loading...

follower

نحوه ایجاد کانال تلگرام جدید و موفقیت در آن در این مقاله ، ما به طور مفصل در مورد پدیده سریع در حال توسعه کانال های تلگرامی ، نحوه ایجاد ، طراحی ، رفتار ، تبلیغات و تنوع محتوای کانال به شما خواهیم

khodam بازدید : 55 1400/06/02 زمان : 19:15 نظرات (0)

نحوه ایجاد کانال تلگرام جدید و موفقیت در آن

در این مقاله ، ما به طور مفصل در مورد پدیده سریع در حال توسعه کانال های تلگرامی ، نحوه ایجاد ، طراحی ، رفتار ، تبلیغات و تنوع محتوای کانال به شما خواهیم گفت. همچنین خواهید دید که تلگرام چه عملکردهای مفید و جالبی را برای دارندگان و سرپرستان کانال ارائه کرده است. اگر به فکر ایجاد کانال تلگرام خود هستید - این مقاله برای شما مناسب است.

  • کانال تلگرام چیست
    نحوه ایجاد کانال تلگرام
    آیا ارزش ایجاد کانال را دارد
    ایده و تم کانال
    طراحی کانال تلگرام
    کانال ضرب
    چرا به مدیران کانال نیاز دارید
    نحوه اضافه کردن مدیر کانال
    نحوه انتشار محتوا
    ویژگی های استاندارد
    تله پست
    ویژگی های مختلف
    هشتگ ها
    نظرسنجی ها
    مسابقه
    گروه ها
    پین کردن پیام ها
    نحوه تبلیغ کانال ایجاد شده
    کسب درآمد از کانال در تلگرام
    نظارت بر آمار
    کانال تلگرام چیست


کانال تلگرام وبلاگی است که توسط یک یا چند ویرایشگر هدایت می شود. شما یک کانال ایجاد می کنید ، پس از آن می توانید پیام ها را در آنجا ارسال کنید و کاربران تلگرام می توانند در کانال شما مشترک شوند و آنچه را که در آنجا می نویسید بخوانند. کانال های تلگرام شخصی و غیرتجاری هستند ، چه از یک برند و چه از یک شرکت بزرگ. کانال ها به شما امکان می دهند پیام های متنی را برای مخاطبان انبوه پخش کنید.

کانال خبری تلگرام


کانال های تلگرامی می توانند تعداد نامحدودی مشترک داشته باشند ، اما مشترکین یکدیگر را نمی بینند و نمی دانند چه کسانی غیر از آنها در این کانال مشترک شده اند. تعداد کمی از پیام رسان های دیگر چنین عملکردی را ارائه می دهند. کانال های تلگرام می توانند خصوصی و عمومی باشند. کانال های خصوصی تلگرام فقط با دعوت نامه در دسترس هستند. برای دسترسی به یک کانال خصوصی یا حتی اطلاع از وجود آن ، باید یک پیوند دعوت نامه به گروه در جایی پیدا کنید ، یا خود مدیر باید شما را به مشترکان اضافه کند.

برای عضویت در کانال روی دکمه کلیک کنید


کانالهای عمومی تلگرام برای جستجو در دسترس هستند. این بدان معناست که می توانید به برنامه بروید و در یک نوار جستجوی ویژه ، کانالهای مورد نیاز تلگرام در موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید. کانالهای تلگرامی را جستجو کنید به این ترتیب ، می توانید تعداد کمی کانال پیدا کنید ، زیرا سیستم جستجو در پیام رسان ضعیف توسعه یافته است. بنابراین ، ما مقاله ای را در مورد همه روش های جستجوی کانال در تلگرام توصیه می کنیم.

نحوه ایجاد کانال تلگرام


قابلیت ایجاد کانال تلگرام به همان اندازه در تلگرام در Android ، iOS و نسخه دسکتاپ موجود است: از منوی تلگرام "ایجاد کانال" را انتخاب کنید.


  • نام کانال و توضیحات آن را بنویسید ؛
    نوع کانال را انتخاب کنید: عمومی یا خصوصی ؛
    اولین مشترکین را دعوت کنید ؛
    کانال ایجاد شد!
    در مرحله بعد ، ما در مورد روند ایجاد یک کانال بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای ایجاد یک کانال تلگرامی در سیستم عامل iOS ، برگه "Chats" را انتخاب کنید و سپس دکمه پیام را در گوشه سمت راست بالا پیدا کرده و روی عملکرد "New channel" کلیک کنید. نحوه ایجاد یک کانال تلگرام.

