loading...

follower

سرعت ، امنیت و سادگی چند مورد از فضیلت هایی است که تلگرام را به یک رسانه ارتباطی بسیار عالی تبدیل می کند. صادق به جد استعاره ای خود که نام آن را نیز الهام بخشیده است ، پیام رسان کمترین میزان را دارد و

khodam بازدید : 34 1399/11/29 زمان : 21:19 نظرات (0)

سرعت ، امنیت و سادگی چند مورد از فضیلت هایی است که تلگرام را به یک رسانه ارتباطی بسیار عالی تبدیل می کند. صادق به جد استعاره ای خود که نام آن را نیز الهام بخشیده است ، پیام رسان کمترین میزان را دارد و انتقال پیام را به وضوح متمرکز می کند. همچنین به شما امکان می دهد رابط کاربری و همچنین تجربه کلی پیام رسانی را شخصی سازی کنید. بیش از هر چیز ، تلگرام کاملا رایگان است و هزینه مخفی آن را به صورت تهدیدی برای حریم خصوصی یا امنیت شما به همراه ندارد. چه در مورد کاهش حریم خصوصی و تجارت کثیف تبلیغات تقریباً در همه جا به اینترنت اذیت شده باشید ، یا فقط می خواهید سر و صدای چتهای همیشه واتس اپ و مسنجر فیس بوک را کاهش دهید ، تلگرام مکان خوبی برای شروع است. ما در اینجا برخی از ترفندها و نکات مسنجر تلگرام را ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند مسنجر را بهتر بشناسید و از آن به طور موثر استفاده کنید.

1. Chat Folders

1. Chat Folders

Chat Folders یکی از بهترین ترفندهای تلگرام است که باید بدانید و حداکثر استفاده را ببرید. ما کانال ها و گروه های مختلفی را در انواع مختلف تلگرام دنبال می کنیم ، بدون ذکر چت های جداگانه. داشتن همه این چت ها در یک صفحه باعث می شود همه چیز به سختی شسته شود و منطقی باشد. بنابراین برای حل این مشکل ، تلگرام چیزی به نام "پوشه های گفتگو" را آورده است. با این کار می توانید گپ های خود را در برچسب های مختلف دسته بندی کنید و تلگرام مسائل را برای شما مرتب می کند. در نتیجه ، تلگرام فوق العاده تمیز می شود و مدیریت آن بسیار آسان تر است. 

 

بنابراین ، اگر می خواهید پوشه های گپ مختلفی را در مورد تلگرام برای موارد استفاده خود ایجاد کنید ، این کار را ادامه دهید. منوی همبرگر را باز کنید و به تنظیمات -> پوشه ها بروید. در اینجا ، روی "ایجاد پوشه جدید" ضربه بزنید و نامی مانند شخصی ، شغلی ، سرگرم کننده ، خوانده نشده و غیره بدهید. پس از آن ، چت هایی را که می خواهید در این پوشه نشان داده شوند اضافه کنید. به همین ترتیب ، می توانید انواع گپ هایی را که نمی خواهید در این پوشه گروه بندی شوند ، اضافه کنید. به این ترتیب تلگرام تنظیمات برگزیده شما را یاد می گیرد. اکنون ، صفحه اصلی به یک رابط کاربری زبانه دار منتقل می شود که استفاده و مدیریت تلگرام را آسان تر می کند. چقدر عالی است؟

 

