loading...

follower

ما طرفداران بسیار زیادی در سرویس پیام رسانی WhatsApp هستیم. ارائه متن ، چندرسانه ای ، چندرسانه ای ، پیام صوتی رایگان و تماس صوتی و تصویری رایگان ، چه چیزی را دوست ندارید؟ این احتمال وجود دارد که شما م

khodam بازدید : 27 1399/12/10 زمان : 9:58 نظرات (0)

ما طرفداران بسیار زیادی در سرویس پیام رسانی WhatsApp هستیم. ارائه متن ، چندرسانه ای ، چندرسانه ای ، پیام صوتی رایگان و تماس صوتی و تصویری رایگان ، چه چیزی را دوست ندارید؟ این احتمال وجود دارد که شما مدتی است آن را روی تلفن خود استفاده می کنید ، اما ممکن است هیچ وقت را صرف زیر و رو کردن برای خوب بودن در سطح بعدی WhatsApp نکنید. ما برای یافتن نکات ویژه ، ترفندها ، ترفندها ، هک ها و ویژگی های مخفی ویژه آن ، کمی وقت صرف کرده ایم تا واقعاً به برنامه آن بپردازیم تا بتوانید به یک متخصص WhatsApp تبدیل شوید.

1. پیام های WhatsApp را به طور خودکار ناپدید کنید

واتساپ

اگرچه ما نمی خواهیم این قابلیت را برای سابقه پیام bae شما فعال کنیم ، اما توانایی داشتن پیام های WhatsApp به طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی از بین می رود ، برای کنترل چت های پر سر و صدا بیشتر مفید است. امکان تغییر تنظیماتی وجود دارد که به این معنی است که پس از هفت روز تمام پیام های آینده در یک چت خاص به طور خودکار از تلفن شما پاک می شوند. اگرچه آگاه باشید که این بدان معنا نیست که کسی در این مدت هیچ پیغامی را از تصویر یا به اشتراک گذاشته نشده است. برای فعال کردن این ویژگی ، وارد چت WhatsApp شوید که می خواهید تنظیمات آن را تغییر دهید و در بالای صفحه بر روی نام شخص یا گروه گپ کلیک کنید. در صفحه منویی که بعدی نشان داده می شود ، به پایین بروید تا گزینه "ناپدید شدن پیام ها" را ببینید و روی آن ضربه بزنید تا روشن شود.

این بدان معناست که پیام ها برای همه ناپدید می شوند ، اما توجه داشته باشید که فقط در چت های گروهی که مدیر هستید می توانید این گزینه را فعال کنید.

2. پس زمینه چت های WhatsApp خود را تغییر دهید

واتساپ

 

اگر هنوز با تصویر زمینه پیش فرض WhatsApp برای گپ های خود گیر کرده اید ، بله اساسی! تغییر آن برای انتخاب جالب تر بسیار ساده است. برای انجام این کار ، وارد WhatsApp شوید و روی نماد تنظیمات cog شکل کلیک کنید. از صفحه منوی بعدی که ظاهر می شود ، گپ ها را انتخاب کنید و سپس روی تصویر زمینه گپ ضربه بزنید. سپس این گزینه های بعدی شما را نشان می دهد.

واتساپ

 

می توانید یکی از تصاویر بارگیری شده WhatsApp را از گالری آن استفاده کنید (ارزش یک مرور را دارد ، عکسهای شیرینی زیبایی وجود دارد) ، تصویر زمینه خود را به رنگ ثابت تغییر دهید یا از عکسهای خود عکس استفاده کنید. اگر یکی از تصاویر WhatsApp را انتخاب کنید ، از شما خواسته می شود که با انتخاب نمای "پرسپکتیو" می خواهید تصویر ثابت بماند یا اینکه کمی حرکت کند.

3. از متن پررنگ ، اریب و خط خورده در چت های واتس اپ استفاده کنید

واتساپ

شما می توانید پیام های متنی WhatsApp خود را جالب تر کنید - و امتیازات خود را بهتر جلب کنید - با استفاده از متن پررنگ ، حروف کج و حتی خط زدن به متن با یک خط عبور. برای متن پررنگ ، به سادگی * ستاره * را به دو طرف کلمه یا عبارت اضافه کنید. افزودن _underscore_ به دو طرف کلمه یا عبارت باعث ایجاد متن اریب می شود. برای ورود به متن ، یک ~ tilde ~ را به دو طرف کلمه یا عبارت اضافه کنید.

4. از فونت مخفی WhatsApp ماشین تحریر استفاده کنید

واتساپ

آیا می دانید WhatsApp یک فونت مخفی دارد که می توانید از آن برای برجسته کردن پیام های خود در میان جمعیت استفاده کنید؟ برای فعال کردن حروف نوشتاری به سبک ماشین تحریر قدیمی می توانید از توالی خاصی از نمادها استفاده کنید.

برای انجام این کار ، شما به سادگی نیاز به اضافه کردن سه مرتب منحنی: ""

واتساپ

توجه داشته باشید که در iOS این رسول استاندارد نیست که در نمای صفحه کلید اصلی خود مشاهده خواهید کرد. شما باید علامت apostrophe را فشار دهید و نگه دارید تا نماد صحیح استفاده را ببینید - می خواهید اولین علامت را که به صورت مورب از چپ به راست مایل است ، انتخاب کنید.

