loading...

follower

نحوه هک چت های WhatsApp اگر با این مقاله برخورد کرده اید ، احتمالاً باید پیام های شخصی را در WhatsApp بخوانید یا فایل های رسانه ای مشترک را مشاهده کنید. در این مقاله ، بهترین 7 روش هک چت های WhatsApp

khodam بازدید : 44 1400/05/20 زمان : 19:16 نظرات (0)

نحوه هک چت های WhatsApp

Download Whatsapp Plus APK Latest Version v6.76 Crack 2016
اگر با این مقاله برخورد کرده اید ، احتمالاً باید پیام های شخصی را در WhatsApp بخوانید یا فایل های رسانه ای مشترک را مشاهده کنید. در این مقاله ، بهترین 7 روش هک چت های WhatsApp را خواهید یافت. من به شما توصیه می کنم که همه آنها را بررسی کرده و یکی را انتخاب کنید که با مهارت های فنی و نیازهای نظارت شما مطابقت دارد.

سلب مسئولیت: این مقاله برای استفاده در نظر گرفته شده است و باید فقط برای اهداف اطلاعاتی استفاده شود.
1. با همگام سازی نسخه وب با دستگاه از طریق کد QR ، WhatsApp را هک کنید.
اصلی ترین آسیب پذیری WhatsApp نسخه وب سرویس است که با نام WhatsApp Web شناخته می شود. برای دسترسی به حساب مورد نظر ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنالوگ WhatsApp را در مرورگر وب به طور دقیق پیکربندی کنید و بعلاوه ، از داده های گرفته شده برای اهداف خود استفاده کنید. تنها نقطه ضعف این روش هک نیاز به دسترسی فیزیکی به تلفن هوشمند موردنظر است. با این حال ، فقط برای یک لحظه ضروری است.

برای هک WhatsApp ، موارد زیر را انجام دهید:

1. تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید چت های مورد نظر را بخوانید: از رایانه یا تلفن هوشمند خود.

2. اگر می خواهید از پیام های رومیزی خود به پیام ها دسترسی پیدا کنید ، کافی است نسخه وب وب سایت را باز کرده و گزینه "مرا در سیستم نگه دارید" را فعال کنید.

تصویر
3. اگر می خواهید چت های WhatsApp را در تلفن هوشمند خود مشاهده کنید: یک برنامه ویژه بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید که به شما امکان می دهد نسخه وب را راه اندازی کنید. به Play Market بروید ، "WhatsWeb" را در جستجو وارد کنید ، برنامه را پیدا کنید و آن را نصب کنید.

4. چالش برانگیزترین مرحله. دسترسی به دستگاه مورد نظر اگر دستگاه از رمز عبور محافظت کند ، این کار بسیار دشوار خواهد بود :)

هشدار! دستگاه مورد نظر باید آنلاین باشد در غیر این صورت شما نمی توانید پیام رسان را هک کرده و چت های WhatsApp را بخوانید.

5. پس از دسترسی به تلفن هوشمند موردنظر ، به WhatsApp> Menu> WhatsApp Web بروید. اکنون از دستگاه مورد نظر برای اسکن کد QR از WhatsApp Web در دستگاه خود استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که به دلایل حفظ حریم خصوصی ، داده های کد QR یک بار در دقیقه تغییر می کند ، بنابراین باید کد را در این بازه زمانی اسکن کنید.

در نتیجه ، به همه چت ها ، سابقه گفتگو و مخاطبین نمایه هک شده WhatsApp دسترسی خواهید داشت. مزایای این روش هک WhatsApp شامل این واقعیت است که صاحب نمایه هرگز حدس نمی زند که آنها ردیابی شده اند. اما توجه داشته باشید که اگر هدف به منوی WhatsApp Web در برنامه برود ، متوجه می شوند که نسخه رایانه شخصی نیز باز شده است. به هر حال ، هدف احتمالاً حدس نمی زند که چت ها توسط یک فرد غریبه نظارت می شود.