2. افراد و گروه نزدیک را اضافه کنید

1. Add Nearby People and Group Telegram Messenger Tricks

سال گذشته ، تلگرام یک ویژگی منحصر به فرد به ارمغان آورد که به شما امکان می دهد کاربران و گروه های تلگرام را بر اساس موقعیت مکانی خود کشف کنید. وقتی می خواهید شخصی را بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن همراه خود به تلگرام خود اضافه کنید ، این بسیار مفید است. همچنین ، اگر به کنفرانس ها ، دانشگاه ها یا جشنواره ها می روید ، می توانید چندین گروه مرتبط با مکان و رویداد را به همین ترتیب پیدا کنید. برای افزودن افراد نزدیک ، منوی تلگرام را باز کنید و به "مخاطبین" بروید. در اینجا ، روی "افزودن افراد در نزدیکی" ضربه بزنید و آن را دارید. قبلاً برای کارکرد این ویژگی باید صفحه را باز نگه داشت. اما اکنون کاربران می توانند گزینه "Make Me Visible" را در پنجره افراد نزدیک روشن کنند تا کاربران اطراف بتوانند نمایه خود را بدون نیاز به باز بودن پنجره مشاهده کنند.

3. پیام های ارسال شده را ویرایش کنید

2. Edit Sent Messages Telegram Messenger Tricks

آیا اتفاقی افتاده است که شما پیامی ارسال کنید ، و در عرض چند ثانیه به اشتباه اشتباه تایپی پی ببرید؟ خوب ، یک دکمه ویرایش برای ذخیره شما در تلگرام وجود دارد ، اما نه در توییتر. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که پیام را انتخاب کنید و بر روی نماد "ویرایش (قلم)" در بالا ضربه بزنید و به راحتی می توانید پیام را ویرایش کنید. با این حال ، بعد از اعمال تغییرات ، برچسب "Edited" را به شما نشان می دهد. همچنین برای ویرایش پیام در تلگرام محدودیت زمانی وجود ندارد. فقط تا 48 ساعت پس از ارسال پیام ها می توانید ویرایش کنید (برای همیشه اگر پیام ها در چت "پیام های ذخیره شده" شما ارسال شوند).

4. پیام های خاموش را ارسال کنید

send silent messages

مواقعی وجود دارد که نزدیکان خود را در حال مطالعه ، خواب یا شرکت در جلسات می شناسیم اما می خواهیم برخی از پیام ها را بدون ایجاد مزاحمت برای آنها ارسال کنیم. خوب ، یک ویژگی به نام پیام های خاموش در تلگرام وجود دارد. اساساً ، شما می توانید پیام ارسال کنید و حتی اگر گیرنده DND را روشن نكرده باشد هیچ صدا یا لرزی ایجاد نخواهد كرد. عالی است ، درست است؟ بنابراین برای استفاده از این ویژگی ، پیام خود را تایپ کنید و سپس روی دکمه "ارسال" ضربه بزنید و نگه دارید. در اینجا ، "ارسال بدون صدا" را انتخاب کنید و کار شما تمام است.

5. پیام ها را برنامه ریزی کنید

4. Schedule Messages

برای کاربران برق ، زمانبندی راهی عالی برای دستیابی به بسیاری از وظایف در یک زمان معین است. ما قبلاً از زمانبندی ایمیل بسیار استفاده می کنیم ، اما بسیار جالب است که ببینید تلگرام این ویژگی را برای پیام ها نیز آورده است. همانطور که در بالا مشاهده کردید ، می توانید یک پیام را فقط با فشار دادن و نگه داشتن دکمه "ارسال" برنامه ریزی کنید. در اینجا ، "برنامه زمانبندی پیام" را انتخاب کنید و تاریخ و زمان را انتخاب کنید. پیام در زمان دلخواه شما ارسال می شود.

6. پیام فرستنده را حذف کنید

delete sender's message

مطمئناً می توانید پیام هایی را که ارسال کرده اید حذف کنید ، اما آیا می دانید که تلگرام ویژگی جدیدی را به ارمغان آورده است که به شما امکان می دهد پیام های ارسال شده توسط کاربران دیگر را نیز حذف کنید. این یک نوع عجیب است ، اما این ویژگی برای کاربرانی است که حریم خصوصی را بر همه چیز اولویت دارند. برای استفاده از این ویژگی ، فقط پیام دریافتی را انتخاب کرده و روی دکمه "حذف" ضربه بزنید. اکنون ، "همچنین برای X حذف شود" را انتخاب کنید و روی "حذف" ضربه بزنید. پیام از هر دو انتها بدون از بین رفتن هیچ اثری از بین خواهد رفت.

