loading...

follower

چرا کرک برنامه ای؟ 🔗 بعضی اوقات دوست دارم بررسی کنم آیا سرویس های آنلاین که استفاده می کنم واقعاً ایمن هستند یا خیر. من موارد زیادی را ارائه داده ام تا ثابت کنم که اغلب اینگونه نیستند. بیشتر من می تو

khodam بازدید : 38 1400/03/22 زمان : 21:56 نظرات (0)

چرا کرک برنامه ای؟ 🔗


بعضی اوقات دوست دارم بررسی کنم آیا سرویس های آنلاین که استفاده می کنم واقعاً ایمن هستند یا خیر. من موارد زیادی را ارائه داده ام تا ثابت کنم که اغلب اینگونه نیستند. بیشتر من می توانم از تکنیک های بسیار ساده برای بررسی امنیت استفاده کنم زیرا بسیاری از آسیب پذیری های اساسی امنیتی وجود دارد. وقتی نوبت به برنامه ها می رسد ، من اغلب از پروکسی HTTP مانند چارلز برای نگاهی به ترافیک HTTP و HTTPS استفاده می کنم. با این حال ، هر چند وقت یکبار برنامه هایی وجود دارند که از تونل سازی HTTP یا پین کردن گواهی. در این موارد شما باید یک قدم جلو بروید تا بتوانید به ترافیک شبکه گوش دهید. آموزش اینستاگرام

دلایل دیگر برای عدم کامپایل برنامه ها می تواند بازیابی کد منبع از دست رفته ، تزریق ترجمه های زبان یا حتی رفع اشکال باشد. اما هی ، به یاد داشته باش ، هر کاری را که مجاز به آن نیستی انجام نده. قانون را زیر پا نگذارید. این راهنما فقط برای اهداف آموزشی است که شما دلایل موجهی برای انجام آنچه انجام می دهید داشته باشید.

مطالب


اینها موضوعاتی است که من آنها را بیان خواهم کرد.

گزینه های آنلاین
گرفتن ابزارها
دریافت APK
رفع کامپایل برنامه
تغییر برنامه
گرفتن برنامه با هم
گزینه های آنلاین
خیلی اوقات مجبور نیستید دستان خود را خیلی کثیف کنید و دست یک برنامه غیر کامپایل شده را بگیرید. برخی از خدمات خوب وجود دارد که می تواند اکثر APK های Android را برای شما فراهم کند و سپس حتی برخی از آنها را از حالت کامپایل خارج کنید.

سریع دانلود apk با استفاده از All-In-On Downloader


برای به دست آوردن یک APK معمولاً می توانید نام بسته را در گوگل جستجو کنید. تعداد کمی سایت برای بارگیری آنها وجود دارد. بعضی از آنها بیشتر از بقیه به روز می شوند. توجه داشته باشید که می توانید نسخه های مختلف و APK را برای سیستم عامل های مختلف معماری بدست آورید.

یک کلمه خرد: برخی از APK های تصادفی را بارگیری و اجرا نکنید (حداقل این کار را در یک محوطه ماسه ای و / یا یک محیط شبیه سازی شده انجام دهید). تعداد کمی سایت وجود دارد که APK جعلی یا تغییر یافته را ارائه می دهد. این برنامه ممکن است خوب به نظر برسد ، اما هنوز برخی از بدافزارها تزریق شده است. کورکورانه به آنهایی که توصیه می کنم اعتماد نکنید. اگر APK با همان کلیدی که APK از فروشگاه Play دریافت کرده اید امضا شده باشد ، باید بتوانید به اصل آن اعتماد کنید (اگرچه مواردی از کلیدهای خصوصی در طبیعت وجود داشته است (حتی APK های دوباره بسته بندی شده در وب سایت خود فروشنده بارگذاری شده اند) )

رمزگشایی آنلاین
سریعترین و ساده ترین راه برای کامپایل کردن APK فقط استفاده از یک سرویس آنلاین است. شما فقط APK را بارگذاری کرده و بایگانی با تمام منابع و پرونده های از بین رفته را دریافت می کنید. javadecompilers.com همان موردی است که من از آن استفاده کرده ام و من از آن بسیار راضی بوده ام.

همانطور که می دانید ، فایل APK در واقع فقط یک فایل ZIP است ، بنابراین می توانید به طور معمول نام آن را به .zip تغییر دهید و روی آن دوبار کلیک کنید یا unzip را اجرا کنید و می توانید شروع به بررسی برنامه کنید. اگر این یک برنامه ترکیبی است ، برای دسترسی به همه چیز مجبور نیستید به هیچ وجه از کامپایل آن استفاده کنید. در واقع ، برنامه Gator Watch یک برنامه ترکیبی بود و با کمترین تلاش همه چیز را بخشید.

گرفتن ابزار

LinkStore: A New Way To Install Cracked Apps From The App Store -  TechGreatest
Android - SDK ، ابزارها و شبیه سازها   https://choobingroup.ir 
شما باید حداقل ابزارهای Android و SDK را داشته باشید ، اما برای اکثر افراد توصیه می کنم فقط Android Studio را نصب کنید و دستورالعمل ها را برای تنظیم عادی آن دنبال کنید (اما مواردی مانند SDK را برای Android TV و سایر مواردی که کند می شوند کنار بگذارید پایین بارگیری کنید).

Apktool - تجزیه و جمع آوری APK ها
Apktool را می توان به صورت دستی نصب کرد ، یا اگر از طریق مدیر بسته خود در دسترس است می توانید با استفاده از فرمانی مانند apt-get install apktool آن را نصب کنید.

دریافت APK

Hack in App Purchases With Lucky Patcher
اولین قدم مهندسی معکوس گرفتن APK است. من از برنامه Android Developer Tools خودم به عنوان یک برنامه نمونه استفاده خواهم کرد. این منبع آزاد است و در صورت تمایل می توانید کد منبع و APK ها را از GitHub دریافت کنید.

ابزار خط فرمان adb (Android Debug Bridge) برای کلیه ارتباطات با دستگاه یا شبیه ساز استفاده می شود. این ابزار را می توانید در پوشه نصب Android-platform-tools بیابید.

توجه داشته باشید در مورد Bundles App / multi-APK
به طور فزاینده ای رایج است (و برای نسخه های Play Store در نیمه دوم سال 2021 لازم است) که برنامه ها از Android App Bundles استفاده می کنند. این باعث ایجاد یک پیچیدگی در هنگام شکستن برنامه ها می شود.

هنگامی که برنامه یک بسته نرم افزاری است ، در مثال فوق بیش از یک فایل APK مشاهده خواهید کرد. به طور معمول base.apk (کد مشترک) ، split_config.arm64_v8a.apk (پیکربندی برای معماری CPU) ، split_config.xxxhdpi.apk (پیکربندی برای وضوح صفحه) و به طور معمول split برای زبان و شاید برخی از ویژگی های پویا را مشاهده خواهید کرد. .

شما باید همه پرونده های APK را کپی کنید - یا در دستورات جداگانه adb pull یا کل فهرست برنامه را بکشید.

برچسب ها کرک اینستاگرام , کرک , هک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 748
  • بازدید کلی : 3,048