loading...

follower

محدود کردن گروه WhatsApp تا 10k اگر مدیر یک گروه خاص WhatsApp هستید ، به طور پیش فرض شما اجازه اضافه کردن یا حذف شخصی از گروه WhatsApp را دارید. برای یک پست ویروسی ، بهتر است افراد زیادی در یک گروه

khodam بازدید : 46 1400/04/24 زمان : 19:10 نظرات (0)

محدود کردن گروه WhatsApp تا 10k

College girls WhatsApp group link

اگر مدیر یک گروه خاص WhatsApp هستید ، به طور پیش فرض شما اجازه اضافه کردن یا حذف شخصی از گروه WhatsApp را دارید. برای یک پست ویروسی ، بهتر است افراد زیادی در یک گروه WhatsApp باشند.فقط تعداد مشخصی از افراد می توانند به گروه WhatsApp اضافه شوند.☛ بیایید این برنامه های Mod را بررسی کنیم که می توانند حد گروه WhatsApp را به بیش از 256 نفر افزایش دهند.برای افزودن اعضای بیشتر در گروه WhatsApp ، باید افراد بیشتری را با پیوند دعوت گروه دعوت کنید. اما ، با کمک کاوشگر ، می توانید 3000 تا 10،000 نفر را به گروه WhatsApp خود اضافه کنید.

 
آخرین گروه WhatsApp Limit 2021:
 WhatsApp Takes on Zoom With Increased Group Call Limit for iPhone Users:  How to Use it | Technology News


چرا این محدود به 256 کاربر در یک گروه WhatsApp است؟دلیل واقعی آن مشخص نیست اما این تصمیم WhatsApp است و این شرکت در تلاش است روز به روز این محدودیت را افزایش دهد. دلایل آن در جزئیات زیر شرح داده شده است:محدود کردن چت ها:محدود کردن افراد بدون شک استفاده آنها در گروه WhatsApp را به طور خودکار محدود می کند. فرض کنید ، اگر تعداد نامحدودی از افراد در یک گروه WhatsApp اضافه شوند ، ممکن است کاربران هنگام مشاهده همه چت ها با مشکل روبرو شوند. برای دیدن همه گپ ها دشوار است که همیشه به سمت بالا بروید ، بنابراین علاقه به آن گروه خاص را از دست می دهید.

اعضای گروه را اولویت بندی می کند: 
اگر اعضا در یک گروه جدی WhatsApp محدود شوند ، افراد مرتبط اولین انتخاب برای مدیران خواهند بود ، بنابراین این گروه از همه لحاظ ارزشمند است.

شماره داخلی: 
ممکن است مسئله داخلی WhatsApp وجود داشته باشد که مدیران را محدود می کند تا بیش از حد مجاز در یک گروه WhatsApp اضافه کنند. WhatsApp سیستم خود را بهبود می بخشد و محدودیت را افزایش می دهد و ما می توانیم انتظار افزایش در عضو گروه را داشته باشیم.

 
1. حداکثر 3000 عضو در یک گروه WhatsApp  اضافه کنید

بیش از 256 نفر در یک گروه واتس اپ افسانه ای هستند. با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت می توانید افراد بیشتری را به گروه WhatsApp اضافه کنید. این بدان معناست که شما نمی توانید بیش از 256 مورد را شامل کنید اما این حد دقیق گروه نیست. بنابراین ، اگر می خواهید حد خود را از 256 به 3000 افزایش دهید ، در آن مرحله این استراتژی برای شما مفید خواهد بود.
 
 پیوند دعوت گروه مشترک برای انجام این کار فقط مراحل ساده را دنبال کنید:

مرحله ی 1:

Increase WhatsApp Group Members Limit from 256 to 10,000 or More
فقط گروه WhatsApp خود را باز کنید و روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.

مرحله 2:
بعد ، از آن نقطه روی «اطلاعات گروه» ضربه بزنید و گزینه «دعوت به گروه از طریق پیوند» وجود دارد.

مرحله 3:
فقط ، پیوند را با دوستان خود و در گروه های دیگر به اشتراک بگذارید.

حالا ، وقتی کسی روی آن پیوند ضربه بزند ، او می تواند به گروه بپیوندد حتی اگر این حد از 256 عبور کند ، در نتیجه حداکثر 3000 نفر در یک گروه واتس اپ افزایش می یابد.

2. WhatsApp Plus Mod را برای Group Limit نصب کنید
اگر مدتها در فکر افزایش محدودیت گروه WhatsApp هستید ، WhatsApp Plus بهترین انتخابی است که می توانید روی دستگاه Android یا iOS خود نصب کنید تا محدودیت گروه WhatsApp را بشکنید.

WhatsApp Plus در واقع Mod WhatsApp است ، شما می توانید بیش از 256 نفر را در یک گروه WhatsApp اضافه کنید و این برنامه در قالب APK موجود است که باید آن را در apk بارگیری کنید و آن را در تلفن همراه Android خود نصب کنید.