7. خود تخریب رسانه در چت های عادی

Telegram Messenger Tricks

از بین بردن خود یک ویژگی محبوب در تلگرام است ، اما فقط به گزینه جداگانه "Secret Secret" محدود شده است. با این حال ، با به روزرسانی اخیر ، اکنون می توانید رسانه ها را مانند عکس ها و فیلم ها در چت های عادی نیز تخریب کنید. فقط یک عکس یا فیلم را انتخاب کنید و سپس روی دکمه "تایمر" ضربه بزنید. اکنون می توانید زمانی را انتخاب کنید که بعد از آن رسانه از همه جا پاک شود.

8. فیلم ها را ویرایش کنید

8. Edit Videos

پس از به روزرسانی اخیر ، به نظر می رسد که تلگرام فقط یک سرویس پیام رسانی نیست ، بلکه یک ابزار همه جانبه برای حل تمام مشکلات شما است. این نرم افزار از قبل یک ویرایشگر عکس قدرتمند دارد و اکنون این شرکت ابزارهای پیشرفته ای را برای ویرایش ویدئوها نیز آورده است. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است. فقط یک چت را باز کنید و فیلم مورد نظر خود را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. پس از آن ، روی نماد تنظیم ضربه بزنید تا ویرایشگر ویدیوی جدید باز شود. در اینجا می توانید میزان اشباع ، کنتراست ، نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید. حتی یک منحنی RGB نیز وجود دارد که بسیار شگفت انگیز است. من می گویم اگر می خواهید یک ویرایشگر ویدیو برای اصلاح رنگ و افزایش ظاهر داشته باشید ، تلگرام شما را با این ترفند عالی پوشش داده است.

9. برچسب های متحرک را به تصاویر / فیلم ها اضافه کنید

9. Add Animated Stickers to Images/Videos

بله ، با به روزرسانی اخیر ، اکنون می توانید برچسب های متحرک تلگرام را هم روی تصاویر و هم فیلم ها اضافه کنید. همه ما عاشق برچسب های متحرک با کیفیت بالا در تلگرام هستیم و اکنون می توانید با استفاده از این برچسب های متحرک محبوب تصاویر زنده را زنده کنید. با این حال ، به خاطر داشته باشید ، پس از افزودن برچسب ، تصاویر به GIF تبدیل می شوند و ممکن است کیفیتی از دست بدهند. بنابراین برای استفاده از این ویژگی ، فقط تصویر / فیلم خود را انتخاب کنید و روی نماد "برس" در پایین ضربه بزنید. پس از آن ، روی نماد برچسب ضربه بزنید و برچسب های متحرک را به رسانه خود اضافه کنید. خودشه.

10. تنظیم یادآوری ها

7. Set Reminders

یادآوری در مورد برنامه های پیام رسان یکی از محبوب ترین ویژگی ها بوده است و در آخر می توانید از آن در تلگرام استفاده کنید. به تازگی واتس اپ برای آوردن یادآوری ها با Any.do همکاری کرده است ، با این حال ، تلگرام این ویژگی را بومی کرده است. اگرچه یک مسئله طولانی وجود دارد. فقط می توانید یادآوری ها را در بخش "پیام های ذخیره شده" تنظیم کنید. کار را تایپ کنید و روی دکمه "ارسال" ضربه بزنید و نگه دارید. در اینجا ، "تنظیم یادآوری" را انتخاب کنید و تاریخ و زمان خود را انتخاب کنید. تلگرام اعلان یادآوری را دقیقاً مانند Google Calendar یا سایر برنامه های مدیریت کار ارسال می کند. اگرچه این ویژگی خوب است ، اگر این ویژگی برای گپ های کاربر نیز وجود داشته باشد ، آن را بیشتر دوست داشتیم.

