. بنابراین دادن فالوورهای فعلی خود برای تعامل با فالورهای موجود می تواند به ایجاد فالوورهای جدید اینستاگرام نیز کمک کند.

چند وقت یکبار باید ارسال کنید؟ تجزیه و تحلیل توسط Tailwind نشان داد که ارسال روزانه "چهار برابر سریعتر از ارسال پست در هفته کمتر خواهد شد."

31. ارسال در زمان مناسب
بله ، اینستاگرام به جای منبع تغذیه زمانی از الگوریتم استفاده می کند. با این حال ، زمان بندی هنوز مهم است ، زیرا یکی از سیگنالهایی است که الگوریتم در نظر می گیرد.

تیم اجتماعی Hootsuite دریافت که بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بین 8 صبح تا 12 عصر PST یا در غیر این صورت 4-5 بعد از ظهر PST در روزهای هفته است. اما مخاطبان شما ممکن است عادت های متفاوتی نسبت به عادت های ما داشته باشند. بهترین استفاده از ابزاری مانند Hootsuite Analytics ، که می تواند بهترین زمان ارسال پست برای مخاطبان خود را بر اساس مشارکت قبلی ، برداشت ها یا بازدیدکننده داشته باشد.

داشبورد تجزیه و تحلیل Hootsuite که فالوورهای اینستاگرام را بصورت آنلاین و ساعت نشان می دهد فالووربگیر هک شده
منبع: Hootsuite Analytics
آزمایش زمان های مختلف و اندازه گیری نتایج را شروع کنید. به عنوان مثال اگر یک مارک تجاری خرده فروشی هستید ، ممکن است بخواهید پست ارسال را در زمان ناهار امتحان کنید.

32. برنامه ها و پست های خود را برنامه ریزی کنید
آیا بهترین زمان برای ارسال پست زمان مناسبی برای حضور در اینستاگرام نیست؟ برای برنامه ریزی و انتشار مستقیم در اینستاگرام از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کنید.

برنامه ریزی قبلی برای ارسال پست ها به شما امکان می دهد یک شبکه منسجم در اینستاگرام که یک داستان کلی را روایت می کند ، برنامه ریزی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا به جای تلاش برای تهیه چیزهای بذله گو ، زمان خود را به ایجاد زیرنویس های عالی اختصاص دهید.

اکنون می توانید از Hootsuite برای برنامه ریزی Stories اینستاگرام نیز استفاده کنید.

https://choobingroup.ir/product/%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1%d8%a8%da%af%db%8c%d8%b1-%d9%87%da%a9-%d8%b4%d8%af%d9%87/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 753
  • بازدید کلی : 3,053