5- به یک پیام خاص در یک موضوع چت WhatsApp پاسخ دهید

واتساپ

گپ های گروهی در WhatsApp می تواند به طور جدی سر و صدا شود ، و هنگامی که اوضاع کمی شلوغ است پیام ها می توانند از همه جهات وارد شوند. اگر کسی چیزی را ارسال کرده است که می خواهید به آن پاسخ دهید ، منطقی نیست که آن را به صورت زمانی ارسال کنید ، می توانید برای برجسته کردن آن پیام قبلی را مستقیماً پاسخ دهید و به آن پیام گذشته پاسخ دهید.

باعث می شود که پیام اصلی با پاسخ شما در پایین صفحه چت شما نشان داده شود. برای انجام این کار ، پیام را فشار داده و نگه دارید تا منویی ظاهر شود که از طریق آن می توانید پاسخ را انتخاب کنید. متناوباً ، و یک روش سریعتر ، به راحتی کشیدن پیامی است که می خواهید به آن پاسخ دهید از چپ به راست است.

6. یک چت WhatsApp را به بالای صفحه گپ های خود پین کنید

واتساپ

این یک هک بسیار مفید است تا یک موضوع گپ در بالای صفحه گپ های شما قابل مشاهده باشد. اگر می خواهید بالاترین صورتحساب را به هرکدام از گپ های خود بدهید ، کافی است روی گپ از چپ به راست بکشید و روی نماد پین نقاشی که ظاهر می شود ضربه بزنید. با این کار آن گپ به بالای صفحه گپ های شما منتقل می شود تا همیشه بلافاصله قابل مشاهده باشد. این همچنین یک نماد پین به گپ اضافه می کند تا بدانید که پین ​​شده است. برای واگرد این عمل ، کافی است دوباره گپ را بکشید تا پین شود. می توانید همزمان سه گپ را پین کنید.

7. پیام شخصی WhatsApp را به چندین مخاطب پخش کنید

واتساپ

در WhatsApp این امکان وجود دارد که همان پیام را به چندین مخاطب ارسال کند بدون اینکه آنها در یک چت گروهی باشند یا حتی ببینند چه کسی پیام را دریافت کرده است. اگر می خواهید خبرهای مهم را با یک اعلامیه به اشتراک بگذارید ، یا اگر می خواهید برای همه تبریک فصلی آرزو کنید ، مفید است. انجام آن سریع و ساده است.

از صفحه گپ های خود در iOS ، روی فهرستهای پخش در سمت راست بالای صفحه خود و سپس لیست جدید در پایین ضربه بزنید و گیرندگان مورد نظر خود را برای دریافت پیام اضافه کنید. در دستگاه های Android ، باید New Broadcast را از فهرست گپ ها انتخاب کنید. هر پیامی را که با استفاده از این روش ارسال می کنید به عنوان پیام جداگانه در بخش های گفتگوی WhatsApp دریافت خواهید کرد.

8- قبل از اینکه پیام های WhatsApp به عنوان خوانده شده علامت گذاری شوند ، زمان بیشتری برای خواندن خود بگذارید

واتساپ

همه ما می دانیم که آن دو تیک زیر پیام WhatsApp با مشاهده پیام آبی می شوند ، که شما را برای پاسخ دادن تحت فشار قرار می دهد. در iOS ، اگر می خواهید پیش نمایش دزدکی حرکت کردن یک پیام WhatsApp قبل از اینکه به عنوان خوانده شده علامت گذاری شود ، می توانید تنظیمات اعلان خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که پیش نمایش پیام در صفحه اصلی شما ظاهر می شود و تا زمانی که آن را به طور دستی رد نکنید ، در آنجا می ماند

برای تنظیم این ویژگی مفید ، اطمینان حاصل کنید که پیش نمایش پیام را در منوی تنظیمات WhatsApp خود فعال کرده اید. با رفتن به تنظیمات ، سپس اعلان ها ، سپس ضامن Show Preview به روشن ، این مورد را بررسی کنید.

واتساپواتساپ

 

این به این معنی است که پیش نمایش پیام های WhatsApp که دریافت می کنید در صفحه اصلی iPhone شما باقی می ماند تا زمانی که آنها را رد کنید و شخصی که پیام را ارسال کرده است ، علامت های آبی را دریافت نمی کند که بگوید شما آن را خوانده اید تا زمانی که واقعاً وارد پیام شوید. برنامه

9. زنگ هشدار را برای موضوعات مختلف گپ واتس اپ سفارشی کنید

واتساپ

می توانید هنگام دریافت پیام WhatsApp از هر مخاطب یا گروه ، صدای هشدار صدا را که می شنوید ، تنظیم کنید. این بسیار مفید است زیرا به این معنی است که شما می توانید بین گپ های گروهی که لزوماً نیازی به نگه داشتن آنها در زمان واقعی و پیام های مهم مهم عزیزانتان نیست ، تفاوت قائل شوید.

برای دادن یک گروه WhatsApp یا تماس با لحن سفارشی ، وارد چت شوید و روی نام شخص یا گروه در بالای صفحه ضربه بزنید. به پایین به حالت Custom Tone بروید و از طریق آن کلیک کنید. سپس می توانید صدای پیش فرض را به لحنی تغییر دهید که می دانید از آن چشم پوشی می کنید یا اینکه می دانید باید آمار تلفن خود را بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 731
  • بازدید کلی : 3,031