11. جستجوی سریع GIF و YouTube

8. Quick GIF and YouTube Search Telegram Messenger Tricks

بنابراین شما می خواهید بدون خروج از برنامه تلگرام ، سریع GIF یا پیوند YouTube ارسال کنید؟ کافیستgif یاyoutube را تایپ کنید و عبارت جستجوی خود را وارد کنید. بلافاصله ، نتایج دلخواه را در خود صفحه چت پیدا خواهید کرد. این کاملا عالی است و ما دوست داریم این نوع ادغام عمیق شخص ثالث با سرویس های محبوب را ببینیم.

12. حالت آهسته

9. Slow Mode Telegram Messenger Tricks

اگر مدیر گروه تلگرام هستید ، حالت Slow Mode همان چیزی است که برای جلوگیری از هرزنامه های غیرضروری و نظم بخشیدن به مکالمه نیاز دارید. بعد از اینکه حالت آهسته را روشن کردید و فاصله زمانی را انتخاب کردید ، اعضای گروه برای ارسال یک پیام در بازه تعریف شده محدودیتی دارند. برای مثال بگویید ، اگر فاصله زمانی را 15 ثانیه انتخاب کنید ، پس از ارسال یک پیام ، عضو گروه باید 15 ثانیه صبر کند تا پیام دیگری ارسال کند. قطعاً ارزش هر یک از اعضا و پیامهای فرد را بالا می برد. با ضربه زدن روی نام گروه -> ویرایش (نماد قلم) -> مجوزها -> حالت آهسته می توانید حالت Slow Mode را روشن کنید.

13. بخشی از متن را از یک پیام کپی کنید

10. Copy a Part of Text from a Message Telegram Messenger Tricks

یکی از مشکلات ناراحت کننده ای که با WhatsApp دارم ، ویژگی های بسیار محدود ویرایش متن آن است. به عنوان مثال ، اگر کسی پیامی ارسال کند ، نمی توانید بخشی از متن را از پیام انتخاب کنید. شما باید کل پیام را کپی کرده و سپس آن را در قسمت متن کوچک ویرایش کنید که صادقانه بگویم بسیار آزار دهنده است. با این حال ، تلگرام یک روش عالی برای انتخاب و کپی بخشی از یک پیام آورده است. روی یک پیام ضربه بزنید و نگه دارید تا ابتدا آن را انتخاب کنید و سپس دوباره ضربه بزنید و نگه دارید تا قسمت پیام خود را انتخاب کنید. این هوشمندانه است ، درست است؟

14. نظرسنجی ها و حالت مسابقه

11. Polls and Quiz Mode

اگر عاشق نظرسنجی های توییتر هستید ، اکنون می توانید همین ویژگی را در گروه های تلگرامی نیز دریافت کنید. می توانید نظرسنجی های ناشناس و قابل رویت ایجاد کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. به غیر از این ، یک حالت مسابقه نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد ببینید چه کسی به چه چیزی رأی داده است. و بهترین قسمت این است که می توانید با چند جواب آزمونها را تنظیم کنید. بنابراین ، اگر یک گروه تلگرامی اداره می کنید ، این بهترین راه برای تسویه حساب با دوستان و خانواده خود است. برای ایجاد نظرسنجی ها ، کافیست روی نماد "پیوست" ضربه بزنید و منوی "نظرسنجی ها" را انتخاب کنید. و برای مسابقه ها ، می توانید از اینجا راهنمای تلگرام را ببینید.

15. ایجاد مهر زمان برای فیلم ها

12. Create Timestamp for Videos

درست مانند این که می توانیم فیلم ها را با زمان سنجی از پیش تعیین شده از فیلم های YouTube به اشتراک بگذاریم ، همین کار را می توانیم در تلگرام نیز انجام دهیم. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک فیلم طولانی ارسال کنید و می خواهید کاربر آن را از روی یک زمان خاص مثلا 1:20 پخش کند ، فقط می توانید واکنش را در 1:20 در عنوان فیلم بررسی کنید. حالا وقتی کاربر روی پیوند برجسته 1:20 ضربه می زند ، ویدیو از آن زمان خاص پخش می شود. این نکته مفیدی برای کاربرانی است که مرتباً فیلم ها را در تلگرام ارسال می کنند.