2. با ارسال سابقه چت به ایمیل خود ، از پیام های WhatsApp جاسوسی کنید.
این روش مشابه روش اول است و برای شما مناسب است در صورتی که کمتر از یک دقیقه فرصت داشته باشید به طور مخفیانه به دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کنید. فقط نیم دقیقه زمان برای هک WhatsApp لازم است ، اما به شما این امکان را می دهد که فقط چت را که توسط هدف حذف نشده است بخوانید. در این حالت نظارت آنلاین بر چت ها غیرممکن است.

1. WhatsApp را در دستگاه مورد نظر اجرا کرده و گپ مورد نظر خود را باز کنید.

2. نماد منو را در گوشه سمت چپ بالای چت پیدا خواهید کرد. روی بیشتر> صادر کردن گپ ضربه بزنید.

تصویر

WhatsApp Sender Pro Crack 6.3 Full Version Free Download 2021
3. سپس صادرات چت با یا بدون رسانه را انتخاب کنید.

4. Gmail را انتخاب کنید ، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی "Export" ضربه بزنید.

اگر گپ با فایلهای رسانه ای را انتخاب کرده اید ، همه عکسها ، فیلمها و فایلهای صوتی به ایمیل وصل می شوند و متون چتها در قالب txt بارگذاری می شوند.

تصویر


3. WhatsApp را با POCWAPP هک کنید
PullOutCorrWhatsApp (همچنین به عنوان POCWAPP یا POC WhatsApp شناخته می شود) توسط هکر چینی "liuhong01" توسعه داده شد. با استفاده از این برنامه ، Whatsapp می تواند از راه دور هک شود و مجرم سایبری می تواند چندین حساب را به طور همزمان هک کند. در حال حاضر ، این برنامه فقط با Android سازگار است. این برنامه پولی است و در DarkNet یافت می شود ، از آنجا که داده ها خصوصی هستند ، هزینه مشخص نیست.

نحوه عملکرد برنامه: کاربر را با شماره تلفن شناسایی می کند و با دور زدن دستگاه و ذخیره سازی ابری ، شماره شناسه وی را در سرور پیدا می کند. این اندازه کل سابقه چت (با همه فایل های رسانه ای) را بدون محتویات تماس های صوتی تجزیه و تحلیل می کند.

علاوه بر این ، برنامه داده ها را در سرور موقت خود بارگذاری کرده و آنها را رمزگشایی می کند. پس از بارگذاری ، سابقه چت هر کاربر برای ذخیره در تلفن هوشمند شما در دسترس است. صاحب دستگاه نمی داند که کپی سابقه چت آنها از سرور نشت کرده است و همچنان از پیام رسان استفاده می کند.

POCWAPP می تواند حداکثر 15 کاربر را در 1 اتصال به سرورها پردازش کند. برای هک WhatsApp با این برنامه ، داشتن یک اتصال اینترنتی خوب الزامی است.

4. بر چت های WhatsApp مورد نظر با WSP 3.0 - WhatsApp Scan Pro نظارت کنید
هک WhatsApp از راه دور بدون دسترسی به دستگاه نیز با WhatsApp Scan Pro امکان پذیر است. سازنده WSP با پیوند یک ویروس فایل مخفی در عکس ایجاد می کند. مطلوب است که از عکس مورد نظر استفاده کنید تا آنها علاقه مند شوند و فایل را باز کنند.

مجرم عکس را از طریق واتساپ برای قربانی ارسال می کند> فایل ویروس در دستگاه مورد نظر باز می شود> WSP در پشتی را در پس زمینه مسدود می کند ، به سازنده متصل می شود و شروع به دریافت کدهای QR می کند که در پیام رسان قربانی اسکن می شود.