ایجاد کانال در تلگرام در iOS


نسخه دسکتاپ تقریباً مشابه نسخه اندروید است. باید روی نماد سه نوار در بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه "ایجاد کانال" را انتخاب کنید. نامی را انتخاب کنید ، عکس کانال را تنظیم کنید ، توضیحاتی را وارد کنید پس از کلیک بر روی دکمه "ایجاد کانال" ، منویی خواهید داشت که در آن باید نام کانالی را که انتخاب کرده اید وارد کرده ، نماد کانال را تنظیم کرده و توضیحات آن را اضافه کنید. در توضیحات کانال ، راهی برای تماس با شما و ترجیحاً برچسب ها (حداکثر تا 5) بنویسید.

پس از اتمام کار ، روی علامت تیک در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. یک برگه خواهید داشت که در آن شما باید یک کانال عمومی یا خصوصی را که در حال ایجاد یک کانال هستید انتخاب کنید ، و همچنین یک ورود کوتاه برای آن انتخاب کنید.

نوع کانال را انتخاب کنید


پس از انتخاب هر چیزی که نیاز دارید ، روی علامت چک در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. تلگرام به شما پیشنهاد می دهد که از لیست مخاطبین خود حداکثر 200 مشترک به کانال اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید اضافه کنید یا روی "رد شدن" این برگه کلیک کنید. کلیک شد؟ کانال جدید شما ایجاد شد! اگر می خواهید کانالی را که ایجاد کرده اید حذف کنید - فقط روی دکمه پایین صفحه "حذف کانال" کلیک کنید. فقط می توانید یک کانال کوچک یا تازه ایجاد شده را حذف کنید. حذف یک کانال قدیمی تلگرام با تعداد زیادی مشترک با یک کلیک غیرممکن است. قبل از ایجاد کانال به چند نکته توجه کنید: طول ورود کانال باید در محدوده 5-32 نویسه باشد. نام نمی تواند بیش از 255 نویسه باشد. بیش از 10 کانال عمومی را نمی توان از یک حساب ایجاد کرد. تعداد مشترکین کانال تلگرام نامحدود است.
مالک کانال می تواند حداکثر 50 مدیر تعیین کند. حداکثر 20 ربات را می توان به کانال متصل کرد. تنها با تماس با پشتیبانی فنی تلگرام می توانید کانالی با بیش از 1 هزار مشترک حذف کنید. آیا ارزش ایجاد کانال را دارد آیا باید کانال تلگرام ایجاد کنم؟ آیا باید کانال تلگرام ایجاد کنم؟ برای خود این سوال را حل کنید "آیا ایجاد کانال تلگرامی ضروری است؟" سعی کنید مشخص کنید که شما به عنوان خالق کانال دقیقاً چه چیزی دریافت خواهید کرد و همچنین مشترکان شما با خواندن این کانال چه چیزی را برای خود دریافت خواهند کرد.

اگر می توانید به این دو س answerال پاسخ دهید و چیزی برای اشتراک گذاری با جهان دارید ، ایجاد کانال تلگرام قطعاً ارزشش را دارد! گاهی اوقات چیزهای کاملاً غیرمنتظره می توانند منبع پر کردن کانال باشند ، به عنوان مثال ، ارسال محتوا ممکن است محصول جانبی شغل اصلی شما ، فعالیتهای خلاقانه شما ، تلاش برای وبلاگ نویسی یا حتی نظرات چت ساده در مورد موضوعات رایگان باشد. اغلب اوقات ، کانال های تلگرامی کمک خوبی برای انجام کسب و کار هستند ، یا خود منبع درآمد شما می شود. هدف از ایجاد کانال به این معنی که اهداف ایجاد یک کانال تلگرامی می تواند بسیار متفاوت باشد ، اما همچنان می توانید آنها را در دسته های زیر گروه بندی کنید: پوشش موضوعات محبوب و / یا مورد تقاضا ، با هدف کسب درآمد بعدی 


تلگرام  شخصی یا شرکتی ؛

یکی از عناصر بسیار مهم در روند ایجاد کانال تلگرام ، انتخاب تیم است. سرعت زندگی مدرن بسیار زیاد است ، بنابراین برای چندین مدیر آسان تر خواهد بود که آن را با محتوا پر کنند. افرادی را پیدا کنید که به موضوع کانال مورد اعتماد خود علاقه دارند و به آنها حق سرپرستی بدهید.