15. ایجاد مهر زمان برای فیلم ها

13. Send Uncompressed Media without Changing the File Extension

درست مانند این که می توانیم فیلم ها را با زمان سنجی از پیش تعیین شده از فیلم های YouTube به اشتراک بگذاریم ، همین کار را می توانیم در تلگرام نیز انجام دهیم. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک فیلم طولانی ارسال کنید و می خواهید کاربر آن را از روی یک زمان خاص مثلا 1:20 پخش کند ، فقط می توانید واکنش را در 1:20 در عنوان فیلم بررسی کنید. حالا وقتی کاربر روی پیوند برجسته 1:20 ضربه می زند ، ویدیو از آن زمان خاص پخش می شود. این نکته مفیدی برای کاربرانی است که مرتباً فیلم ها را در تلگرام ارسال می کنند.

17. افزودن به گروه های تصادفی را متوقف کنید

14. Stop Being Added to Random Groups

یکی از بدترین قسمت های برنامه های پیام رسان این است که هر کسی می تواند بدون اجازه فعال شما ، شما را به گروه های تصادفی اضافه کند. با این حال ، قسمت خوب این است که تلگرام به شما این گزینه را می دهد تا آن را به طور کامل غیرفعال کنید. می توانید تنظیمات مورد نظر را از فهرست تنظیمات -> حریم خصوصی و امنیت -> گروه ها -> مخاطبین من تغییر دهید و سپس همه کاربران تلگرام را به "هرگز اجازه ندهید" انتخاب کنید. نمی توانم به شما بگویم که چقدر من این حقه تلگرام را دوست دارم.

18. مشاهده نتایج جستجو در نمای لیست

15. View Search Results in List View

سرانجام ، تلگرام یک لیست لیست برای نتایج جستجو به ترتیب زمانی آورده است. پیش از این ، پیدا کردن چیزی با ضربه زدن بی وقفه روی "بعدی" یک تمرین خسته کننده بود. اکنون می توانید این عبارت را جستجو کرده و بر روی "نوار جستجو" در پایین ضربه بزنید تا تمام نتایج جستجو را در نمای لیست پیدا کنید.

19. اعلان ها را برای تماس های فردی خاموش کنید

1. Turn Off Notifications for Individual Contacts 1b Telegram Messenger Tricks

همه ما آن یک نفر را داریم که با ارسال بیش از حد پیام های ارسالی ما را آزار می دهد. خوب ، تلگرام سکوت چنین مخاطبی را واقعاً آسان می کند. فقط چت را باز کنید و روی عکس نمایه مخاطب ضربه بزنید.

20. شماره های تلفن را تغییر دهید

2. Change Phone Numbers 1b

یکی از مواردی که من در مورد تلگرام دوست دارم این است که این سرویس به من راهی آسان می دهد تا شماره تلفن خود را که به حساب من پیوست شده است تغییر دهم بدون اینکه همه چت های قبلی خود را از دست بدهم. اگر می خواهید شماره تلگرام خود را نیز تغییر دهید ، انجام این کار بسیار آسان است. ابتدا روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس روی شماره تلفن همراه خود ضربه بزنید.

در اینجا ، تلگرام به شما اطلاعاتی در مورد آنچه که هنگام تغییر شماره خود اتفاق می افتد ، می دهد. در واقع ، تمام پیام های شما به شماره جدید منتقل می شوند و شماره جدید شما به طور خودکار به تمام مخاطبین موجود در تلگرام شما اضافه می شود و مخاطبین مسدود شده را ممنوع می کند. این آسان تر است و سپس شماره جدید خود را با همه به اشتراک بگذارید. برای تغییر شماره ، روی "تغییر شماره" ضربه بزنید ، شماره جدید را وارد کنید و مراحل را روی صفحه خود دنبال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 657
  • بازدید کلی : 2,957