این کدهای QR هر 10 ثانیه به روز می شوند و سرور (سازنده) بر روند اسکن نظارت می کند. پس از اتصال به دستگاه قربانی ، هکر جلسه هدف را از راه دور فاش می کند. طبق معمول ، اتصال خوب به اینترنت ضروری است

5. WhatsApp را با بلوتوث پیگیری کنید


به لطف فناوری های "آبی" ، هنگامی که به دستگاه مورد نظر (5-50 متر) نزدیک هستید ، می توانید به راحتی به WhatsApp خود دسترسی پیدا کنید. در این حالت ، داده ها با فرکانس غیرقابل دستیابی منتقل می شوند ، به استثنای هرگونه "اثر انگشت" هک. برنامه های زیادی وجود دارد که می توانند امنیت تلفن های هوشمند را از طریق بلوتوث فعال دور بزنند ، اما هیچ کدام نمی توانند دستگاه را از نام توسعه دهنده اجرا کنند. قدرتمندترین راه حل در اینجا WhatsApp است - BlueMesCrack 2.0. قیمت 300-400 دلار در سال است اما برنامه ارزش امتحان کردن را دارد.

فرآیند هک شامل 5 مرحله است: تشخیص ، اسکن ، آزمایش آسیب پذیری ، هک و انتقال داده.

6. هک WhatsApp بدون دسترسی به تلفن با استفاده از روش جعل
برای هک کردن WhatsApp با استفاده از این روش ، باید به دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کرده و داده های لازم را پیدا کنید.

اول از همه ، پیام رسان WhatsApp را از دستگاه خود حذف کنید. در مرحله بعد ، از راهنما برای پیدا کردن آدرس تلفن هوشمند موردنظر استفاده کنید:

برای هک کردن تلفن هوشمند Android ، تنظیمات> درباره تلفن> وضعیت> آدرس MAC Wi-Fi را باز کنید ؛
برای دسترسی به WhatsApp در iPhone ، تنظیمات> عمومی> درباره> آدرس Wi-Fi را باز کنید.
سپس باید Busy Box و Terminal Emulator را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و با کمک این برنامه ها ، آدرس MAC Wi-Fi دستگاه خود را به آدرس دستگاه مورد نظر تغییر دهید. پس از آن ، WhatsApp را نصب کرده و شماره تلفن دستگاه مورد نظر را وارد کنید. کد تأیید را در دستگاه مورد نظر دریافت کرده و سپس آن را حذف کنید. در نهایت ، به سادگی با کد تأیید به حساب WhatsApp مورد نظر وارد شوید.

7. از برنامه WhatsApp Spy استفاده کنید


این ساده ترین راه برای هک چت ها و پیام های WhatsApp است ، زیرا نیازی به تنظیم خود هیچ تنظیماتی ندارید - یک برنامه ردیابی همه چیز را برای شما انجام می دهد. برنامه های جاسوسی واتس اپ مدرن می توانند به راحتی پیام های WhatsApp ، رسانه های مشترک ، مخاطبین و تماس های صوتی را ردیابی کرده و داده های ضبط شده را به حساب آنلاین شما ارسال کنند ، به این معنی که شما می توانید از هر دستگاهی پیام های شخصی را از راه دور رصد کنید.

علاوه بر این ، برنامه های جاسوسی معمولاً برخی ویژگی های اضافی مانند گوش دادن به محیط زنده ، ضبط صفحه ، کنترل دوربین ، صفحه کلید ، عکس از صفحه ، ضبط چت در برنامه های دیگر مانند Line ، Viber ، Tinder ، Facebook ، Snapchat ، Instagram و موارد دیگر را ارائه می دهند.

برنامه های جاسوسی WhatsApp هم برای iOS و هم برای اندروید مناسب هستند و در منابع باز در دسترس هستند. اما توجه داشته باشید که برخی از برنامه های ردیابی نیاز به روت کردن/جیلبریک کردن گوشی هوشمند هدف دارند. یکی از معدود راه حل هایی که نیازی به روت ندارد و نصب آن آسان است EvaSpy است. این برنامه برای پیگیری و بررسی پیام های واتساپ و بررسی فایل های ضمیمه مناسب است.

امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد. اگر روشهای دیگر هک WhatsApp را می شناسید ، تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

با برخی از ایده های ارائه شده در این مقاله موافق یا مخالف هستید؟ نظرات خود را در مورد Digg به ما اطلاع دهید.

به دنبال مقالات بیشتر در WhatsApp هستید؟ در خبرنامه ما در پاورقی زیر مشترک شوید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 741
  • بازدید کلی : 3,041