loading...

follower

12 ترفند WhatsApp که باید در مورد آنها بدانید 1- پیام را بدون تایپ ارسال کنید کاربران WhatsApp به لطف Siri و Google Assistant می توانند بدون تایپ واقعی پیام ارسال کنند. در حالی که کاربران تلفن های

khodam بازدید : 48 1399/11/29 زمان : 22:05 نظرات (0)

12 ترفند WhatsApp که باید در مورد آنها بدانید

1- پیام را بدون تایپ ارسال کنید

GadgetsNow

کاربران WhatsApp به لطف Siri و Google Assistant می توانند بدون تایپ واقعی پیام ارسال کنند. در حالی که کاربران تلفن های هوشمند Android می توانند از Google Assistant برای ارسال پیام استفاده کنند ، کاربران iPhone می توانند با استفاده از Siri پیام ارسال کنند. این دستیارهای Digitalla می توانند پیام های WhatsApp شما را نیز برای شما بخوانند.

 

2- پیام WhatsApp را بدون اطلاع فرستنده بخوانید

GadgetsNow

آیا می دانید ترفندی در WhatsApp وجود دارد که شما را قادر می سازد پیام را بدون اطلاع رسانی به فرستنده بخوانید؟ تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به پایین به پایین برنامه اطلاع رسانی بروید و حالت پرواز را در تلفن هوشمند فعال کنید. پس از اتمام ، فقط چت WhatsApp را باز کنید و پیام را بخوانید. پس از خواندن پیام ، فقط مطمئن شوید که برنامه را از چند پنجره بسته اید تا در پس زمینه اجرا نشود و هنگام آنلاین شدن همگام سازی کنید. پس از انجام مراحل کامل ، فقط تلفن را از حالت پرواز و Voila خارج کنید! شما پیام را بدون اطلاع فرستنده خوانده اید.

 

3- مکان زندگی خود را به اشتراک بگذارید

GadgetsNow

پس از به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده ما در مسنجر ، فیس بوک این ویژگی را در WhatsApp نیز ارائه داد. هنگامی که مکان زندگی خود را با کسی به اشتراک می گذارید ، وی می تواند هر کجا را برای مدت زمانی که انتخاب می کنید ردیابی کند. سه چارچوب زمانی که می توانند انتخاب شوند - 15 دقیقه ، 1 ساعت و 8 ساعت هستند.

 

4- پیامهای "لغو ارسال"

GadgetsNow

آیا فقط در WhatsApp به شخص اشتباه پیام نادرستی ارسال کرده اید؟ لازم نیست وحشت کنید هنوز راهی برای حذف آن وجود دارد. فقط پیام را فشار دهید "حذف" را در نوار بالا فشار دهید که گزینه های دیگری مانند پاسخ ، علامت گذاری ستاره ، کپی ، ارسال و اطلاعات را دارد.

 

5- چت های خود را پین کنید

GadgetsNow

مواقعی وجود دارد که مهمترین گپهای خود را در بالای لیست مکالمات خود می خواهید. با پیمایش در میان تعداد زیادی از پیام ها متوجه می شوید که چت می تواند خسته کننده باشد. دیگر نه. در به روزرسانی اخیر ، WhatsApp این عملکرد را اضافه کرد.

 

6- GIF ایجاد کنید

GadgetsNow

واتس اپ مدتی است که از GIFS پشتیبانی می کند. اما آیا می دانید حتی می توانید GIF را در WhatsApp ایجاد کنید و برای دوستان خود ارسال کنید؟ با این حال ، باید خاطر نشان کنیم که فقط با استفاده از فیلم هایی که در تلفن هوشمند شما ذخیره می شوند می توانید GIF ایجاد کنید.

 

7- ویرایش تصاویر

GadgetsNow

وقتی می گوییم قبل از ارسال تصاویر می توانید تصاویر را در واتس اپ ویرایش کنید ، در مورد فیلترهای Snapchat صحبت نمی کنیم. کاری که می توانید در اینجا انجام دهید این است که تصاویر را doodle کنید و متن و شکلک ها را قبل از ارسال بر روی آنها اضافه کنید.

 

8- قالب بندی متن

GadgetsNow

این شانس خوبی است که شما از قبل از این ویژگی آگاه هستید اما هرگز از آن استفاده نکرده اید. به نوعی تغییر قالب متن در WhatsApp هرگز واقعاً جلب توجه نکرد. ما دوباره به شما خواهیم گفت که چگونه متن را در WhatsApp قالب بندی کنید زیرا این یک ویژگی مفید برای استفاده است.

 

9 - چت به زبان های مختلف

GadgetsNow

انگلیسی تنها زبانی نیست که می توانید در WhatsApp با آن ارتباط برقرار کنید. خوشحال می شوید که بدانید واتس اپ از تعدادی زبان منطقه ای هند پشتیبانی می کند.

 

10- میانبرهای مکالمه را اضافه کنید

GadgetsNow

همه ما دوست مورد علاقه خود را داریم که دائماً در WhatsApp مشغول جست و جو هستیم. به جای باز کردن WhatsApp و رفتن به چت آنها هر بار که می خواهید با آنها صحبت کنید ، می توانید یک میانبر مکالمه را در صفحه اصلی خود اضافه کنید. فقط مکالمه را طولانی فشار دهید ، روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید و "افزودن میانبر گپ" را کلیک کنید.

 

11- آخرین مورد را خاموش کنید

GadgetsNow

آیا احساس می کنید افرادی که از آخرین باری که واتس اپ خود را باز کرده اید با دیگران سر و کار دارند ، سرزده هستند؟ خوشحال خواهید شد اگر بدانید که WhatsApp به شما اجازه می دهد آن را تغییر دهید. فقط به تنظیمات بروید> حساب را انتخاب کنید> بر روی حریم خصوصی کلیک کنید> آخرین دید را انتخاب کنید و سپس مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

13 - بارگیری خودکار رسانه را خاموش کنید

GadgetsNow

تقریباً به صورت روزانه شاید تعداد زیادی عکس و فیلم از واتس اپ دریافت کنید - در واقع به نیمی از آنها نیازی نیست. اگر در WhatsApp بخشی از هر گروه مزاحم باشید ، به احتمال زیاد به طور منظم تعداد زیادی عکس و فیلم "صبح بخیر ، روز خوبی داشته باشید" خواهید داشت. می توانید مواردی را که به طور خودکار بارگیری می شوند و غیرفعال شده را مدیریت کنید. به تنظیمات> انتخاب استفاده از داده بروید و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 2,951