فقط مراحل ساده را دنبال کنید:

1. فقط WhatsApp plus را در APK بارگیری کنید و آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید

2. حالا فقط یک گروه در WhatsApp Plus خود ایجاد کنید و افراد بیشتری را که می خواهید اضافه کنید. توجه داشته باشید که در این برنامه برای افزودن بیش از 256 نفر در یک گروه محدودیتی ندارید.

Do you want to bypass or increase WhatsApp group limit 256 members? Learn  how to | Whatsapp group, Root device, Instant messaging

3. محدودیت گروه WhatsApp را با استفاده از ES-Explorer افزایش دهید

برای اضافه کردن بیش از 10،000 نفر در یک گروه WhatsApp ، ES-Explorer بهترین برنامه ای است که باید امتحان کنید. اما ، دستگاه شما باید ریشه در استفاده از ES-Explorer داشته باشد. اکنون ، پس از نصب مدیر فایل ES-Explorer از فروشگاه Play ، فقط روشهای ساده زیر را دنبال کنید.

قبل از شروع ، فقط بررسی کنید که آیا Root Explorer روشن است یا خیر و سپس مراحل بعدی را دنبال کنید -

مرحله 1:
اول از همه ، روی نماد "سه خط" ضربه بزنید و از آنجا گزینه "دستگاه" را انتخاب کنید.محدودیت ES-Explorer wp grpگام 2:اکنون ، اگر روی آن ضربه بزنید ، پوشه «داده» را پیدا خواهید کرد. دوباره روی پوشه «داده» که در صفحه بعدی قرار دارد ضربه بزنید.ES_Explorer wp grp داده های محدودمرحله 3:سپس ، شما یک پوشه به نام "com.whatsapp" دارید و این هدف شماست. با باز کردن پوشه ، پوشه دیگری با عنوان "shared_prefs" دریافت خواهید کرد.مرحله 4:پس از باز کردن آن پوشه ، سرانجام پرونده ای با نام "com.whatsapp_prefer" دریافت می کنید.مرحله 5:فقط پرونده را انتخاب کنید و از گزینه "بیشتر" روی "Properties" ضربه بزنید. اکنون ، برای تغییر مجوزها روی دکمه "تغییر" ضربه بزنید. از آنجا تمام مجوزها را علامت بزنید و ذخیره کنید.ES_Explorer تغییر حد grp مرحله 6: اکنون ، پرونده را با فرمت HTML باز کرده و خط شرکت کنندگان_سایز_لیمیت را پیدا کرده و مقدار آن را به 9999 تغییر دهید. whatsapp group 10000 را محدود کنید
این همه است. اکنون محدودیت شما برای افزودن افراد در یک گروه WhatsApp افزایش یافته است. با این حال ، می توانید هر مقداری را در آنجا قرار دهید تا حد مجاز به نامحدود افزایش یابد. 
FLAW: گاهی اوقات فقط تعداد را نشان می دهد اما نمی تواند بیش از 256 نفر را اضافه کند ، به نظر می رسد که این روش جعلی است.بسته شدن:
در واتس اپ می توانید کارهای زیادی انجام دهید. آخرین نکته قابل توجه این است که اگر می خواهید اعضای گروه را افزایش دهید پیوندهای دعوت را تا آنجا که می توانید به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری از این طریق به آن بپیوندند. هنوز Es-Explorer دارید که به شما کمک می کند حداکثر حد گروه را به حداکثر برسانید.
همچنین بخوانید:

256 is "oddly specific number"... - What the Daily WTF?

  • چگونه بفهمیم شخصی شما را در WhatsApp مسدود کرده است؟
    واتس اپ و تلگرام چگونه درآمد کسب می کنند؟
    رسانه های اجتماعی جعلی را شناسایی کنید - تلگرام ، واتس اپ ، سیگنال
    بدانید فردی وضعیت شما را در WhatsApp نادیده گرفته است یا خیر
    پیام WhatsApp را به چند شماره ذخیره نشده ذخیره کنید
    پیام ها را در WhatsApp متوقف یا مسدود کنید بدون اینکه آنها بدانند
    چگونه تماس های WhatsApp را غیرفعال کنیم؟ - Android و iPhone
    بفهمید شخصی WhatsApp را حذف نصب کرده یا حذف شده است - بررسی کنید
    وضعیت آنلاین WhatsApp: هنگام گفتگو پنهان شوید - نمایش آفلاین
  • ثابت - تصاویر WhatsApp که در گالری نمایش داده نمی شوند [چرا]
    دسته بندی ها WhatsApp
    پیمایش پست
    YouTube Video را که در کشور شما در دسترس نیست مشاهده کنید
    شماره های WhatsApp GROUP - برنامه های افزودنی و برنامه ها را بارگیری کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در آنفالوور شما با ترفندهای شبکه های اجتماعی آشنا می شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 740
  • بازدید کلی : 3,040