چرا به مدیران کانال نیاز دارید
چرا در کانال تلگرام به مدیر نیاز دارید؟
چرا در کانال تلگرام به مدیر نیاز دارید؟
ایجاد و مدیریت کانال های تلگرام لیست مشکلات خاص خود را دارد ، به ویژه با توجه به تعداد بالقوه نامحدود مشترکین در کانال. مسنجر ابزارها و عملکردهای زیادی ایجاد کرده است که به شما در مدیریت پروژه شما کمک می کند. بیایید اکنون در مورد سازماندهی مدیریت کانال تلگرام صحبت کنیم. دیر یا زود ، برای مدیریت کانال به کمک یاور و سایر ابزارهای مفید برای کار با پروژه نیاز خواهید داشت. تلگرام دارای عملکردی است که به شما امکان می دهد مدیران را اضافه یا حذف کنید ، محدوده حقوق آنها را تعیین کنید ، لیستی از اقدامات اخیر مدیر را مشاهده کرده و آمار پروژه را زیر نظر داشته باشید. افزودن مدیران به کانال تلگرام به شما این امکان را می دهد که کانال خود را به صورت تیمی مدیریت کنید. بسته به محدوده حقوقی که انتخاب می کنید ، سرپرستان می توانند: تلگرام این امکان را به صاحب کانال می دهد که برای هر سرپرست مجموعه ای از مجوزها را که به صورت جداگانه برای او انتخاب شده است ، تنظیم کند.

نحوه اضافه کردن مدیر کانال


برای افزودن سرپرست جدید ، در تنظیمات کانال خود به بخش "اطلاعات" بروید ، سپس برگه "Administrators" را انتخاب کرده و روی "Add administrator" کلیک کنید. برای مدیریت مجوزهای سرپرست ، به بخش "اطلاعات" ، سپس به "مدیران" بروید و روی نام "مدیر" که می خواهید مجوزها را برای آن پیکربندی کنید ، کلیک کنید. پیام های موجود در کانال تلگرامی را می توان بدون ذکر نویسندگی یک مدیر خاص منتشر کرد. علاوه بر این ، می توانید به مدیران اجازه دهید پیامهایی را که با نام خود ارسال می کنند امضا کنند ، و بر تألیف متفاوت محتوا تأکید دارند

نحوه انتشار محتوا


چندین روش مساوی برای انتشار محتوا وجود دارد که انتخاب آنها بر اساس سلیقه خود ، آگاهی از عملکرد و میزان محتوا آسان تر است.قاعده کلی در اینجا این است: سعی کنید آرایه های همگن خاکستری متن را منتشر نکنید ، سعی کنید فعال باشید ، اما از نشانه گذاری ، فونت های مختلف در تلگرام ، شکلک ها و شکلک های مناسب ، هشتگ ها ، در صورت لزوم ، نظرسنجی استفاده کنید. ویژگی های استاندارد بیایید با این واقعیت شروع کنیم که می توانید پستها را در تلگرام دقیقاً به همان روشی که معمولاً در چت خصوصی یا گروهی ارسال می کنید ، منتشر کنید. فقط متن خود را در کادر ورودی وارد کرده و پیام خود را ارسال کنید. با فشردن طولانی نماد ارسال پیام (هواپیما) ، می توانید با منوی پیام به تعویق افتاده تماس بگیرید و زمان ارسال پست به تعویق افتاده را انتخاب کنید. نحوه ایجاد تأخیر در تلگرام در این حالت ، می توانید فایلها ، عکسها را ضمیمه کنید یا با کلیک بر روی نماد "گیره کاغذ" ، یک پیام نظرسنجی را به پیام پیوست کنید. همچنین می توانید شکلک ها را با استفاده از برگه شکلک ها به پیام اضافه کنید ، پیوندها را در متن وارد کرده و متن را قالب بندی کنید ، قطعات مورد نیاز خود را با فونت های خاص برجسته کنید. فرم تایپ پیام کانال و دکمه های مهم نمونه ای از قالب بندی متن علاوه بر این ، تعداد زیادی ربات مختلف در تلگرام وجود دارد که استفاده از آنها می تواند زندگی هر مدیر را به طور جدی آسان کند. در صورت تمایل ، می توانید اکثر این ربات ها را با استفاده از جستجوی تلگرام پیدا کنید ، با این حال ، ما در حال حاضر چندین مورد از معروف ترین و محبوب ترین ربات ها را به شما خواهیم گفت: تله پست
Telepost یک سرویس رایگان مستقل است که برای سهولت زندگی مدیران کانال تلگرام طراحی شده است. با کمک Telepost ، می توانید پست هایی را برای انتشار به تعویق بیاندازید ، از ویرایشگر بصری استفاده کنید:

ویژگی های مختلف تلگرام 


تلگرام دارای تعدادی ویژگی و راهکارهای اضافی بسیار مفید برای تنوع بخشیدن به محتوا است. به عنوان مثال ، در روند پر کردن یک کانال ، می توانید از هشتگ ها ، نظرسنجی ها ، آزمونها ، ایجاد گروه های مرتبط با کانال و همچنین پین پیام های مهم استفاده کنید. ما در مورد بیشتر این تراشه ها جداگانه بیشتر صحبت خواهیم کرد.هشتگ یک کلمه کلیدی کمکی یا چند کلمه ای است که قبل از آن یک #hash وجود دارد. هنگام جستجوی مطالب از هشتگ در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها استفاده کنید. دوروف از هشتگ ها در کانال خود استفاده می کند
دوروف از هشتگ ها در کانال خود استفاده می کند مزیت اصلی این ابزار کمک به ساختار مطالب در کانال تلگرام است. و بیهوده است که بسیاری مفید بودن هشتگ ها را دست کم می گیرند ، زیرا حتی تیم تلگرام و پاول دوروف به طور فعال از آنها در پیام های خود استفاده می کنند. هشتگ ها نه تنها هنگام جستجو در یک کانال خاص ، بلکه هنگام جستجو در تمام کانال ها و چت هایی که مشترک آنها هستید نیز مفید هستند. استفاده از هشتگ ها تنها با تخیل شما محدود می شود - شما می توانید هر تعداد که می خواهید به آنها برسید.
شما می توانید نظرسنجی را نه تنها در کانالها بلکه در گروهها و چتها ایجاد کنید. برای ایجاد یک نظرسنجی در کانال خود ، فقط باید روی نماد "گیره کاغذ" در قسمت ورودی پیام کلیک کنید ، و سپس گزینه "نظرسنجی" را در نوار پایین منو انتخاب کنید. سپس عبارت سوال خود را وارد کنید ، گزینه های پاسخ را در خطوط جداگانه یادداشت کنید و با انتخاب دسته بندی ، تنظیمات مربوط به خود نظرسنجی را تنظیم کنید.

نظرسنجی می تواند عمومی یا ناشناس ، با یک پاسخ یا چند پاسخ باشد. اگر گزینه رای گیری آزاد را انتخاب کنید ، خواهید دید که کدام یک از کسانی که به کدام گزینه رای داده اند رای خود را داده اند. همچنین ، نظرسنجی در کانال ها می تواند با استفاده از ربات های مخصوص تلگرام انجام شود. به عنوان مثال ،vote یک ابزار مفید برای ایجاد نظرسنجی است. با این ربات یک نظرسنجی ایجاد کنید ، گزینه های پاسخ را اضافه کنید و منتشر کنید. همین مورد ، فقط با قابلیت های پیشرفته تر ، توسطQuanBot پیشنهاد می شود. همانطور که قبلاً نوشتیم ، نسخه به روز شده نظرسنجی ها شامل توانایی ایجاد آزمون است. در مسابقه ، شما فقط باید یک پاسخ صحیح را انتخاب کنید ، همه پاسخ های دیگر در مسابقه نادرست هستند. برای ایجاد یک مسابقه با سوالات متعدد و چند رسانه ای ، باید از quizbot @استفاده کنید.

گروه ها تلگرام


وقتی چت تلگرام خود را با کانال خود مرتبط می کنید ، همه پیامهایی که در کانال تلگرام خود منتشر می کنید به طور خودکار در چت ارسال می شوند. این بدان معناست که شما می توانید یک کانال عمومی تلگرام داشته باشید که در آن به روزرسانی ها را برای هرکسی که مایل به خواندن آنها است پخش می کنید. و می توانید یک گروه خصوصی (چت) را به کانال پیوند دهید ، جایی که می توانید مجرب ترین و درگیرترین خوانندگان را که می خواهند بازخورد واقعی دریافت کنند دعوت کنید.

وقتی به دنبال تعامل با مخاطبان خود هستید ، باید به طور فعال از چت های تلگرام استفاده کنید. چت ها نه تنها به شما امکان می دهند نظرسنجی کنید ، بلکه مستقیماً از مخاطبان خود می پرسید که نظرشان در مورد محتوای شما چیست. به هر حال ، چت های تلگرام در واقع تفکر گروهی هستند. آنها به شما امکان می دهند ایده ها را زنده کنید. مخاطبان به شما بازخورد می دهند و شاید حتی ایده شما را به چیزی تبدیل کنند که در ابتدا به آن فکر نمی کردید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 739
  • بازدید کلی : 3,039